Devrimk güzel giriş yaptın ama zar azcıkın daha iyi gelseydi seni bowling topu gibi japonlara fırlatıp, asıl hareketi ben gösterecektim. sen zara dua et (I hate d20!)
.
Grapple'da büyüklük avantajını kaldırmışlar. (ya da unutmuşlar) Büyük ebat olmuştum halbuki.
Bir de araba altında ezilenler filan yazmışsın bu Dark Age usulü bir çizgi roman dünyası mı?
Grab olayında büyüklüğe hiç bakmadım çünkü kumkadın da irileşebiliyor; seninkiyle aynı ebada geldi diye düşündüm olayı.
Dark Age derken? Adamlar ölmedi de arabalar üzerine devrilince biraz yaralandılar tabii dikkat edersen diğer oyunlardaki gibi "kan bir fiskiye misali fışkırdı" ya da "kopan başı ötelere doğru bir top gibi yuvarlanırken" şeklinde tasvirler kullanmıyorum hiç. Dark filan değil, çizgi roman senaryo ama artık istisnai bir şekilde ölen olursa da, bu büyük ihtimal oyuncuların elinden olur.
Bu tip yorumlarını eksik etme Devrimk, biliyorsun konsepte yabancıyım, hatam olursa bileyim, kendimi düzelteyim zamanla.
.
Devrimk, power attack 5 demişsin ama normalde oyuncu ancak power attack 2 yapabiliyor. Fakat "power Attack" diye bir advantage var, eğer onu alırsan power attack 5 yapabiliyorsun. Baktım karakter kağıdında göremedim. İstersen daha sonra değiştirirsin modifiye ederek, şimdilik 2ye göre yaptıracağım power atağını.
dwaxer wrote:.
Devrimk, power attack 5 demişsin ama normalde oyuncu ancak power attack 2 yapabiliyor. Fakat "power Attack" diye bir advantage var, eğer onu alırsan power attack 5 yapabiliyorsun. Baktım karakter kağıdında göremedim. İstersen daha sonra değiştirirsin modifiye ederek, şimdilik 2ye göre yaptıracağım power atağını.
.
Auto Targetting System: Imp. Aim, Imp. Critical (Force Beam), Power Attack, Precise Attack (2 Ranged) " 5 puan.
dwaxer wrote:.
Devrimk, power attack 5 demişsin ama normalde oyuncu ancak power attack 2 yapabiliyor. Fakat "power Attack" diye bir advantage var, eğer onu alırsan power attack 5 yapabiliyorsun. Baktım karakter kağıdında göremedim. İstersen daha sonra değiştirirsin modifiye ederek, şimdilik 2ye göre yaptıracağım power atağını.
.
Auto Targetting System: Imp. Aim, Imp. Critical (Force Beam), Power Attack, Precise Attack (2 Ranged) " 5 puan.
Zırhın içinde power attack ve bir kaç başka feat.
Hımm pardon gözümden kaçmış. Ama zaten 3 ve 2 attın değişen bir şey olmadı. Zarların çok kötü geldi bu sefer Devrimk
dwaxer wrote:.
Devrimk, power attack 5 demişsin ama normalde oyuncu ancak power attack 2 yapabiliyor. Fakat "power Attack" diye bir advantage var, eğer onu alırsan power attack 5 yapabiliyorsun. Baktım karakter kağıdında göremedim. İstersen daha sonra değiştirirsin modifiye ederek, şimdilik 2ye göre yaptıracağım power atağını.
.
Auto Targetting System: Imp. Aim, Imp. Critical (Force Beam), Power Attack, Precise Attack (2 Ranged) " 5 puan.
Zırhın içinde power attack ve bir kaç başka feat.
Hımm pardon gözümden kaçmış. Ama zaten 3 ve 2 attın değişen bir şey olmadı. Zarların çok kötü geldi bu sefer Devrimk :mrgreen:
Tüh yahu, halbuki o kuralı biliyordum ama o anda aklıma gelmedi. Evet, hatırlatmakta fayda var, yaşlılıktan unutuyorum.
....
Kötü adamlar da gelmedi ki. Sanırım artık forum oyunları bitti bitecek Devrim. Eskisi kadar müdavim yok ve gittikçe de azalıyor. Herhalde artık sona geldik, bir devir böylece kapanır.
Geçen wizardİstanbulda oyun çevirmişiniz, gördüm resimlerini imrendim.
:mrgreen: Tüh yahu, halbuki o kuralı biliyordum ama o anda aklıma gelmedi. Evet, hatırlatmakta fayda var, yaşlılıktan unutuyorum.
....
Kötü adamlar da gelmedi ki. Sanırım artık forum oyunları bitti bitecek Devrim. Eskisi kadar müdavim yok ve gittikçe de azalıyor. Herhalde artık sona geldik, bir devir böylece kapanır.
Geçen wizardİstanbulda oyun çevirmişiniz, gördüm resimlerini imrendim.
.
Bu M&M'de karakter yapmak zor biraz onun da etkisi olabilir.
. Stephan'ın durumuna üzüldüm hakkatten de. Yazık, herkesin kendine göre bir derdi var işte. Dikkat ediyorum çizgi romanlarda da bu tip durumlar çok vurgulanıyor. Mesela Devrim bana sonunu gönderdiğin o Batman/Joker hikayesini merak edip indirdim, okudum filan neredeyse adama acıyasım geldi, onca yaptıklarına rağmen.
dwaxer wrote:. Stephan'ın durumuna üzüldüm hakkatten de. Yazık, herkesin kendine göre bir derdi var işte. Dikkat ediyorum çizgi romanlarda da bu tip durumlar çok vurgulanıyor. Mesela Devrim bana sonunu gönderdiğin o Batman/Joker hikayesini merak edip indirdim, okudum filan neredeyse adama acıyasım geldi, onca yaptıklarına rağmen.
.
Çok güzel bir hikayedir o, Alan Moore'un.
Alan Moore'un yazdığı filme çekilmiş 4 çizgi romanı var.
Watchmen, V for Vendetta, The League of Extraordinary Gentlemen, From Hell.
Devrimk, Sandstone'u beğendin mi düşman olarak. Bir 20 ile bir 1'i bir araya getirmeseydin biraz daha flört edebilirdiniz ama... Freedom's Most Wanted kitabından tamamen kura çekerek seçtim onu, diğer kızıl maskeliyi de ben seçtim senaryo icabı (ama sana etkisi olamazdı, gaz tabancası seni etkilemiyor herhalde değil mi?) Sonradan farkettim ikisi de kitabın kapağında resmedilmiş, ne tesadüfse. Ama Sandstone çok kullanışlı; paralı asker olduğundan her yerde rastlayabilirsin, kolay kolay alt edemezsin, üstelik kolayca elinden kaçabilir, kuma dönüşerek. (GM'ler için biçilmiş villain)
Yumruk yumruğa dövüşenler için bela olabilir, ben 2-3-1 atmasaydım güzelce döverdim.
M&M oynarken tüfekle autofire yapmıştım bir kere onda da 1-1-2 atmıştım peşpeşe. Sonra silahı yapan adama gidip bozuk bu silah demiştim.
devrimk wrote:Yumruk yumruğa dövüşenler için bela olabilir, ben 2-3-1 atmasaydım güzelce döverdim.
M&M oynarken tüfekle autofire yapmıştım bir kere onda da 1-1-2 atmıştım peşpeşe. Sonra silahı yapan adama gidip bozuk bu silah demiştim.
iyi demişsin
Peki 1 atınca hero point kullanmak olmuyor mu oyunda? Özellikle resistance zarında filan önemli bir kurtarış olabilir.
merabalar,
ev taşıdım geçikti nt bağlantısı ceptende giremedm bi süre.
şimdi benim robin evet babayından aldığı pelerinle uçsun, çizmelerle yüksekten atladığında ayağı kırılmasın vur du mu devirsin, üstümdede zırh olsun. kolayca pl12 olayım bide şu pl muhabbetini bi araştırıyım ben. öğrenmem gerek oynarken öğreniyorum ben kusruma bakmayın 4-5 sene sonra bende oyun açacam
devrimk wrote:Yumruk yumruğa dövüşenler için bela olabilir, ben 2-3-1 atmasaydım güzelce döverdim.
M&M oynarken tüfekle autofire yapmıştım bir kere onda da 1-1-2 atmıştım peşpeşe. Sonra silahı yapan adama gidip bozuk bu silah demiştim.
:D :D iyi demişsin
Peki 1 atınca hero point kullanmak olmuyor mu oyunda? Özellikle resistance zarında filan önemli bir kurtarış olabilir.
.
Tabii ki reroll kuralıyla tekrar aynı zarı atabilirsin.