Herkesin kürsüye çıkıp özgürce tartışma başlatabilmesi için…
Kaelthas
Kullanıcı
Posts: 626 Joined: Sun Oct 12, 2003 10:00 am
Post
by Kaelthas » Wed Dec 10, 2003 10:15 pm
Oleyımdır.
Zaten etrafımda bana geyik ulas deler nedenını hala anlamadım ama.
Ruhunuzun derinlerindeki karanlıkla savaşmayın ona katılın...
yeminer
Kullanıcı
Posts: 4316 Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:
Post
by yeminer » Mon Dec 15, 2003 10:13 pm
Kaelthas wrote: Oleyımdır.
Zaten etrafımda bana geyik ulas deler nedenını hala anlamadım ama.
abi bunu sorduktan sonra bide soruyon mu?
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819 Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem
Post
by Raistlin » Mon Dec 15, 2003 10:27 pm
Oren_Dautry wrote: Raistlin wrote: Ben bir restorana gidip ortaya alevli bir şeyler isteyeceğim,
Pekin usulü Oren
Tabii ayaküstü bir döner Oren ya da ekmek arası Oren de iyi gidebilir
komiksin yani....
Çok nazik ve ateşlisin Oren, tam ağzıma layıksın
şaka bir yana Oren'i çok severim. Onu sonsuz affedebilme yeteneğimle kutsadım uzun zaman önce
Sen devam et Oren koçum... Arkandayız...
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Kaelthas
Kullanıcı
Posts: 626 Joined: Sun Oct 12, 2003 10:00 am
Post
by Kaelthas » Mon Dec 15, 2003 11:02 pm
vay be helal olsun ne dıyım.
Ruhunuzun derinlerindeki karanlıkla savaşmayın ona katılın...
ketchup
Kullanıcı
Posts: 718 Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am
Post
by ketchup » Mon Dec 22, 2003 7:58 pm
agorada bu başlığa son mesajı gönderen kaelthas olduğu için bu mesajı gönderiyorum ki agorada kaelthas ismi görünmesin
yeminer
Kullanıcı
Posts: 4316 Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:
Post
by yeminer » Mon Dec 22, 2003 9:52 pm
abi şimdi corax oreni yedi mi?
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
Quel-Shin
Kullanıcı
Posts: 2052 Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:
Post
by Quel-Shin » Mon Dec 22, 2003 9:59 pm
daha yemedi.yiyeceğini de zannetmiyorum.Yese bile yediğine pişman olur.oren adamın midesine oturur bea...
The_Exile
Kullanıcı
Posts: 393 Joined: Fri Oct 10, 2003 10:00 am
Post
by The_Exile » Tue Dec 23, 2003 2:07 am
Tövbe yarasuallah ve fesuphanallah.
Bre gavatlar açıcak ve konuşucak daha iyi bir konu bulamadınızmı?
Yani özetlemek gerekirse Mirc odasındaki geyikler bile bu konudakinden daha seviyeli.
Ne diyelim.
Vatana millete hayırlı olsun.
yeminer
Kullanıcı
Posts: 4316 Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:
Post
by yeminer » Tue Dec 23, 2003 9:52 pm
abi yanlış anlamışsın konu corax hakkında deeldi raistlin majere hakkında idi ama sonradan böle acayip bi geyiğe dönüştü. biz toparlamaya çalıştık ama nafile burası agora
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
Quel-Shin
Kullanıcı
Posts: 2052 Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:
Post
by Quel-Shin » Tue Dec 23, 2003 9:57 pm
Agoraya laf mı atıldı yoksa???
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819 Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem
Post
by Raistlin » Wed Dec 24, 2003 11:51 am
Yok abi bu konu benim hakkımdaydı bak sen de unutmuşsun konuyu
Oren bana laf atmıştı benim ona ne yapacağımı tartışıyormuş millet burada
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Quel-Shin
Kullanıcı
Posts: 2052 Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:
Post
by Quel-Shin » Wed Dec 24, 2003 8:07 pm
Abi unutmadım ama bu lich agorayı geyik yatiştirma çiftliği zanneti galiba
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819 Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem
Post
by Raistlin » Thu Feb 05, 2004 9:15 am
Abi bizim gibilere zaten Maşallah her yer geyik çiftliği
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power