Kim ne derse desin ben Lord Sothderim
eğer savaşınız kötülere karşı falan olsaydı buna karşı çıkardım. sonuçta dengenin kötülere de ihtiyacı var. ama söz konusu kutsal saydığım şeyleri yok sayanlar olunca iş değişir ve hünerlerimi sunacağıma Tabiat Ana üzerine yemin ederim.
In our life, there is if
In our belief, there is lie
In our business, there is sin
In our bodies, there is die...
In our belief, there is lie
In our business, there is sin
In our bodies, there is die...
Bir de bu işi benim açımdan düşün...
Benim senden isteyebileceğim ve senin bana verebileceğin ne varki? Yeteneklerin hakkında beni bilgilendirirsen ne kadar işime yarayacağını kestirip sana gerekli görevi veririm. Bonkörce ödüllendirileceğini de eklemeliyim eğer kafamdaki şeyi yapabilecek potansiyelin olduğunu düşünürsem.
Benim senden isteyebileceğim ve senin bana verebileceğin ne varki? Yeteneklerin hakkında beni bilgilendirirsen ne kadar işime yarayacağını kestirip sana gerekli görevi veririm. Bonkörce ödüllendirileceğini de eklemeliyim eğer kafamdaki şeyi yapabilecek potansiyelin olduğunu düşünürsem.
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Only God should have this power
-
DeMRaN
- Kullanıcı

- Posts: 629
- Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
- Location: L' I'niken d' Draeval (The Sands of Time)
Tharivol Ama'kiir konuşur:
Corax Tigerheart demek sensin ulu savaşçı tanrısının seçilmişi... Vay vay vay ne kadarda büyük bir güçmüş. Neyse bunu konuşmak için gelmedim. Bu savaşta senin yanında yer alıcağımı bildirmek için burdayım... Bana nasıl güveniceğini sorucaksın değilmi? Evet geleceği bende gördüm yüce savaşçı ve gerçektende haklısın ve dünyanın yok olmasını istemeyiz tabi ki değil mi? Bu bütün planlarımı bozucaktır... İyilik kötülük konusunda da benim iyi biri olduğum söylenemez ama iyilikler yaparım bazen, kötü biri olduğumda söylenemez kötülüklerde yapmışımdır... Bana güvenmek zorundasın Barbar benim gücüme ihtiyacın var... Ve benimde dünyanın yok olmamasına ihtiyacım var...
Aramızda benzerlikler var Corax ikimizde geleceği gördük ama sen bir anı gördün bense görmeye devam ediyorum... Eğer beni orduda görmek istiosan Demranla bu konuda konuş, ve Quel-Shin'in ödülünüde ben verebilirim sen diğer işlerinle ilgilen!!!
Corax Tigerheart demek sensin ulu savaşçı tanrısının seçilmişi... Vay vay vay ne kadarda büyük bir güçmüş. Neyse bunu konuşmak için gelmedim. Bu savaşta senin yanında yer alıcağımı bildirmek için burdayım... Bana nasıl güveniceğini sorucaksın değilmi? Evet geleceği bende gördüm yüce savaşçı ve gerçektende haklısın ve dünyanın yok olmasını istemeyiz tabi ki değil mi? Bu bütün planlarımı bozucaktır... İyilik kötülük konusunda da benim iyi biri olduğum söylenemez ama iyilikler yaparım bazen, kötü biri olduğumda söylenemez kötülüklerde yapmışımdır... Bana güvenmek zorundasın Barbar benim gücüme ihtiyacın var... Ve benimde dünyanın yok olmamasına ihtiyacım var...
Aramızda benzerlikler var Corax ikimizde geleceği gördük ama sen bir anı gördün bense görmeye devam ediyorum... Eğer beni orduda görmek istiosan Demranla bu konuda konuş, ve Quel-Shin'in ödülünüde ben verebilirim sen diğer işlerinle ilgilen!!!
<div align="center">Nindyn vel'uss kyorl nind ratha thalra elghinn dal lil alust... <br>Those who watch their backs meet death from the front... </div><br><strong><em><div align="right"><strong><em>Tharivol Amakiir the Dark Elf Mystics Master</em></strong