yo bence gayet güzel noktalara değinerek gayet güzel fikrini anlatıyorsun. ama bu konuyu yüzyüze konuşalım dersen, ben seni fikrinden vazgeçirmeye çalışmak için gönüllüyüm. seviyeli sohbetleri severim...
Skylancer wrote:Yani tamam hepimiz orta1'de etrafta "allahım bu ferepe ne güzell birşey, herkeş bilse keşkem!" diye sayıkladık, elimize ne geçti? elflere spak diyen, tek yüzüğü çüküne takan, summon giant cinsel organ, command word domal diye büyü icat(!) edenler...frp'yi bilmeyenlere öğretelim, evet ama bilmeyi hakettiklerine inandıklarımıza öğretelim. Tören alanında elimize mikrofon alıp konuşmayalım
tamamen haklısın. bunları yaşayan birisi olarak sana tamamen katılmaktan başka birşey söyleyemem..