Herkesin kürsüye çıkıp özgürce tartışma başlatabilmesi için…
flintfireforge
Kullanıcı
Posts: 248 Joined: Thu Oct 30, 2003 10:00 am
Contact:
Post
by flintfireforge » Sat Jan 31, 2004 9:31 pm
Diyarımızın tüm sakinlerinin bayramını frpworld yönetimi olarak kutlamak istiyorum ve herkese iyi bayramlar diliyorum.
Ben bu kadar ciddi bir mesaj atıyorum, inanamıyorum arkadaşlar. Valla benim bayramım çok güzel geçecek gibi görünüyor. Bayram vesilesiyle bayaaaaa harçlık toplayacağım için benim bayramım güzel geçeçek gibi görünüyor.
Herkese tekrar iyi bayramlar dilemek istiyorum.
Cüceler her zaman son sözü söyler...
Hükümlü
Kullanıcı
Posts: 1548 Joined: Mon Jun 09, 2003 5:31 am
Location: Ankara
Post
by Hükümlü » Sat Jan 31, 2004 10:19 pm
hemde nasıl!
herkesin bayramı mutlu, mesut geçsin. hadin bakalım....
BAYRAMINIZ MÃ?BAREK OLSUN FRWORLD SAKİNLERİ!!!!!!!!!
--------------------------------------------------
Mutluluğun ve üzüntünün ötesinde...
pyros
Kullanıcı
Posts: 2069 Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am
Post
by pyros » Sun Feb 01, 2004 4:16 am
herkesin hac bayramını kutlarım!
hepinize mutlu mesut bayramlar dilerim
WarlorD
Kullanıcı
Posts: 242 Joined: Thu May 29, 2003 10:00 am
Location: SomeWHeRE BeYoNd AnKaRa
Contact:
Post
by WarlorD » Sun Feb 01, 2004 9:16 am
eheh herkese ii bayramlar
(yaşasın zenginlik
)
In darkness, I shall rule forever, Beyond mortality and beyond this realm... -Xarodus the Dark-
ketchup
Kullanıcı
Posts: 718 Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am
Post
by ketchup » Mon Feb 02, 2004 1:48 am
nice güzel bayramlar geçirmeniz dileklerimle....
tüm frpworld dostlarının bayramlarını kutluyorum.....
Ortegon
Kullanıcı
Posts: 52 Joined: Sun Jan 18, 2004 11:42 am
Location: ankara-
Post
by Ortegon » Mon Feb 02, 2004 1:53 am
herkese iyi bayramlar:)
mountains of might
Norticus
Kullanıcı
Posts: 2009 Joined: Sat Oct 04, 2003 10:00 am
Post
by Norticus » Mon Feb 02, 2004 7:58 am
birlikte nice mutlu bayramlar geçirmek dileğiyle...
In our life, there is if
In our belief, there is lie
In our business, there is sin
In our bodies, there is die...
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819 Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem
Post
by Raistlin » Thu Feb 05, 2004 3:37 am
Kurban bayramınız mübarek olsun arkadaşlar. Kaçan boğa filan varsa bana hemen bildirip koordinatlarınızı da ekleyin. Hemen devireyim yere... Hatta avrupa standartlarında "yumrukla şoklama" tekniği de uygularım eğer isterseniz...
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
pyros
Kullanıcı
Posts: 2069 Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am
Post
by pyros » Thu Feb 05, 2004 3:39 am
ewt boğalarla boğuşma konusunda epey başarılısın
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819 Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem
Post
by Raistlin » Thu Feb 05, 2004 5:51 am
Eski alışkanlık abi sorma... İnsan bir kere başladı mı bırakamıyor
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
pyros
Kullanıcı
Posts: 2069 Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am
Post
by pyros » Thu Feb 05, 2004 5:53 am
zevkli geldi tabi di mi
ama bak bir zaman sonra bu yetmez
gidersin afrikaya gergedasn falan ararsın
bunun sonu yok yani
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819 Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem
Post
by Raistlin » Thu Feb 05, 2004 6:28 am
Bu arada gergadının dünyanın en güçlü kara hayvanı olduğunu belirtmek istiyorum. Evet filden daha güçlü... Sanırım Beyaz gergadanlar 3,5 metre boyunda ve 2 metre enindeydi... Arabayı boyun kaslarıyla fırlatabiliyormuş bir kaç metre ileriye...
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
pyros
Kullanıcı
Posts: 2069 Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am
Post
by pyros » Thu Feb 05, 2004 6:43 pm
abi ben discoveryde mi national geographicte mi
bi gergedan görmüştüm onu unutamıyorum
fecii bişiidi
boynuzunu kesip içine verici koymak üzere uyuşturuculu ok atıyorlar hayvan bir türlü bayılmıyo
Quel-Shin
Kullanıcı
Posts: 2052 Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:
Post
by Quel-Shin » Thu Feb 05, 2004 9:14 pm
Herkesin bayramı mutlu geçmiş sanırım.Ne mutlu!