Ben buradayım ama eskisi kadar sık giremeyeceğim artık. Yine de günde bir girip RP'nin ilerlemesi için bir şeyler yazmaya çalışırım. Belki de her gün girmekte bir sorun bile çıkmayacak.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Darkgnome wrote:Ben buradayım ama eskisi kadar sık giremeyeceğim artık. Yine de günde bir girip RP'nin ilerlemesi için bir şeyler yazmaya çalışırım. Belki de her gün girmekte bir sorun bile çıkmayacak.
Yani... Bende kısa bir süredir yoktum ama bundan sonra buralardayım
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
Sana karşı bir durum olduğunu samıyprum. dwaxer zaten intermete daha az zaman ayıracağını belirtmişti. Devrimk'te bu kadar kalabalık bir 4E oyununun devamlılığı konusunda endişelerini belirtmişti. Zaten kendi oyunu olan "Yıkımdan sonra"yı da devam ettiremiyor. Oysa basit olduğundan fazla zorlamayan bir sistem demişti. Demekki asıl sorunu zaman dahi ayıramaması. Click's .... onu bilmiyorum, vardır bir endişesi filan.
İllyra ve Androner neden girmiyorlar bilmiorum. Ancak birlikte geri gelip, birlkte ayrılıyorlar siteden. Birinin işi çıktı mı diğeri de girmemeye başlıyor.
Illyra ve Androner'den ayrı olarak bir süre devamımızı sağlayabilirsin aslında. Mesela gerekli teçhizatı gittiklerinde bazı siyah giyimli adamlar tarafından çok acil ve görevimizle ilgili başka bir sorunun içine sürüklenebilirler. Bu sayede iki grup birbirinden bağımsız olarak hareket edebilir.
Ancak asıl sorun sanırım Aegron Linvelin'de. FRPWORLD'den uzaklaştıktan sonra ve temiz havanın kokusunu aldıktan sonra, saatlerini 4E'nin savaş hesaplarını yaparak geçirmek istemiyor olabilir. Kışı bekleyeceğiz artık
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
4th den sıkıldıgım (evet yanlıs duymadınız Aegron 4th den sıkıldı) şu zamanlarda oyun sanırım bitmiştir...
Protesto söz konusu değil. Bu aralar siteye girenlerin sayısı sınırlı.
Oyunu ilerletmek istiyorsan partiyi yeniden yapılandırmak lazım. Ayrıca önceden de dediğim gibi oyuncuların yazmasını beklemek oyunun ölmesine yol açıyor. Basit bir Gather info zarı atıp şunu bunu öğrendiniz diyerek Androner ve Illyra'nın oyunu kitlemesini engelleyebilirdin.
Ã?neri:
1- Vicdanlı DM: Felis topluluktan bir kaç kişiyi bilgi toplamak için farklı bir yere yollar. Dönen oyuncu olursa topluluğa tekrar katılabilir.
2- Acımasız DM: Oyuncular sabah uyandıklarında bazı arkadaşlarının zehirlenerek öldüğünü farkedeler. Kalanlar yola devam eder.
Oyunu kilitlediğimizi zannetmiyorum Devrimk, o senin yorumun.
bence yapılması gereken şey tur günlerini belirleyip döndürmektir. yazan yazar yazmayan yazmaz. Oyuncu bir kaç kere yazmadıktan sonra (karşılıklı ilişkiyle belirlenir bu) çıkarırsın oyuncuyu oyundan netice budur.
Bizim gelmememiz doğru muydu? bence değildi ama koptuk işte bir şekilde, kasıtlı olarak olmadı bu kopma olayı.
Evet geçen gün 200 kişi toplandık ve ellerimizde pankartlarla filan seni protesto ettik Aegron. Ã?oğumuzun boğazları tahriş oldu, sesi kısıldı, "Joker suratlı DM istemiyoruz!" diye bağırmaktan.
Protestoyu şakasına demiştim ama akşam haberlerimi açtığım sırada Kadir abimin ''Joker suratlı DM istemiyoruz!'' pankartlı bir protesto da görünce bunun ben olduğumu anladım ve iş ciddiye bindi
şaka bir yana benim için iyi oldu 4th den iyice soğudum bu ara detayları severim ama nedese sıkıldım bilmiyorum dwaxer in sistemindeki oyunu heyecanla bekliyorum. Aynı sistemi hafta sonu deneyeceğim arkadaşlar ile bakalım..
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
Aegron, ne "iyi oldu" anlamadım. Sanki "Oyunun ilerlemesi ve herkesin bırakmak istemesi iyi oldu, ben de zaten 4th'dan sıkılmıştım" gibi bir hava sezdim. Sana 4 tane cevap gelmiş. Biri protesto etmediğini belirtmiş, diğerleri ise oyunun ilerleyebilmesi için çözüm önerileri sunmuşlar... Algıda seçicilik seziyorum :D
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
.
Darkgnome, sana dedim o kadar, ince ince uyardım: "kendini paralama çeşit çeşit karakter yaratcan diye, bu hiperaktif gençler çabuk sıkılır, boşuna emek harcıyorsun!" demedim mi!
Darkgnome wrote:Aegron, ne "iyi oldu" anlamadım. Sanki "Oyunun ilerlemesi ve herkesin bırakmak istemesi iyi oldu, ben de zaten 4th'dan sıkılmıştım" gibi bir hava sezdim. Sana 4 tane cevap gelmiş. Biri protesto etmediğini belirtmiş, diğerleri ise oyunun ilerleyebilmesi için çözüm önerileri sunmuşlar... Algıda seçicilik seziyorum :D
O zaman şöyle belirteyim Oyun Ekranın da hala bir değişiklik görmüş değilim.. Yorumlara yazıp hala oyun da ki rpsini döndürmeyen arkadaşlar var
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
dwaxer wrote:.
Darkgnome, sana dedim o kadar, ince ince uyardım: "kendini paralama çeşit çeşit karakter yaratcan diye, bu hiperaktif gençler çabuk sıkılır, boşuna emek harcıyorsun!" demedim mi!
.
Huyumuz kurusun gençlik
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
Darkgnome wrote:Aegron, ne "iyi oldu" anlamadım. Sanki "Oyunun ilerlemesi ve herkesin bırakmak istemesi iyi oldu, ben de zaten 4th'dan sıkılmıştım" gibi bir hava sezdim. Sana 4 tane cevap gelmiş. Biri protesto etmediğini belirtmiş, diğerleri ise oyunun ilerleyebilmesi için çözüm önerileri sunmuşlar... Algıda seçicilik seziyorum :D
O zaman şöyle belirteyim Oyun Ekranın da hala bir değişiklik görmüş değilim.. Yorumlara yazıp hala oyun da ki rpsini döndürmeyen arkadaşlar var
Artık forumda rp'nin 7-8 kişilik oyunlarda rahat dönmeyeceğini anlamışsındır diye umuyordum. Harunla beraber masadan ayrılınca yattı uyudu hesabına ben zaten bir şey yazmıyorum. Ki olmadı zamanı sabah edersen bizi hazır koyarsan oyun ilerleme durumuna geçer diyorum ben. Biraz rolumuzu görev doğrultusunda giderek yapalım. Yani demeye çalıştığım eşya alma vb. kısımları atlarsan oyun rahatlar.
Ben gelecek için hiç endişe duymadım.O yeterince hızlı geliyor zaten.
Albert Einstein