FRPworld Tişörtü İsteyenler Buraya!

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

FRPworld Tişörtü İsteyenler Buraya!

Post by Possessed »

Merhaba FRPworld sakinleri, tembel site çizeriniz konuşuyor.
Takip edenleriniz bilir, yıllardır süregelen sitemize ait bir tişört bastırma hayalimiz vardı. Sonunda bu hayalimizi gerçeğe dönüştürüyoruz. Uzun bir tartışma dönemi geçirdik bu nedenle çoğu kişi ilgisini yitirdi ve bir daha konuya bakmaz oldu. O nedenden dolayı bir karara vardığımızı duyurmak için bu başlığı açıyorum. İşte ana hatlarıyla projemiz hazır, bir bastırması kaldı. Buyrun tasarım:

Image

Sitemizin bu ilk tişörtünü almak istiyorsanız bize katılın. Bunun için de 20-25TL arası bir parayı gözden çıkarmanız gerekecek. Bogus'la bir daha konuşup fiyatı güncellerim. Bence iyi bir fiyat, tişörtleri tish-o'dan bastırmayı uygun gördük, gerek kalitesi gerek kolaylığı nedeniyle. İnternet sitelerine girip bu adamlar neciymiş kontrol edebilirsiniz. Para transferleri konusunda da bize güvenebilirsiniz. Efla ortak bir hesap belirleyecek, herkes parasını oraya yatıracak. Bir aksilik olmadan herkesin tişörtüne kavuşması en büyük temennimiz. Bakın Efla'nın adını verdim, sitemizdeki güven ve istikrarın temsilcisi :D

şu Anda Tişört Alacaklar:
Dura
Darktimes
Possessed
Bogus
Edmond
Efla
Yeminer
Artemis Entreri
Catboy
Darkgnome
Lugtarias
fmc
SacoKhan

Almak isteyenler bu başlık altında bir ileti atarak belirtirse listeye eklerim. Adam sayısına göre bastıracağız, ondan sonra tişört isterseniz de yok. Gene büyük bir topluluk çıkarsa ikinci parti bastırılabilir. Lütfen almaya emin olup adınızı yazdırın, sonradan vazgeçenleri dövüyoruz :-P
şimdilik bu kadar, gelişmeler doğrultusunda güncellemeye çalışacağım bu başlığı.

Tartışmalara katılmak veya neler konuşulmuş bakmak için buraya:
http://www.frpworld.com/modules.php?nam ... sc&start=0
Last edited by Possessed on Tue May 04, 2010 12:33 am, edited 3 times in total.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Efla
Site Admin
Site Admin
Posts: 3913
Joined: Sat Apr 10, 2004 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by Efla »

Arkadaşları tebrrik ediyorum ve teşekkür ediyorum.
T-shirt mevzusu nihayet bir sonuç verdi. Artık birer frpworld t-shirtümüz olacak. =)
Chaos is the law of nature,
Order is the dream of man.
Dura
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 281
Joined: Tue Jan 27, 2004 10:00 am
Location: Derfas

Post by Dura »

geç olsun güç olmasın..

emeği geçen herkese helal olsun.. özellikle de kendini tembel addeden harikulade site çizerine..

biraz daha bekleyelim, sağda solda kalmış eski üyeler, hiç tanınmayan yeni insanlar, feysbuk, gugılveyv, tivitır, meyil vs aracılığıyla iyice dürtüklensin.. insanlara reklam edilsin..

her şey son aşamada ve ha deyince üstümüze giyecek kadar yakınız artık.. şimdi kontrollü olalım ve kısa bir an bekleyip kadroyu şişirelim derim..
Aurë entuluva...!!
Darktimes
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 809
Joined: Wed Aug 02, 2006 10:00 am
Location: istanbul

Post by Darktimes »

Evet, bugünleri de görmek nasipmiş demek ki şükür kavuşturana :)
Efla wrote:Arkadaşları tebrrik ediyorum ve teşekkür ediyorum.
T-shirt mevzusu nihayet bir sonuç verdi. Artık birer frpworld t-shirtümüz olacak. =)
Kendimi savaştan çıkmış gibi hissettim :D (For the T_SHIRT :D )
Ultima bırakılmaz, ara verilir ;)
Bogus
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 864
Joined: Wed Nov 29, 2006 10:00 am
Location: Istanbul
Contact:

Post by Bogus »

T-shirt başlığında:

Lysana
Devrimk
Aegron Linwelin
Alenthas Leansess
Firble

t-shirt istediklerini söylüyorlardı. İstiyormusunuz hala?
<div><strong>Çığlıkta henüz umut vardır, çığlık atmak güç ister. Tehlike, fısıltıdadır. Çünkü fısıltı bir tükenişin ifadesidir.</strong></div>
Artemis Entreri
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1521
Joined: Tue Jun 14, 2005 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Artemis Entreri »

Ben istiyorum, ismimi eklerseniz sevinirim. Emeği geçen herkese eyvallah :)
Çizim de süper olmuş tembel çizerimiz, kalemine sağlık.
Been there. Seen that. Got the scars.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Bogus alttaki mesajında ben yokum çok ayıp :)
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
catboy
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 3268
Joined: Fri Jan 19, 2007 10:00 am
Location: Izmir
Contact:

Post by catboy »

Edmond wrote:Bogus alttaki mesajında ben yokum çok ayıp :)
Possessed seni ilk mesajında belirtmiş ki zaten, Bogus ondan seni saymadı tekrardan... :)

Ekleme: Kendimi tutamayıp araya girdim de kusuruma bakmayın... :D

Ekleme 2: Tabi belirtmemişim, pat diye olaya dahil olmuşum, ben de alacağım tabi tişörtü. Detayları herkesten önce Efla'dan öğrenirim ben ne de olsa... :D
Bogus
Site Yazarı
Site Yazarı
Posts: 864
Joined: Wed Nov 29, 2006 10:00 am
Location: Istanbul
Contact:

Post by Bogus »

Kesinleşen 9 kişi var o zaman, tembel çizer listeyi güncellesene o hooo...

Ilyra? Sen alıyor musun?

Geeel Gel! Tiişşörde geel!

Ablacım verim mi bi tane?

(Catboy'u kolundan çekiştirir) Abicim orcinal. Sana bi güzellik yaparız.

:-o
:wink:
<div><strong>Çığlıkta henüz umut vardır, çığlık atmak güç ister. Tehlike, fısıltıdadır. Çünkü fısıltı bir tükenişin ifadesidir.</strong></div>
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Teşekkür ederim beğenilerinize arkadaşlar :) Gereğinden uzun sürdü, ondan kendimi tembel ilan ettim; ama geç olsun güç olmasın diyelim.
Bogus wrote:Kesinleşen 9 kişi var o zaman, tembel çizer listeyi güncellesene o hooo...
Tembeliz dedik ya :D Tamam güncelledim listeyi, aynen 9 kişimiz var. Bogus'un saydığı diğer kişiler de bir ara isteyip istemediklerini buraya belirtseler, iyi olur.
Dura wrote:biraz daha bekleyelim, sağda solda kalmış eski üyeler, hiç tanınmayan yeni insanlar, feysbuk, gugılveyv, tivitır, meyil vs aracılığıyla iyice dürtüklensin.. insanlara reklam edilsin..

her şey son aşamada ve ha deyince üstümüze giyecek kadar yakınız artık.. şimdi kontrollü olalım ve kısa bir an bekleyip kadroyu şişirelim derim..
Aynen katılıyorum, Dura'nın dediği gibi bir bekleme moduna girelim. Tabii bu bekleme dediğim reklam süreci olacak, hatta ilk iş şu facebook sayfamızda yayınlansın örneğin. Başka sitelerde bulunan arkadaşlar da reklamını yapsınlar, iyice yayılsın. Ben de anasayfaya bir haber hazırlayacaktım, en kısa zamanda yapmaya çalışacağım onu.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Bence de bir bekleme süresi olmalı, o kadar parayı anında biriktiremiyor ki insan :D
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Istiyorum ama buraya ulasamaz her halde... Eee ne zaman Dunyanin neresine gidecegim onu da bilmiyorum.

Gerci en muhtemel senaryo, agustos basinda Turkiyeye donup askere gidecegim... Bu durumda Tisort icin yine biraz beklemek daha dogru gibi...
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Possessed
Site Çizeri
Posts: 958
Joined: Mon Mar 13, 2006 10:00 am
Location: Tanrilarin Unuttugu Yerden...
Contact:

Post by Possessed »

Firble wrote:Istiyorum ama buraya ulasamaz her halde... Eee ne zaman Dunyanin neresine gidecegim onu da bilmiyorum.

Gerci en muhtemel senaryo, agustos basinda Turkiyeye donup askere gidecegim... Bu durumda Tisort icin yine biraz beklemek daha dogru gibi...
Bunu düşünmemiştim ben de. Zaten bir süre bekleyeceğiz; ama yaza doğru bastırmak lazım, arayı çok açmamalıyız, gene unutulup gitmesin bu olay. Olmadı sana da bastırırız, sen gelince teslim ederiz.Ya da sen bilirsin, şu anda konuşmak için erken. şimdilik adını listeye eklemiyorum o zaman.
I am Lord Amean, The King of North, Leader of Zederus..
yeminer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4316
Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by yeminer »

:) Heyecanla bekliyoruz :)
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

20-25 olay değil de ben mesela istesem nasıl elde edeceğim bu T-shirt'ü? Parayı banka hesabına yatırıp kargodan mı alacağım. Kargo ne kadar tutarı bile bilmiyorum ki kargodan anlayayım??
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Post Reply