yahu yokmu şöle oyun meraklısı bir kul
bendeki oyunlari öle cd ciden fln bulamazsınız kelebir ucuz
gel gel BATAN GEMİNİN MALLARI BUNLAR GEL ABLA GEL ABİ GEL GEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
onlardan az var çünkü 13 -14 yaşlarında rpg oyunlarina fazla basmıyodu dialoglari fln anlamıodum ama bi düşüneli ne var????
aklıma gelmedi ben stoklara bakım sana haber salarım
bi aralar çok crpg yaptılar dos oyunu olarak. ssi nin oyunları vardı ya. aynı motoru biraz geliştirip yeni bi oyun yapıyolardı. eye of the beholder lar, ravebloft, sonra menzo felan. onnar varsa ii bi koleksiyon olabilir. ben olsam satmazdım ama
canın saolsun lanetli kardeşim. bu arada eğer o tür eski DOS oyunları bulmak istersen bi ara http://free-game-downloads.com diye bi site vardı. 200 KB lik bi programı indirip o program aracılığıyla oyun indirebiliyodun. aklında olsun
artık en iyisi onboard makine almak. çünkü eskisi gibi parça değiştiremiyosun. değiştirdin mi makineyi komple kaldırıp atıyosun, yenisini alıyosun. mesela bende şu anda onboard geforce2 vga, lan ve ses çipleri olan bi amd makine var. hem bayaa ucuza getirdim hem donanım uyuşmazlığı problemi yaşamıyorum. tavsiye ederim onboard'ı