Convention'lar sezonu başladı....beklentiler

Her türlü organizasyon, duyurular, davetler, etkinliklerimiz ile ilgili herşey...
Post Reply
Oqlanth
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 19
Joined: Tue May 20, 2003 10:00 am
Location: Ankara-İzmir

Convention'lar sezonu başladı....beklentiler

Post by Oqlanth »

Evet baylar bayanlar yine bir Türkiye RPG Conventionlar sezonu başladı.Yavaş yavaş conventionlar "kendilierini" duyurmaya başladı.Bilmem kaçınız con olayına girmiştir ama genel olarak bu yeni con sezonunda sağlıl,mutluluk güzellik ve barış dışında (kısacası geyik dışında) ne bekliyorsunuz
Hörmetler
OQLANTH the oqlanth
Alp Er Tunga öldi mi?
Issız acun kaldı mı?
Ã?dlek öcün aldı mı?
İmdi ürek ırtılır

Alp Er Tunga Sagusu Divan-ı Lügant-ı Türk
WarlorD
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 242
Joined: Thu May 29, 2003 10:00 am
Location: SomeWHeRE BeYoNd AnKaRa
Contact:

Post by WarlorD »

eh bence geçen seneye göre daha kaliteli olacağı kesin bi seneki con ların... her sene daha çok gelişiyo ztn organizasyonlar
In darkness, I shall rule forever, Beyond mortality and beyond this realm... -Xarodus the Dark-
Oqlanth
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 19
Joined: Tue May 20, 2003 10:00 am
Location: Ankara-İzmir

Post by Oqlanth »

Valla bilmiyorum geçen senede ondan önceki seneye göre kötüleştiği ve her geçen sene de kötüye gittiğini söyleyenler vardı...
Tabi bu bir grub insanın görüşüydü.
Hörmetler
Alp Er Tunga öldi mi?
Issız acun kaldı mı?
Ã?dlek öcün aldı mı?
İmdi ürek ırtılır

Alp Er Tunga Sagusu Divan-ı Lügant-ı Türk
WarlorD
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 242
Joined: Thu May 29, 2003 10:00 am
Location: SomeWHeRE BeYoNd AnKaRa
Contact:

Post by WarlorD »

o da bi görüş ama türkiye de de frp oynayan kitlenin genişlemesi ii yönde convenitonları etkiliyo ve ilerde daha da geliştiricek derim...
In darkness, I shall rule forever, Beyond mortality and beyond this realm... -Xarodus the Dark-
KabakTadi
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 77
Joined: Sun Dec 07, 2003 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by KabakTadi »

Hacettepe 'de bu sene artık yapsa iyi olacak.
from Dawn to Wish...
User avatar
ketchup
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am

Post by ketchup »

yapılan bir şey zamanla gelişir ve daha da güzelleşir,ama bunu yapan insanların bu işi zevkle yapmaları gerekir.con düzenleyen insanlar bunu düzenlemek için veya reklam için değil de con olması için yaparlarsa işte o zaman daha güzel organizasyonlar ortaya çıkar.bu nedenle şimdiden ne olacağını kestirmek zor ama bende güzel olmasını temenni ediyorum...
yeminer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4316
Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by yeminer »

evet bende aynı temennileri paylaşıyorum seninle ketchup
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
Antimodes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 148
Joined: Wed Jan 21, 2004 10:00 am
Location: İzmir

Post by Antimodes »

Yaklaşık 5 sene önce İzmir Alsancak ta FRP günü yapmıştık. Daha sonrada bu tip olayların haberini aldık düzenlemesekte katıldık ama İzmircon gibi kapsamlı değillerdi bence işi ciddiye alıp olayı FRP gününden convention'a taşımak daha fazla emek istesede son derece önemli. Tabi convention'ın devamlılığıda öyle. Devamlılık başarı getirir kanısındayım.
Kısacası beklentim kısıtlı bir grup insanın toplaşıp oyun oynamalarından nitelik ve nicelik olarak daha kapsamlı organizasyonların oluşması.
Ortegon
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 52
Joined: Sun Jan 18, 2004 11:42 am
Location: ankara-

!!!

Post by Ortegon »

örneğin 3 sene önceki metuconunu yanında, hem 2 sene önceki hem gecen seneki cok sönük kalıyordu.
mountains of might
Ortegon
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 52
Joined: Sun Jan 18, 2004 11:42 am
Location: ankara-

Post by Ortegon »

tabi bu benim fikrim.
mountains of might
Antimodes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 148
Joined: Wed Jan 21, 2004 10:00 am
Location: İzmir

Post by Antimodes »

3 sene öncesine katılmıştım hakaten süperi son iki sneye katılmadım o yüzden yorum yapamıycam
NOT: Özellikle süper soguk sandvicler vardı valla çok yemiştim :) şaka bir yana orda sunulan yemegin kalitesi ve FİYATI bile önemli bence.
Oqlanth
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 19
Joined: Tue May 20, 2003 10:00 am
Location: Ankara-İzmir

Post by Oqlanth »

Conventionlar sezonu 2009 için başladı da geçiyor bileeee :D
Alp Er Tunga öldi mi?
Issız acun kaldı mı?
Ã?dlek öcün aldı mı?
İmdi ürek ırtılır

Alp Er Tunga Sagusu Divan-ı Lügant-ı Türk
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Türkiyedeki herkese iyi conventionlar. : ) )
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Herhangi bir etkinliğe katılmak bir türlü nasip olmadı... :cry:

Biz bir arkadaşımla katılacaktık bir FRP conventionına ama oyunlara katılım sistemi bir garipti, arkadaşımla aynı oyuna düşme şansı düşüktü, o nedenle katılmaktan vazgeçtik...
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Post Reply