4th Edition Assassin
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
4th Edition Assassin
Herkese hayırlı olsun bakalım ben sevdim ölümcül bir class ama wizard kadarda narin diyebilirim ölme ve öldürme riski çok... Eglenceli oalcak gibi...
Eğer karşındaki gerçek bir insan olursa güzel olabilir. Savaş meydanında, oradan oraya teleport olan bir adamdan bahseiyoruz. Her tur da birisinin üstüne bir mark daha koyuyor. Sonunda ise koyduğu markların toplamı d6 kadar hasar veriyor. Savaş boyunca insanlar bu hasarı almamak için assasin'in peşinde olabilirler ama yakalanması çok çok zor bir karakter.
Eğer oyuncuların karşısına çıkacak olursa oyuncular çok mızmızlanacak ve stresten bibirlerine bağırmaya başlayacaklardır.
Assasin için en potansiyel tehlike sanırım swordmage olacak. Üstüne mark koyulduğunda assasin neredeyse tamamen etkisiz kalacaktır bence. Savaş alanında hiç bir şey yapmadan o anı bekleyen bir karakteri de kimse istemez herhalde.
Ancak fighter gibi statik duran ve hatta paladin gibi illaki mark'ının dibinde kalması gereken paladinler için bir acı tufanı olabilir. Char ve str balanced bir paladin'in divine santion ile 5(str)+5(Char)+6(divine) 16 hasar her tur vurması da bu karakteri oynayan birisinin paladini rincil hedefi seçmesine sebep olabilir.
Assassin biraz üstünde oynanması gerekn bir sınıf olacak bence. Çok kulaktan dolma olsa da silahlarını da güçlendirerek daha etkili vuruşlar yapabileceğini okudum. Avenger ile iyi bir multi kombinasyonu geliyor bence. Sürekli boş boş durmaktansa leader ile bir multi de seçimleri arasında yer alabilir.
Çokça Bard/Assassin multisi ile karşılaşabiliriz. İçine biraz avenger serpiştirerek değişik bir şey çıkabilir.
Kulaktan dolma bilgi ile ne de çok fikir yürüttüm. Madem okudun, bildiklerini bizimle paylaşsan ya Aeg... .
Eğer oyuncuların karşısına çıkacak olursa oyuncular çok mızmızlanacak ve stresten bibirlerine bağırmaya başlayacaklardır.
Assasin için en potansiyel tehlike sanırım swordmage olacak. Üstüne mark koyulduğunda assasin neredeyse tamamen etkisiz kalacaktır bence. Savaş alanında hiç bir şey yapmadan o anı bekleyen bir karakteri de kimse istemez herhalde.
Ancak fighter gibi statik duran ve hatta paladin gibi illaki mark'ının dibinde kalması gereken paladinler için bir acı tufanı olabilir. Char ve str balanced bir paladin'in divine santion ile 5(str)+5(Char)+6(divine) 16 hasar her tur vurması da bu karakteri oynayan birisinin paladini rincil hedefi seçmesine sebep olabilir.
Assassin biraz üstünde oynanması gerekn bir sınıf olacak bence. Çok kulaktan dolma olsa da silahlarını da güçlendirerek daha etkili vuruşlar yapabileceğini okudum. Avenger ile iyi bir multi kombinasyonu geliyor bence. Sürekli boş boş durmaktansa leader ile bir multi de seçimleri arasında yer alabilir.
Çokça Bard/Assassin multisi ile karşılaşabiliriz. İçine biraz avenger serpiştirerek değişik bir şey çıkabilir.
Kulaktan dolma bilgi ile ne de çok fikir yürüttüm. Madem okudun, bildiklerini bizimle paylaşsan ya Aeg... .
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact: