Yüksek Level Tartışması

Herkesin kürsüye çıkıp özgürce tartışma başlatabilmesi için…
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Yani karakterim 37str'li olsa da gerçeklik biraz lazım dünyada değil mi :P
10 frenzied berserker/ 6 barbarian/ 4 fighter = level 20
Epik versiyonunu da yaptım 2nd edition Drizzt'le kapılştırmak için (o zaman Drizzt'i 17fighter/17ranger sanıoduk) ama baktıkki gereksizmiş :mrgreen:
Level 20 haliyle bile Drow döneri yapabilir Corax :mrgreen:
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Roth-AzaD
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 11
Joined: Sat Jan 17, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Roth-AzaD »

Abi sen 37 str naptın ya? Atlas falan mı bu Dünya mı taşıyor sırtında?
WarlorD
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 242
Joined: Thu May 29, 2003 10:00 am
Location: SomeWHeRE BeYoNd AnKaRa
Contact:

Post by WarlorD »

yok abi bu öte bişey bunu kısaca corax tigerheart olarak tanımlıyolar çünkü kullancak sıfat bulmak güç doğrusu :lol: :lol:
In darkness, I shall rule forever, Beyond mortality and beyond this realm... -Xarodus the Dark-
Roth-AzaD
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 11
Joined: Sat Jan 17, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Roth-AzaD »

Neki peki bu Corax. Raistlin'in kendi yarattığı bir karakter falan mı? Yİne de oha bir insana 37 Str adam giantlardan öte.
yeminer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4316
Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by yeminer »

evet ama herifin str si 37 değil ki.(benim bildiğim kadarı ile)
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Ya adam 20. level ve 23 str'si var normalde
Ama barbar olduğu için rage'e girip +4 str daha alıyor
Bir de herif manyak (frenzied berserker) o yüzden frenzy'e girip +10 str daha alıyor toplamda 23 str ediyor.
3+con modifier round boyunca frenzy ve rage'e kalabiliyor bunları ayrı ayrı da kullanabiliyor bu arada...
yani 3+4+2(rage) = 9 round boyunca yani 1 dakika filan herif giant'ı bilek güreşinde yeniyor... Ama frenzy'e girince dengesizleşiyor ve düşüünme kabiliyetini yitiriyor yalnızca etrafındaki herkesi en kısa zamanda en vahşi şekilde öldürmeye çalışıyor... Anlayacağın çok sakat :P
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Post Reply