Mech Savaşları

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Mech Savaşları

Post by Aegron Linwelin »

Dwaxer ile konuştuğumuz mech savaşlarını sonunda başlatıyorum. Aslında dwaxer başlatacaktı ama kendisinin bir işi felan çıkmış olacak ki bana mail olarak ekipmanları vs atmış.

Burası oyun başlığı olup yorumlarınızı daha önceden dwaxer'in açtığı;
http://www.frpworld.com/modules.php?nam ... pic&t=8568
başlık üzerinden yapmanızı istiyorum.

Arena Ligi ve Bahisler

Daha önce bahsettiğim gibi, bütün FRPworld ahalisinin katılabileceği bir mech-arena ligi kurmak istiyorum.
Katılım çok kolay: isteyen sadece maçlar üzerine bahis oynar, isteyenler ise kendi takımını kurup mech satın alır ve silahlarla donatarak maçlara sokar ve hatta çok isteyenler bu mechleri sahada bizzat yönetebilir.

Konu şöyle:
Büyük galaksiler arası savaş biteli henüz çok olmamıştır. Yapılan binlerce mech şimdi ya paslanmakta (mecazi anlamda tabii, aslında paslanmaz yapılırlar) ya da uzay korsanları ve serbest çalışan kiralık askerler tarafından kullanılmaktadır. İşte bu dönemde "Mech-Arena" denilen spor altın çağlarını yaşamaya başladı! Özellikle Halloran-VI gezegeni mech arenalarıyla ünlüydü ve öyle tek tük maçlar değil, düzenli yapılan toplu karşılaşmalar evrenin her yanından pek çok izleyicinin dikkatini çekmektedir.


Evet, biz de yeni kurulmakta olan alt liglerden birine takılacağız.
Kurallar:
---Her FRPworld üyesi şu anda 10000 krediye sahip ve her ayın 5, 15 ve 25"inde 10000 daha alacaklar. Bu Halloran-V kredileri sizin maçlara bahis oynamanız için.
---İsteyen üye takım kurabilir. Bunun için takımın ismini kaydettirmesi yeterli. Sonra da mech satın alacacak ve bu mechine uygun silahlar satın alacak ve isterse arenada dövüştürecek
---Maç başlamadan önce maça katılacak her mech silah ve ekipmanlarıyla birlikte bildirilmek zorundadır. Bahisler yatırılmaya başladıktan sonra mech ve ekipmanları değiştirilemez.
---Bir maça yatırılan bahislerin %10"unu kazanan mech sahibi alır. Ayrıca maçların yayın hakkını elinde bulunduran şirket kazanan mech sahibine 3000, diğerlerine 1000 öder. (bu miktar orta mechlerde 5000/2000, ağır mechlerde 10000/ 4000 şeklindedir)
---Yatırılan bahislerin kazanma durumundaki getirisi (bizim futbol bahisleri gibi) favori/süpriz olayına göre değişir.
---Yıl sonunda en çok parayı biriktiren kişi Frpworld sanal mech ligi bahis birincisi olacak ve benden naçizane bir kitap ödülü kazanacak.

Evet ben önce mech alıp sistemi denemek isteyenler var mı onu öğreneyim, sanırım bir iki kişi vardı. Sanıyorum sistemin stratejik yönleri var, kurallar pek uzun olmasa da iyi okunup anlaşılmalı. Maçlar kıran kırana olacak.
Arene dediğimiz yerin prek bir özelliği yok düz bir arazi üzerine üç dört adet görüşü engellemesi bakımından "Stonehenge" türü barikat konacak o kadar.

Ã?rnek iki tane maça çıkacak Mech sunumu

Takım: Demir Pilotlar
SERÃ?E, (3500)
Hafif Laser x 5, (3500)
Kız Kaçıran x 2, (1200)
Toplam fiyat = 8200

Takım: Halloran Kaplanları
KURTADAM, (4300)
Hafif Laser x 9, (6300)
Soğutma Modülü x 2, (1000)
Toplam fiyat = 11600

Bu da Arenamız;

Image
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Cyborn
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3
Joined: Thu Sep 02, 2010 10:00 am

Post by Cyborn »

Ben katılıyorum! Yaz beni Bro :D
Cyborn
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3
Joined: Thu Sep 02, 2010 10:00 am

Post by Cyborn »

Ehehehehe direk daldım başlığa, mesajlar silenebilir
"War is My Master, Death is My Mistress!"
-Maung Ra, Pheonix Lord of Dark Reapers
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Yazdım bile :D
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

"Dwaxer Mekanik" şirketi de mech arenaya katılmak için başvurur. Makinist Dwaxer, kendine ait hurdalıkta topladığı parçaları değerlendirerek mech yapmaktadır ve sonunda "neden takım kurmuyorsun abi, süper oynarsın sen bu oyunu!" şeklinde gaz veren arkadaşlarını kıramaz. Hafif mach kategorisinde adını yazdırır; yeni topladığı TOSTOS model mach ile katılacaktır maçlara.


TOSTOS-Prof
Masraf: 9100 Kredi = [(4200)+(2x1500)+(2x700)+500], kalan:900
Atak: 2d6+3
Defans: 2d6+3
Zırh: 3
SağKol+SolKol:
(Orta Laser Grup 2x1)(6 tık)(ısı:2x4=8 ) [Hasar: 2x(2d6+2)]
Gövde:
(Hafif Laser Grup 2x1)(5 tık)(ısı:2x2=4) [Hasar: 2x2d6]
(Makineli Tüfek x1)(32 atış)(3 tık)(ısı=1) [Hasar: 2d6-2]

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Dwaxer ve Cyborn'dan başka katılacak yok sanırsam. O kadar uğraşılmış bir sistemi denemeden forumun tozlu sayfalarına atmak istemiyorum doğrusu. Cyborn ile en kısa zamanda konuşup sizin maçınızı başlatmayı düşünüyorum dwaxer.

Ayrıca geçen arkadaşım mechlerin pdf lerini bulmuş karton üzerine çıktı alıp birleştirip yapılabilenlerden.. Bu deneme oyununda alacağımız zevke göre masaüstü arkadaşlarım ile de denemeyi düşünmekteyim
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Cyborn
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3
Joined: Thu Sep 02, 2010 10:00 am

Post by Cyborn »

Benimde Mech Hazır, şöyle

Kurtadam - 4300
Kafa - 1L - Boş
Gövde - 1+1+1L - Hafif Laser ve Hafif X Pulse - 1700
Sağ Kol - 3L - Elektron Topu - 4000
Sol Kol - 2L - Boş

Kalan: 0
Toplam Masraf: 10000
"War is My Master, Death is My Mistress!"
-Maung Ra, Pheonix Lord of Dark Reapers
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

En kısa zamanda başlayalım o zaman
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Post Reply