Oynadığın karakteri İstanbulun neresinde yaşama

Herkesin kürsüye çıkıp özgürce tartışma başlatabilmesi için…
Post Reply
Dragonfly
Kutsanmış Kişi
Posts: 1262
Joined: Thu Mar 25, 2004 10:00 am
Location: Doğu Limerik

Oynadığın karakteri İstanbulun neresinde yaşama

Post by Dragonfly »

Bu akşam İstanbul ile ilgili bir belgesel seyrettim.Aklıma bir Druid olarak İstanbulda nerde yaşardım sorusu geldi...
Sizde bu sorunun cavebı varmı??????
Dragonfly
Kutsanmış Kişi
Posts: 1262
Joined: Thu Mar 25, 2004 10:00 am
Location: Doğu Limerik

Post by Dragonfly »

Ya hiçmi Karaktertinizi İstabulda yaşatmak istemiyorsunuz?
Tamam söz geçim derdi olmayan bir şehir olucak burası... :)
galadlirim
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 975
Joined: Tue Mar 23, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by galadlirim »

istanbul da tarihi mekanların bulunduğu mekanlarda yaşamak isterdim elf olduğum için gelen kimselere anılarımı anlatırdım:sonra;sultan..... bana dediki..
Gözlerimi kapadım ve geçmişi hatırladım
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
Molydeus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 317
Joined: Fri Mar 05, 2004 10:00 am

Post by Molydeus »

abi ben arnavutköy - bebek sahiline gömerim kendimi artık deniz elfi hesabı mı midye hesabı mı orası size kalmış ama beni oradan ayırmayın :)
Dragonfly
Kutsanmış Kişi
Posts: 1262
Joined: Thu Mar 25, 2004 10:00 am
Location: Doğu Limerik

Post by Dragonfly »

Vay be nihayet mükemmel fikirler çıkıyor :D
Benim yerim belli gülhane parkı bahçem Topkapı sarayı evim
Belgard ormanı Arka bahçem olurdu heralde
:wink:
galadlirim
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 975
Joined: Tue Mar 23, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by galadlirim »

ohoo bütün istanbul un efendisi olmuşun sende :P
Gözlerimi kapadım ve geçmişi hatırladım
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
Dragonfly
Kutsanmış Kişi
Posts: 1262
Joined: Thu Mar 25, 2004 10:00 am
Location: Doğu Limerik

Post by Dragonfly »

Bana laf etmeyin valla bütün fotoğraflarınızı yayınlarım nette heeee :P
Dragonfly ;
Keeper of the Grove, Forest King
<u>Domains</u>:Animal,Earth,Plant,Protection
Doğanın Tapınağı
Molydeus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 317
Joined: Fri Mar 05, 2004 10:00 am

Post by Molydeus »

ikinci aletrnatif olarak bir porsche alıp nisbetiye caddesine de gömebilirim kendimi... tabi bu fikir benim için yeterince fantastik ama role play kısmı yok korkarım ki :)
yeminer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 4316
Joined: Wed Oct 01, 2003 10:00 am
Location: istanbul
Contact:

Post by yeminer »

abi metro faln tam bana göre. orada iyi bi büyü labaratuvarı(ya bu ne biçim kelimedir ya :? ) kurardım. :D
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
scythe
Kutsanmış Kişi
Posts: 871
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am
Location: eskişehir

Post by scythe »

ben bi Eyüp derim... manevi huzura erilebilecek bi semt... çıkarım pierre loti'ye yaparım günlük meditasyonumu , dualarımı...
you are not alone ; so don't be afraid in the dark and cold m'thain d'streea
fingolfin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1636
Joined: Thu Jan 08, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by fingolfin »

Bir Elf olarak bizim kampüsten memnun sayılırım. Ağaçtı, kuştu, böcekti falan hoş yani. :)
Dragonfly
Kutsanmış Kişi
Posts: 1262
Joined: Thu Mar 25, 2004 10:00 am
Location: Doğu Limerik

Post by Dragonfly »

Yeminer abi oarası benım girip görmek istediğim yerlerin başında yer alıyor...
Senın laboratuar için biraz nemli olucaktır ve seslı 7 dk bır metro gecıyor ordan :D
Dragonfly ;
Keeper of the Grove, Forest King
<u>Domains</u>:Animal,Earth,Plant,Protection
Doğanın Tapınağı
Post Reply