Matrix Reloaded .... again!

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
:D Yaa Clicks, vampire de mi "vampiric touch" yapıyorsun be kardeşim! :D :D Resmini bilem koydum bunlar vampir diye...

Neyse bahaneyle görmüş oldunuz; Matrix'de değişik programların bazı etkilere karşı dayanıklılığı olabilir; örneğin vampirler vampirik dokunuşa bağışıklıdırlar. (aslında tahmin edersiniz ki vampirler, vampirik dokunuşun uzmanıdırlar)

.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

dwaxer wrote:.
:D Yaa Clicks, vampire de mi "vampiric touch" yapıyorsun be kardeşim! :D :D Resmini bilem koydum bunlar vampir diye...

Neyse bahaneyle görmüş oldunuz; Matrix'de değişik programların bazı etkilere karşı dayanıklılığı olabilir; örneğin vampirler vampirik dokunuşa bağışıklıdırlar. (aslında tahmin edersiniz ki vampirler, vampirik dokunuşun uzmanıdırlar)

.
Yaa o bir kere vampir olduğumu anlamaları içindi. :-P IQ'su düşük sanırım dişlerimi bile görmedi :mrgreen: Neyse öğrenmiş olduk. Bu arada vampiric touch yapmamın sebebi armageddon için pp biriktirmekti. :D
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

CLiCKs wrote:Bu arada vampiric touch yapmamın sebebi armageddon için pp biriktirmekti. :D
Peki yalnız aklı9nda olsun emdiğin pp miktarı senin max:pp miktarını asla aşamaz.

.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Biliyorum. Ama hem damage verip hem de pp kaybetmeme maksadıyla yapmıştım. Neyse patlar inşallah C4 :D
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Clicks; sen ne yapıyorsun; sersemlemiş adamlara saldırmaya devam ediyor musun? Yani yazman lazım.

.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Usta sitedeyim ama arada müsait olamıyorum. Müsait olduğum zamanlar bütün oyunlara zaman ayırabiliyorum. şimdi halledicem ben neler yazacağımı.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

dwaxer wrote:.
Clicks; sen ne yapıyorsun; sersemlemiş adamlara saldırmaya devam ediyor musun? Yani yazman lazım.

.
Ben de Fallout oynatmaktan oyunlara pek yazı yazmayı unutuyorum, gerçi Psioniclerde Darkgnome'un bir tane daha yaratık yaratmasını bekliyorum.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Tamam, zaten acele ettirmek için değil ama sen de bizi bekleme diye uyardım ne olur ne olmaz. Yani Blonde'un muhabbeti kısa kısa 1-2 saniye süren olaylar olacak mecburen, çünkü combat devam ediyor bir yandan.

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Bolt-Clicks; senin mesajını Boostlar: attack:3, damage:5 Toplam:3+5*3 = 18pp olarak editledim. Rakiplerin sersemlemiş durumda olduklarından defans boost yapamıyorlar ve defansları 1 kabul edilir; yani attack 3 boost yapman fazla fazla yetecektir 3 kişiye vurmak için (aslında 2 boost yapsan yeterdi çünkü zarda 3 tutturman yetiyor defansı 1 olan 3 kişiye vurmak için) ama tabii her birine vuracağın dmg boostlar ayrı ayrı harcanacak. Senin unarmed ustalığın ve güç konseptinden gelen +6 dmg ile her birine 7d6+6 filan -yanlış hesaplamadıysam- dmg vereceksin herhalde.

.
CLiCKs
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1392
Joined: Mon Dec 03, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by CLiCKs »

Tamam. Ben sersemde olsalar pp havuzları/10 kadar defansları olduğunu düşünmüştüm. Eğer 1 olarak alınıyorsa sorun yok.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Mark;
Ne yapmak istediğini tam olarak yazmamışsın ya da ben anlayamadım? 9 boostluyorsun ama amacın nedir? Ã?atıya çıkmak için yer yok, sadece bir duvar sadece camdan yapılma ve 20 metre aşağıda insanlar dans ediyor, yani diskoteğin içi, ayrıca çıktığın merdiven koridordan geri kaçabilirsin ama kapıda 3 fedai seni bekliyor olacaktır. şunu söyleyeyim bu karşındaki 10 kişiden birkaç tanesi seni tek başına bile rahatça yenebilecek güçte; bunu hafifçe hissediyorsun, içinde bir ürperme bir korku duygusu oluşuyor yani. Ama bana eylemini ne yapmak istediğini açıkça yazman lazım.

.
Mark
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2004
Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul

Post by Mark »

confuse yapıyorum işte. sonra da kaçmak için camı kırıcam.
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Mark wrote:confuse yapıyorum işte. sonra da kaçmak için camı kırıcam.

Confuse 10 kişiye birden yapamazsın; en fazla 6 kişiye yaptın diyelim.
Ben olsam senin yerinde süper run yapıp camdan aşşa topuklardım.

.
Post Reply