3E D&D oynayacak [grey hawk veya dragonlance'te] oyuncu aranıyor.DM filanda hazır oynarım diosanız thelethal@postamatik.com'a mail veya buraya cevap yazın
"porco"yu bul, o da antalya'dan...bunun dışında benim arkadaşlar var ama onlar dersane filan diye pek vakit ayıramıyorlar, ama istersen beni icq'dan bul, seni onlarla da temasa geçireyim...