Power Play: Dünyanın en hızlı adamı

Herkesin kürsüye çıkıp özgürce tartışma başlatabilmesi için…
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Power Play: Dünyanın en hızlı adamı

Post by Raistlin »

İşte size "Flash" NPC
Level 1 Ex-Barbarian, Level 1 Bard, Level 18 Monk Human

90(Level 18 human monk base speed) + 10 Barbarian Fast Movement = 100ft.

Arkadaş 1. level bard/sorcerer/wizard büyüsü olan expeditious retreati cast ediyor 100 x 2 = 200 (walking speed)

Boots of speed giyiyor 200 x 1,5 = 300 (walking speed)

Bu arkadaşa Run ve Endurance featlerini veriyoruz

300 x 5 = 1500 (running speed)

bir atın 90x5=450 ile yalnızca 5-10 dakika koşabildiğini düşünürsek (daha fazla koşturursanız çatlar),

1500 ile yorulmadan koşan bir adamı (endurance) gözünüzde bir canlandırın bakalım :mrgreen:

İşte NPC FLASH yorumları bekliyorum :lol:
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Ivellius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 360
Joined: Sun Nov 16, 2003 10:00 am
Location: denizli

Post by Ivellius »

ne yorumu artık!!!
bu kadar şeyin ardından yorum yapılır mı??

ben yine önerimi yapıyım:
ööle yok barbardı,sorcerer-barddı monktu falan uğraşmayın.

atlayın bir ata gidin.
tabakhaneyle bir alakanız yoktur herhalde..
hatta böyle bir şeye izin veren dm'i de bir güzel dövün..
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Dm zaten bunu senin yapmana izin vermeyecek bunu efsanevi bir NPC yapacak :D
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Ivellius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 360
Joined: Sun Nov 16, 2003 10:00 am
Location: denizli

Post by Ivellius »

bu arada 3e bard any nonlawful olmak zorunda.
senin dediğin anca sorcerer ile olur.
Ivellius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 360
Joined: Sun Nov 16, 2003 10:00 am
Location: denizli

Post by Ivellius »

Dm zaten bunu senin yapmana izin vermeyecek bunu efsanevi bir NPC yapacak
zaten dm'i de ben dövecem :twisted:
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

:mrgreen: Sen bizim Dm'in karşımıza çıkardıklarını görsen ehehe
Bir keresinde 5/5 courage'ı olan 9/10 willpowerlı korkusuz gaddar gangrelim DM'ın çıkardığı adam karşısında bağırarak kaçmaya başlamıştı, cebindeki el bombalarını da geriye fırlatarak :mrgreen:

Hmm ever bard classının restrictionlarına bakmamıştım. Sorcerer diyelim o zaman :D
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Ivellius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 360
Joined: Sun Nov 16, 2003 10:00 am
Location: denizli

Post by Ivellius »

wod bilmediğim için bişey anlamadım..

ama bizim dm kanalizasyona 2 kişinin yanyana yürüyemediği kanalizayona hydra yerleştirerek olaya son noktayı koymuştu...
dumur olmuştum...

o zaman da bard oynuyodum :-P
Skylancer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 232
Joined: Tue Jan 06, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by Skylancer »

kardeşim daha ilk satırdan, "level 18 monk" dediğin anda ben anladım zaten...hepimiz biliyoruz ki monklar d&d 3E'nin "bug"ı... :)
Raistlin
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 5819
Joined: Mon May 26, 2003 10:00 am
Location: Cehennem

Post by Raistlin »

Skylancer wrote:monklar d&d 3E'nin "bug"ı... :)
Doğru söze ne denir? Çok kıl oluyorum hepsi ölmeli :mrgreen:
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Dilbao
Başbüyücü
Posts: 818
Joined: Tue May 20, 2003 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Dilbao »

şimdi karakteri incelemeye başlayalım:

1.Class:
--Monk sonradan alınabilen bir class değildir. İlk level da alınır ve multiclass olduğunda ex-monk olur ve bir daha monk levek alamaz. Bu nedenle karakterin class larını Ex.Monk(18) ve Barbarian(1) oalrak değiştirirsen bu sorun çözümlenmiş olacaktır.
Bonus:
Barbarian: +10 Bonus
Monk: +60 Enchantment Bonus

2. Magical Item:
--Boots of Speed 3.5Ed da değişti. Artık kullanıcının 1 dakikalığına haste büyüsü altında olmasını sağlıyor.

3. Magic
Bonus:
Expeditious Retreat: +30 Enchantment Bonus (1min/Level)
Haste: +30 Enchantment Bonus (1min/Level)


Aynı isimde olan bonuslar stack olmadığından karakter sadece classlardan gelen bonusları alacaktır. Yani +70

Medium size bir karakter içim 30+70 = 100 (Base speed)
Run ile 100*5 = 500 ile koşacaktır

Özetle Flash en fazla 500 feet/round ile koşabilir.
(Bu da 90km/sa hızına denk düşüyor)


Run:
Bir karakter en fazla con skoru kadar round koşabilir, daha sonra deva metmek için DC10 a concentration check atması gerekir. Tutturursa bir sonraki rounda DC bir artar.

Flash ın bir dwarf olduğunu düşünelim (yada +2con veren başka bir ırk). Bu durumda 18 + 2 (dwarf) + 5 (dört lvl da bir gelen artışların toplamı) = 25(+7) con scoru olacaktır.

Flash, 25 round boyunca kesintisiz koşabilir. Sonrası için conc. chech atması gerekir. Flash ın son derece disiplinli bir monk (sonradan barbarian olan monk ne kadar disiplinliyse artık) olmasından dolayı conc. skill ine 23 rank vermi olsun. Bu durumda conc skilli = 23 (rank) + 7 (con mod) +4 (Endurance)=34 olacaktır.
Bu sayede 24 round daha zar atmadan koşmaya devam edecektir.

şanlı ötesi karakter flash, sonraki tüm conc check lerini de tutturdu diyelimki. Bu durumda 19 round daha koşmayı başaracaktır.

Toplamda 25+24+19=68 round yani 6,8dk kadar kesintisiz koşmayı başarabilecektir.
"Lovefull Evil"
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

3ed monklarının kıl olduğum yanı ilk levellarda sünük olmaları ve sonra level atladıkça başınıza adam kesilmeleri
böyle ben bedenimden azat oldum falan tripleri atıp uçan okları elle kırmak da neymiş kardeşim alla alla

flash dediğiniz bu adam 6,8 dakika boyunca koşabildiğine göre ellerinde bir bag of holding varsa içlerinden hiçbiri ölmeden epey tüm grubu uzaklara taşıyabilir (10 dakikada ölüyorlar ya;) )

ana ejderha saldırdı naapalım flash taşı bizi (bunu star trekteki spak bizi ışınla edasıyla söylüyorlar tabii)
zavallı flash de "tamam tamam atlayın bakalım torbanın içine keratalar.."
ELLCRYS
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 35
Joined: Tue Mar 23, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Contact:

Post by ELLCRYS »

Raistlin wrote:
Skylancer wrote:monklar d&d 3E'nin "bug"ı... :)
Doğru söze ne denir? Çok kıl oluyorum hepsi ölmeli :mrgreen:

Aslında monklar tam bugmış gibi gelmiyor anladığım adarıyla Raist... tüm oyunların bug'u.:D
Nedir bu ya ? 8O



Ama sonunda buldum evet buldum....
Tremere houseu nasıl vampirlik ixirini bulduysa bende Raist.ı debug edecek programı buldum.
Evet merakla beklenen an geldi...



Aynen şöyle yapıyoruz Raisti alıyorum ve hayatının en ezik karakteri ile Call of cthulhu dark ages oynatıyorum.DA dediğim ortamda öyle 1200ler felan değil direk insanın ateşi ilk kez bulduğu dönem.Sonra karşısına Cthulhu,nyralathotrep v,s, tüm tanrıları getiriyorum. 8O Gerisimi?
...


:twisted: 8)
:D
Dilbao
Başbüyücü
Posts: 818
Joined: Tue May 20, 2003 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Dilbao »

Bir bug bulunduğu filan yok. Hatta hatalı tasarlanmış bir karakter bu.

49 round sorunsuz koşabileceği süre. Daha sonra 19 round da save tutturursa koşabiliyor. Tutturamazsa 10 round base speed ile hareket etmesi gerekiyor. Daha sonra tekrar koşmaya başlayabilir.
"Lovefull Evil"
DeMRaN
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 629
Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: L' I'niken d' Draeval (The Sands of Time)

Post by DeMRaN »

o Adamı sen bile öldüremessin Kardeşim... Bu sefer hem fikirizdir umarım
yakalarsan bir şansın olabilir dicem ama yakalayamassınki ya :)
<div align="center">Nindyn vel'uss kyorl nind ratha thalra elghinn dal lil alust... <br>Those who watch their backs meet death from the front... </div><br><strong><em><div align="right"><strong><em>Tharivol Amakiir the Dark Elf Mystics Master</em></strong
pyros
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2069
Joined: Sat Nov 29, 2003 10:00 am

Post by pyros »

paralyze yemez mi bu meret?
Post Reply