Selam
Bence örneğin kitapgah forumuna girince topicler kitap sayfası şeklinde , tapınak topic'inde mermerden sayfalar vb şeyler kullanılabilirse ki bu olayın zorluk derecesini bilmiyorum , çok güzel olur.Font fikri benim aklıma iyice yatmaya başladı.
Hiç bir kötü varlık özgür olduğunu iddia edemez.
Ã?ünkü ''özgürlük ağacı'' zorba ve zalimlerin kanıyla sulanır.
Ã?ünkü ''özgürlük ağacı'' zorba ve zalimlerin kanıyla sulanır.
-
flintfireforge
- Kullanıcı

- Posts: 248
- Joined: Thu Oct 30, 2003 10:00 am
- Contact:
Birincisi, sayfanın en altında gayet güzsel ve şirin hızlı cevap düğmemiz var. Kullanmanız için hazır ve nazır sizleri bekliyor. Böylece yazı yazarken daha az yorulursun arkadaşım.
İkincisi, sayfanın tepesinde diyar haritası diye bir şey var, çok faydalı
Üçüncüsü, isteğin linke shift'e baslı olarak tıklarsan yeni sayfada açılır.
Dördüncüsü, ben bu temayı çok seviyorum ve bize özgü. Temama laf söyleyen baltamın tadına bakar.
Beşincisi, font çok okunmaz yapabilir.
Altıncısı resimi biz de düşündük ama çok yavaşlatıyor ve ben her zaman hızı tercih ederim. Sayfayı göremedikten sonra görselliğin ne anlamı kalır.
Başka kıllık yapmak isteyen arkadaşlar bana başvurabilirler ve itinayla gerekli cevapları kendilerine veririm. Bunu yaparken büyük bir zevk duyacağımdan emin olabilirsiniz.
İkincisi, sayfanın tepesinde diyar haritası diye bir şey var, çok faydalı
Üçüncüsü, isteğin linke shift'e baslı olarak tıklarsan yeni sayfada açılır.
Dördüncüsü, ben bu temayı çok seviyorum ve bize özgü. Temama laf söyleyen baltamın tadına bakar.
Beşincisi, font çok okunmaz yapabilir.
Altıncısı resimi biz de düşündük ama çok yavaşlatıyor ve ben her zaman hızı tercih ederim. Sayfayı göremedikten sonra görselliğin ne anlamı kalır.
Başka kıllık yapmak isteyen arkadaşlar bana başvurabilirler ve itinayla gerekli cevapları kendilerine veririm. Bunu yaparken büyük bir zevk duyacağımdan emin olabilirsiniz.
Cüceler her zaman son sözü söyler...
değerli arkadaşım,
şimdi explorer pencerenin üstündeki araçlar düğmesine bir güzel tıkla ardından internet seçeneklerini tıkla,orada güzel mi güzel şirin mi şirin bir yazı tipleri butonu bulacaksın.seç,beğen,al.......yetmezse netten istediğin fantastik fontu bilgisayara indir.hafif ateş'te pişir ve istediğin gibi servise sun
umarım sorunada böylelikle cevap vermiş olmuşumdur
sana iyi eğlenceler.
şimdi explorer pencerenin üstündeki araçlar düğmesine bir güzel tıkla ardından internet seçeneklerini tıkla,orada güzel mi güzel şirin mi şirin bir yazı tipleri butonu bulacaksın.seç,beğen,al.......yetmezse netten istediğin fantastik fontu bilgisayara indir.hafif ateş'te pişir ve istediğin gibi servise sun
umarım sorunada böylelikle cevap vermiş olmuşumdur
sana iyi eğlenceler.