Antalya/3E/ Oyuncu Aranıyor

“şöyle güzel bir oyun oynatan olsa da oynasak” ya da "Oyun oynatacağımda adam var mıdır ki acep?"diyorsanız bu bölüm tam size göre...
Post Reply
User avatar
the_lethal
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1
Joined: Fri Feb 27, 2004 10:00 am
Location: antalya

Antalya/3E/ Oyuncu Aranıyor

Post by the_lethal »

3E D&D oynayacak [grey hawk veya dragonlance'te] oyuncu aranıyor.DM filanda hazır oynarım diosanız thelethal@postamatik.com'a mail veya buraya cevap yazın
Skylancer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 232
Joined: Tue Jan 06, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Skylancer »

"porco"yu bul, o da antalya'dan...bunun dışında benim arkadaşlar var ama onlar dersane filan diye pek vakit ayıramıyorlar, ama istersen beni icq'dan bul, seni onlarla da temasa geçireyim...
Post Reply