Wizards of Istanbul VII - The Strength
Wizards of Istanbul VII - The Strength
Benim bundan sonra NYC sokaklarında polise touch büyüsü yapabilmek için çırıl çıplak koşuştururken ölen martial combat büyücüsü olarak bilinmeme sebep olmuş mekan.
Re: Wizards of Istanbul VII - The Strength
AlenthasLeasess wrote:Benim bundan sonra NYC sokaklarında polise touch büyüsü yapabilmek için çırıl çıplak koşuştururken ölen martial combat büyücüsü olarak bilinmeme sebep olmuş mekan.
Re: Wizards of Istanbul VII - The Strength
Ehe...dwaxer wrote:![]()
Neyse LARP değildi herhalde.
Re: Wizards of Istanbul VII - The Strength
hepimiz öldük
adamı yakalayıp ısırıcam diye demir odalara atlayıp havasızlıktan öldüm bi de ben
adamı yakalayıp ısırıcam diye demir odalara atlayıp havasızlıktan öldüm bi de ben

Sıktım bileAndroner wrote:oyun, gerçekten çok eğlenceliydi benim için. hepinize katılımından dolayı teşekkür ederim.
yanlız baranın karakteri polise değebilseydi ve büyüyü yapamadığını görseydi (tamam o dünyada mana var ama büyüler öyle yapılmıyor)
herhalde silahı alır kendi kafasına sıkardı


