100 Basi... özür özür özür

Herkesin kürsüye çıkıp özgürce tartışma başlatabilmesi için…
Post Reply
User avatar
squva
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 280
Joined: Sun Oct 26, 2003 10:00 am

100 Basi... özür özür özür

Post by squva »

Arkadaslar...
çok üzgünüm ama bir süreligine (bir kac hafta kadar) siteye giremeyebiirim.

gidecegim yerde internet baglantisi bulamayabilirim. bu yuzden beni affedin.

uzun zamandir aksattigim gorevimi biraz daha yapamayacagim ama emin olun sonrasinda hicbirinizi kacirmayacagim

ama siz de bana kizmayin simdi...

sonucta bazilarinizin hizina yetisilmiyor...

ben anlatamasam da siz anlarsiniz. beni affedeceginizi umarak

KENDINIZE BEN YOKKEN Ã?OOOOK IYI BAKIN!!!!!

sevgiler , saygilar ve vampirler...
<div>isin felsefesi felsefenin olmamasi yani dusunmek de olmayabilir. kisacasi anlasilmaz kisacasi anlamsiz kisacasi anlamazsiniz ve anlayamazsiniz. sacmalik gorunen sacma olmayabilir ya da sacmadir zaten ya da sacmalik da yoktur belki de yoksundur belki
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

canın sağ olsun kendine iyi bak
sağ salim gidip dön,
sonra sayarsın yüzer yüzer :) ;)
Hükümlü
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1548
Joined: Mon Jun 09, 2003 5:31 am
Location: Ankara

Post by Hükümlü »

Yolun açık olsun squva hanım. çabuk dönmeye bak, gittiğin yerlerde olabildiğince iyi vakit geçirmeye bak(nerey gidiyosan artık :))

çav! :D
--------------------------------------------------
Mutluluğun ve üzüntünün ötesinde...
User avatar
ketchup
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am

Post by ketchup »

sevgili squva,
sen şimdi bunu dedin ya ben şimdiden mahvolmuş bir vaziyetteyim.senden birkaç hafta ayrı kalmak zor olacak bizler için,ama yüzbaşılığıda senden başkası yapamaz,bu nedenle en kısa sürede seni tekrar aramızda görmek çok çok iyi olacak....bu arada henüz benim ilk 3 yüzüm için bir tebrik mesajı göndermedin umarım 4. veya 5. yüzüme bir tebrik gönderirsin :D
sana iyi eğlenceler gideceğin yerde....
yeminer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4316
Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by yeminer »

gaza gelir ev sen gelinceye kadar bi yüz devirmeyecem derdima ama ben pek gaza gelmem. kolay gelsin sana dert değil. geldiğinde toptan sayıp herkese 1 er mesaj atarsın :D
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
Quel-Shin
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2052
Joined: Thu Jan 01, 1970 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Quel-Shin »

aslında Squva gelene kadar herkes kendi 100lerini kutlasın ne dersiniz???
Ve belki böylece yokluğunu azda olsa hissettiremeyebiliriz!
yeminer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4316
Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by yeminer »

quel abi evet evet kutlayalım demek isterdim ama yane 8O 8O :(
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
flintfireforge
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 248
Joined: Thu Oct 30, 2003 10:00 am
Contact:

Post by flintfireforge »

Squva bizi bırakıp yaban ellere neden gidiyorsun, kendini çok özletme..
Cüceler her zaman son sözü söyler...
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Quel-Shin wrote:aslında Squva gelene kadar herkes kendi 100lerini kutlasın ne dersiniz???
Ve belki böylece yokluğunu azda olsa hissettiremeyebiliriz!
Ben senin yüzlerini sayarım Vampir Lordu sen merak etme :twisted:
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

bu arada squvanın esas memleketine gittiğini biliyor muydunuz?
User avatar
squva
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 280
Joined: Sun Oct 26, 2003 10:00 am

Post by squva »

DOOONNDUUUMM!!!!

ehehee!!!

oslemisim hepunuzu arkadasla simdi parti zamaniii!!!!
<div>isin felsefesi felsefenin olmamasi yani dusunmek de olmayabilir. kisacasi anlasilmaz kisacasi anlamsiz kisacasi anlamazsiniz ve anlayamazsiniz. sacmalik gorunen sacma olmayabilir ya da sacmadir zaten ya da sacmalik da yoktur belki de yoksundur belki
User avatar
ketchup
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am

Post by ketchup »

ama partide hüzünlü biri olacak o da ben!!!
sitemizin yüzbaşısı beni bir kere olsun kutlamadı :D
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

ketçabın hüznünün esas nedenini biliyorum

flintten yediği dayakları özlüyor garibim n'aapsın
User avatar
ketchup
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am

Post by ketchup »

ama sen hatundan yediğin dayakları hiç özlemiyorsun sanırım pyros,çünkü hergün dayak yediğin için özleyecek kadar boşluk olmuyor :D :D :D
bu arada squvayada hoşgeldin demek istiyorum...
hoşgeldin YÖZBAşIM.....
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

ah ah onun dayağı bile tatlıdır!

bu arada ketçabım
flinte bir iki şaplak ısmarladım
ankaraya gelince iletecek sana güzel güzel :)
oklava veya merdane hayallerin de suya düştü galiba
ankara işi yattığına göre
Post Reply