Huldor Zamanı(OYUN)

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
"Durun bakalım arkadaşlar, hemen sevinmeyin; bu eşyaları sahiplerine teslim etmemiz gerekebilir, eğer ki bu haydutlar çalmışlarsa!" diyen Leopold haritayı inceleyerek anlamaya çalışır. Ayrıca siyah kitabı "dikkatlice" açarak kontrol eder.

.
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

"Tabiî ki haklısın dostum. Ama böyle bir mızrağa sahip olan insan çoktan ölmüştür. Kendisini savunarak tabiî."

Mızrağı aldı eline.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

dwaxer wrote:.
"Durun bakalım arkadaşlar, hemen sevinmeyin; bu eşyaları sahiplerine teslim etmemiz gerekebilir, eğer ki bu haydutlar çalmışlarsa!" diyen Leopold haritayı inceleyerek anlamaya çalışır. Ayrıca siyah kitabı "dikkatlice" açarak kontrol eder.

.
Leopold Dikkat: 2d6+0=8
Başarılı!

Image
Kitabın içinde sert birşeyler olduğunu farkedip kitabı dikkatlice açtığında içinde gerilmiş bir bıçak sistemi olduğunu gördün.

Leopold Dikkat: 2d6+0=11
Başarılı!

Image
Kitaba bakarken içinden ufak sesler geldiğini ve gerili bir sistemin devreye girmekte oldugunu anlayıp kitabı yere attın.

Daha sonra sistemi kapatıp çıkardın ve kitabı aldın.
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
fmc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya

Post by fmc »

"Hmm! Evet bende tam dikkatli ol diyecektim. Eee? Ne yazıyor kitapta?"
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

"Vay canına! İçimden gelen sese iyi ki kulak vermişim; böyle tuzakla donatıldığına göre bu kitap gerçekten de önemli olmalı!" diyen Leopold kitabı inceler.

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

dwaxer wrote:"Vay canına! İçimden gelen sese iyi ki kulak vermişim; böyle tuzakla donatıldığına göre bu kitap gerçekten de önemli olmalı!" diyen Leopold kitabı inceler.
Kitabı açtığında sayfaların bomboş olduğunu ve büyüyü hissettin.
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Aegron Linwelin wrote:Kitabı açtığında sayfaların bomboş olduğunu ve büyüyü hissettin.
Leopold kitabı Elrand'a uzatır. "Bu kitap belli ki büyülü, sen çözebilir misin bunun sırrını?"

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Elrand kitabı eline alıp uzunca baktı. Yüzünü pek anlamamış gibi ekşiterek;

"Tek bildiğim bundaki büyünün iyi olmadığı. Buradan gidelim artık" deyip kitabı çantasına attı. 2 saatlik bir yürümenin ardından ufak bir kasabaya vardınız. Elrand İsaril ile ilgineceğini söyleyip size ağaç üzerine kurulmuş bir hanı gösterdi.

"Siowen hanı, ünüyle bilinir seveceksiniz" dedikten sonra gözden kayboldular. İçeri girdiğinizde ağaçın tümüne kurulmuş bir hanla karşı karşıyaydınız. Dalları da yatacak yerler için kullanılıyo olsa gerek.

Image
Bardaklarını temizlemekte ve suradını asmakta olan adam genç bir kıza işaret etti ve kız sizin yanınıza gelip nazikçe birşey isteyip istemediğinizi sordu. Kız daha çok kendini beğendirmek için her geçtiği masadan birine göz kırpıyor yada öpücük yolluyordu.

Asık yüzlü adam;
Image

Kız;
Image
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
fmc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya

Post by fmc »

"Ben soğuk bir şeyler istiyorum yavrum." dedi ve kızın beline sarıldı. Sonra masaya oturup garson kızın poposuna bir de şaplak atıp "Buz gibi olsun." dedi.
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
Edmond
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 5509
Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:

Post by Edmond »

Genç kolcu kıza bakmadı bile.

"Papatya çayı istiyorum."

Daha sonra ağzındaki otu diliyle yuvarlayarak diğer tarafa geçirdi. Sigarayı bırakalı pek olmamıştı :P
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.

The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.

I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.

-Freddie Mercury
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

fmc wrote:"Ben soğuk bir şeyler istiyorum yavrum." dedi ve kızın beline sarıldı. Sonra masaya oturup garson kızın poposuna bir de şaplak atıp "Buz gibi olsun." dedi.
Leopold'un gözleri faltaşı gibi açılır. "Nrebte! Böyle kaba davranışlar yakışıyor mu hiç, daha içmeden sarhoş mu oldun!" Garson kıza dönerek, "arkadaşımın densizliği yüzünden özür dilerim hanımefendi, uzun süredir sizin kadar hoş bir bayan görmemiş olacak ki, böyle sapıttı." Kıza kibarca bir gümüş bahşiş vererek, "lütfen bana da bir kahve," diye ekler, kızın gözlerine bakarak.

Karizma:+2
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

Tam bu sırada içeriye giren Elrand'ı görünce kız birden tedirgin oldu ve;
"Ben istediklerinizi getireyim" deyip gözden kayboldu. Elrand hafif gülümseyerek yanınıza geldi ve;
" Demek tanıştınız bahşişçi kızla. Ceplerinizi kollasanız iyi edersiniz. Göründüğü kadar saf biri değildir. Cazibesini erkekler üzerinden kullanmasını bilir. İçkilerinizi içtikten sonra birer oda tutup sabahlayalım. İsaril de kendini toplayacaktır." dedi.
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
fmc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya

Post by fmc »

Hancının yanına gidip cebine 3-5 altın koyar ve fısıldayarak "Ben boş oda istemiyorum. Odam en az bu garson kadar güzellerinden biriyle dolu olsun." der ve bir bira daha alıp odasını hazırlaması için hancıyı bekler.
Arkadaşlarına "Hiç bakmayın öyle." bakışı atar. :evil:
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.
Leopold da yemğini bitirdikten sonra odasına çekilir. Sabah ilk iş Isaril ile konuşacaktır.

.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2614
Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:

Post by Aegron Linwelin »

fmc wrote:Hancının yanına gidip cebine 3-5 altın koyar ve fısıldayarak "Ben boş oda istemiyorum. Odam en az bu garson kadar güzellerinden biriyle dolu olsun." der ve bir bira daha alıp odasını hazırlaması için hancıyı bekler.
Arkadaşlarına "Hiç bakmayın öyle." bakışı atar. :evil:
Hancı ufak bir gülümsemenin ardından denileni yaptı. Geceyi hepiniz FARKLI şekillerde geçirdiniz. Sabah olup kalktığınızda hanın içinde fazlasıyla çok ses olduğunu farkettiniz ve 3 numaralı bölümün ortasına çıktınız. Hanın tam ortasına doğru açılan kapıdan giren birkaç kişiyi farkettiniz. Bunlar daha önce savaştığın Huldor'un Köle Avcıları gibi olduğunu gördünüz. Anlaşılan ikiye ayrılan gruptan diğerleri bunlar. Sesleri dinlediğinizde bir takım kişileri aradıklarını ve bunun çok önemli olduğunu belirttiğini duydunuz. Hancının ise;
" Buraya birçok yabancı gelir. Hepsini tanıyamam değil mi? Ayrıca hanımda zarar istemiyorum. Anlaşmamız böyleydi. Düzenli olarak size yığınla para ödüyorum" dediğini işittiniz. Kısa bir bekleyişin ardından adamların hepsi etrafı aramaya başladılar. Birkaç tanesi 2 numaralı bölüme giderken bir kaç tanesi 4 numaralı bölüme doğru gitti. 1 tanesi de sizin bulunduğunuz bölüme doğru yavaşca gelmekte.


Image
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
:mrgreen: :-P
Post Reply