tiyatro ve frp

Herkesin kürsüye çıkıp özgürce tartışma başlatabilmesi için…
Quel-Shin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2052
Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Quel-Shin »

şöyle diyeyim 5+1 ses sistemleri pahalı bir şey değil.
Benim olmaz diye bakabileceğim tek şet ışıklardır.
Doğaçlama işini gelincew dm ile sesçi arasında bir zamandan sonra bir bağ oluşacaktır.ondan sonra doğaçlama işi sorun olmaktan çıkabilir.Olmadı doğaçlama kısımlarda ses efekti olmayıverir.
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

hayır neden olmasın

oyuncunun doğaçlama kabiliyeti var da
ses teknisyeninin yok mu
Quel-Shin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2052
Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Quel-Shin »

Abi ben en kötü ihtimali değerlendirdim.
Zaten bi zamandan sonra bazı şeyler hazıra alınır (mesela doğaçlama için belli şeyler vardır dm'e göre).Tabiiki her doğaçlama önceden belirlenen kadar iyi karşılanamaz ama elimizden gelen herşeyi deneyebiliriz :)
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

kullanılan programa
bütün sesleri alabilirsin
hepsi haızr durur

birisinin sesini kapatıp diğerini açmak iki saniyelik bir iş

yani bunun denemesi de yapılır önce seyircisiz olarak
alışıldığı zaman seyircili oyun halinde sergilenir
fingolfin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1636
Joined: Thu Jan 08, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by fingolfin »

hakikaten ütopik ama düşünmesi bile tüylerimi ürpertiyor. mükemmel olur bence!
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Benim de bir isteğim olacak. Gerekirse yarı çıplak barbar da olurum, aborjin de olurum ama kolunu kopardığım adam çığlıklar atarak yere yığılmalı ve kafasını kopardığımda birinin üstüme kan saçılmalı efekt olarak bunları istiyorum...
(Ã?topik ya şeyini çıkartalım dedim :mrgreen:)
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

hadi yaa
ne ben de fireball atınca alev patlaması ve cızırtı sesi
bir de bir de etrafa yayılan yanmış et kokusu istiyorum :)

nıhıhahazuha
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Ejderha istiyorum (hadi bakalım)
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

semerini de istiyor musun bari?
Norticus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2009
Joined: Sat Oct 04, 2003 10:00 am

Post by Norticus »

walla ben rahatım
hemen her evde birkaç çeşit bitki, çiçek ot ağaç gibin doğa unsurları bulunur
In our life, there is if
In our belief, there is lie
In our business, there is sin
In our bodies, there is die...
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

evet
corax da ejderhayı güreşmek
tepişmek için istiyor zaten :)
yeminer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4316
Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by yeminer »

abi ona bi bvoğa veririz şimdilik idare eder :P
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

böylesine gaza getirici
içler açıcı
yeni ufuklar kazandırıcı
tartışılası
sayfalarca threadler açılası

bir konuyu da iki hareketle geyiğe boğmuşuz ya
ne diyiim

konuya geri dönelim

metucon'a bu fikri nasıl taşıyabiliriz?
fikri olan var mı?
gandalfoftheday
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 212
Joined: Sat May 17, 2003 10:00 am
Location: Ankara
Contact:

Post by gandalfoftheday »

Uzmanlık alanım özel efekt değil, ama ortalama bir tiyatro sahnesinde (dekor, yer kirası vb saymıyorum) böyle bir ses ve ışık sisteminin en düşük maliyetle kurulması yaklaşık 4-5 milyar (Ankara piyasası fiyatlarıyla). Tabii ışık ve ses teknisyeni de günlük 80 - 100 milyona geliyor. Gösterim başı maliyeti de var bunun. Ã?topik ötesi bence. Ama uzun vadede bir seferlik böyle bir şirinlik yapılır belki. Uzuuuuuuuuuun vadede. frp hak ettiği konuma (bizlerin çabalarıyla tabii) geir ve iyi sponsorlar bulunursa olabilir. Yine ciddiye aldım. Ne yapayım, bunca sene beynimi yıkadılar bunlarla. Gosgoca gandalf kablo taşır mı??? Taşıdım... :oops: :oops: :oops:
Ben Giderim,Adım Kalır<br>Dostlar Beni Hatırlasın...
rhielatheredrobe
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 77
Joined: Thu Jan 01, 2004 10:00 am
Location: eskişehir

Post by rhielatheredrobe »

Metucon bilimkurgu ve fantezi kulübü tarafından gerçekleştirildiği için kulüp başkanıyla konuşmak gerek.. ondan bu konu hakkında daha sağlıklı bilgiler alınabilir diye düşünüyorum.
sessizliğini koru ya da ondan daha iyi bir şey söyle
Post Reply