Super Heroes & Villains (yorumlar)

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Post Reply
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

devrimk wrote:Minionların 4-5 seviye olması yeterli.
4 Minion 5 seviyeden 20 PP yatırsan gayet yeterli olur.
Minion istemiyorki Devrimk, "Sidekick" istiyor.

.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

dwaxer wrote:
devrimk wrote:Minionların 4-5 seviye olması yeterli.
4 Minion 5 seviyeden 20 PP yatırsan gayet yeterli olur.
Minion istemiyorki Devrimk, "Sidekick" istiyor.

.
Anlattığı karaktere sidekick pek uygun değil gibi.
4 minion daha avantajlı, örneğin biri teknoloji ile kilitleri açar, öbürü kılık değiştirmede ustası vs.
Çok kişiyle uğraşırken ortamı kontrol etmek kolay olur.
Tek kişiyle uğraşırken aid sayesinde vurma ihtimali yükselir vs.
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

dwaxer wrote:Tamam güzel oldu, o zaman kızın özelliklerini biraz iyi tutarım. Bonny ve Clayd :-P
şimdi senin Gambling Man anladığım kadarıyla ismi saklı? Kızın ismi nedir?
Bir de Complication seçmen lazım 2 tane; hero point filan kazanmak için. hero point bir nevi joker hakkımı kullanıyorum olayıdır. Mesela bir hero pointin varsa, onu kullanarak yapmak istediğin bir olayı aksiliklere karşı garantiye alıyorsun. Complication ise kahramanının bir zayıflığıdır. Ã?rneğin senin karakter için complicationlardan biri kumar bağımlılığı uygun geliyor bana; örneğin bahse girip kendini aptalca riske atarsan (çünkü bağımlısın) 1 hero point kazanırsın.

.
İsmi saklı değil de...daha ben de bilmiyorum o yüzden. Erm, John olur sanırım, bilemiyorum nedense J ile başlayan bir isim bu karaktere çok uygunmuş gibi geliyor. Jack olabilir, ya da ne bileyim (aklıma başka isim gelmedi :D ). Aa, bak, sürekli Joker diyip diyip durdum yoksa bilinçaltımda Joker'e benzeyen bir karakter mi yaratıyorum, eeey.

Kızın ismi de Melinda olsun. Çok severim o ismi. Sofistike birisi, ağır başlı falan.
Image
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Aslında en baştaki fikrim minionLAR'dı ama eğer çoğul olunca güçsüz oluyorsam sidekick daha mantıklı gibi geldi. Tabii bir de şöyle bir şey var, devrimk'ın dediği gibi crowdcontrol olayına gelince, sürekli kalabalık yerlerde olacağımızdan (öyle tahmin ediyorum, bankaydı bilmemneydi) işe yarayabilir. Tabii bu kararı size bırakıyorum, hangisi daha hayırlı oluyorsa artık.
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

.

Tamam o zaman 4 minion yapalım. Gamling Man'in karizması biraz yüksek olması lazım; nasıl oluyor da kızları böylesine bağlamış, çete yapmış :-P

.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

dwaxer wrote:.

Tamam o zaman 4 minion yapalım.

.

1-Driver-Girl
2-Computer-Girl
3-Spy-Girl
4-Thief-Girl

Böyle iyi mi. Ability vs hepsinde aynı olacak ama kendine özgü bir skilleri daha iyi olacak?

.
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Ya da mesela toplam 4 mü olsa? 3 kız: spyla thief aynı kişi olur. Zaten baya benzer gibi?
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Alenthas wrote:Ya da mesela toplam 4 mü olsa? 3 kız: spyla thief aynı kişi olur. Zaten baya benzer gibi?
Tamam madem öyle 3 kız; driver, spy ve computer girl olsun.

Sen adamın complication'larını düşündün mü neler olabilir?

.
Alenthas
Forum Yöneticisi
Posts: 2670
Joined: Thu Oct 04, 2007 10:00 am
Location: Innsmouth

Post by Alenthas »

Dediğin gibi kumar oynamak olur. Kumarın yanında kadınlara ve içkiye olan düşkünlüğü... Güzel arabalar, hatta araba koleksiyonu bile olabilir. Bunların dışında aklıma başka bir fikir gelmiyor.
Image
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

Alenthas wrote:Dediğin gibi kumar oynamak olur. Kumarın yanında kadınlara ve içkiye olan düşkünlüğü... Güzel arabalar, hatta araba koleksiyonu bile olabilir. Bunların dışında aklıma başka bir fikir gelmiyor.
Peki bir de yanındaki kızlara düşkün olduğunu varsayıyorum; yani biri kızın kafasına silah dayasa herhalde teslim olursun :mrgreen:


şimdi senin Morpheus ile ilk buluşmanı ayarlayalım (mavi hapı yutarsan her şey biter :-P) aklına bir fikir gelirse çekinme. Morpheus sana insan kılığında gözüküp yardım edecek ve yeraltındaki gizli sığınağında saklanabileceğini, Yenilmezler Birliği diye bir grup kurduğunu ve polislerden hoşlanmayan herkesi kabul edip kolladığını söyleyecek. Tabii bu teklifi kabul etmen lazım; şehrin hakimi olacaksınız filan.
.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

şimdi Morpheus'un amacını bildiğimize göre Gambler onun işine yaramaz.
Karaktere ve hikayeye uyması açısından bir kaç rank Luck control vermek iyi olabilir.
dwaxer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 6687
Joined: Mon May 21, 2007 10:00 am

Post by dwaxer »

devrimk wrote:şimdi Morpheus'un amacını bildiğimize göre Gambler onun işine yaramaz.
Karaktere ve hikayeye uyması açısından bir kaç rank Luck control vermek iyi olabilir.
Devrim senin gözünden de hiçbir şey kaçmıyor ha! :mrgreen: Evet, sunduğun çözüm çok güzel. Gerçi HQ sahiplerine, dolayısıyla Morpheus'a da Luck Control vermiştim ama olsun, power power'dır değil mi. :D


Devrimk, kızların şablonu şöyle yaptım; nasıl sence?

ABILITIES
Str: 0
Sta: 0
Agil: 0
Dex: 3
Fighting: 2
Int: 0
Awa: 1
Pre: 1
"Total= 14 point

OFFENSE
Tommy-Gun +3, Ranged, Damage: 4
"Total = 2 points (weapon)

DEFENSE
Dodge: 2
Parry: 2
Fort: 2
Tough: 2
Will: 2
"Total= 10 points

SKILLS
Acrobatics: 8 (Spy-Girl)
Deception: 7 (8 ) (Spy-Girl)
Expertise (engine): 8 (Driver-Girl)
Investigation: 8 (Computer-Girl)
Perception: 8 (Spy-Girl)
Sleigth of Hand: 8 (Spy-Girl)
Technology: 7 (8 ) (Computer-Girl)
Treatment: 8 (Driver-Girl)
Vechiles: 8 (Driver-Girl)
"Total= 36 points

.
devrimk
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2082
Joined: Thu Feb 03, 2005 10:00 am

Post by devrimk »

Bu minionla sidekick farkını anlayamadım ben. Minion'a 15, Sidekick'e 5 puan veriyor neden? Eskiden minion 1 rankti şimdi onu kaldırmışlar artık sidekickten daha avantajlı.

Gambling Man'e biraz min-maxing gerekli, şimdiki durumu biraz kabiliyetli bir adam görünümünde. 12 lvl karakterler karşısında hiç bir şansı yok sadece kaçabilir.

Belki Gambit gibi eşyayı yükleyip patlatmak gibi bir özellik verilebilir. (Böylece tabancasını kullanır fakat mermileri enerji yüklü olur.
Ya da silahı ileri teknoloji olup çok hasar verebilir.
fmc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya

Post by fmc »

İsim: Dick Grayson
Lakabı: Robin
Yaş: 21
Görünüş: Sarı donlu, siyah eldivenli yeşil pelerinli maskeli bildiğimiz robin
Meslek: Sirk Cambazı
Kişilik: Sakin, soğukkanlı. Zeki ve çevik. Ama bayanlara karşı zaafı fazla (Bknz. Kedikadın vs. Robin :) )
Özgeçmiş: 8 yaşlarında sirk cambazlığı yapan Dick, sirkteki en genç cambazdı. Dick, turneye çıktıklarında Boss lakaplı bir haydut, sirki haraca bağlamak için trapeze kurduğu tuzakla, tüm ailesini o gösteride kaybetmesine neden oldu. Bu olayı incelemek için gelen Batman'la ilk tanışması bu zamanlar gerçekleşen Dick kısa zamanda toparlanmıştır. Batman tarafından eğitilen Dick, "Robin" adıyla Batman'ın yardımcılığını yapmaya başladı. Evlatlık olarak Batman'ın nüfusuna kaydettirdiği Robin okul hayatına devam etti. Başarılı bir öğrenci olarak üniversiteyi bitirdiğinde artık Ã?vey Babasından ayrılarak kendi başına suçlularla savaşmaya devam etti.
(Çok hızlı yazdım. Hatırladığım kadarıyla böyleydi Robinin hikayesi.)
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
fmc
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 309
Joined: Wed Sep 30, 2009 10:00 am
Location: antalya

Post by fmc »

Comp. hakkında biraz düşündüm.

-Hayat: Kaybedecek bir şeyi yok.
-Kararsız: Hayata tek olarak yeni atıldığından karar vermekte güçlük çekiyor.

başka bir şey gelmedi aklıma.
Zaman, kayan bir yıldız. Atmosfer ise; ben..
Post Reply