Yargıyı dostların eline bırakıyorum

Herkesin kürsüye çıkıp özgürce tartışma başlatabilmesi için…
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Quel-Shin wrote:
pyros wrote:tamam itiraf ediyoruz

biz öyle kalabalık bir grup toplayıp sinema salonu kapatamadık, kıskandık sizi, "ula bizim de denizimiz var la" diye gaza geldik quel paso çekti yeri göğü
netice budur
Sonunda öğrendiniz işte.Evet sizi kıskandık ve yeri göğü çektim.Ama önemli olna deniz değil mi :D???
Tabii canım Ankaralıların hasret kaldığı şey bizde bol bol var maşallah 3 taramız deniz :P
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Post Reply