Tika'nın Yeri
Hiyaaayt geyik yerinde oyun mu bayılırım beeee.... Gnom clericin kolunda tutup çektirir. Hey nasılsın nasılsın yaaaa... . Gel sana bi şalgam suyu ısmarlayayım. şöyle acı bi şalgam suyu hem de konuşuruz belki şarkı da söylerim sana. Ne dersin hadi gel gel gel....
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
cleric gnoma sertce bakar we onu uyarır
* kendine gel ozan ben bu kadar sululuğu sewmem hele 5 yoldaşımı kaybettiğim bir muharebeden tek canlı olarak cıktıktan sonra
*eğer tanrıma bu kadar bağlı olmasaydım ben de yaşamazdım der we ardında bara oturarak barmene döner we der ki:
*bana bir ejder sütü wer
* kendine gel ozan ben bu kadar sululuğu sewmem hele 5 yoldaşımı kaybettiğim bir muharebeden tek canlı olarak cıktıktan sonra
*eğer tanrıma bu kadar bağlı olmasaydım ben de yaşamazdım der we ardında bara oturarak barmene döner we der ki:
*bana bir ejder sütü wer
çok zaman geçti çok şey değişti...
-
Cyan Bloodbane
- Kullanıcı

- Posts: 77
- Joined: Tue Apr 13, 2004 10:15 pm
- Location: Solamnia
- Contact:
-
Cyan Bloodbane
- Kullanıcı

- Posts: 77
- Joined: Tue Apr 13, 2004 10:15 pm
- Location: Solamnia
- Contact:
cleric ejder sütünü bir hamlede olmasa da 3 hamlede içer we ağzını silerek gnoma anlatmaya başlar
*5 arkadaşım wardı 2 paladin 1 cleric daha we 2 ranger orcların baskınına uğradık
*beşi de feci şekilde parçalanarak öldü ama ben kanımın son damalasına kadar tanrım uğruna savaştım son saniyemin geldiğini düşündüğüm sırada içimin bir güçle dolduğunu inanılmaz derecede ısındığımı büyüdüğümü güçlendiğimi saqnki hepsini kıymaya çewirecek kadar güçlü hissettiğimi hatırlıyorum wücudum parlamaya başlamıştı öyle ki kendi ışığım bana bile rahatsızlık weriyordu (ki orclar ışığa karşı hassastır) bından yararlanarak onlara saldırdım öyle bir güç patlaması yaşadım ki hepsi paramparça oldu we bunun tanrımın bana bir lutfu olduğunu anladım tanrım beni sewiyor olmalı der we barmenden bir tane daha ister
*barmen bana bir ejder sütü daha
*5 arkadaşım wardı 2 paladin 1 cleric daha we 2 ranger orcların baskınına uğradık
*beşi de feci şekilde parçalanarak öldü ama ben kanımın son damalasına kadar tanrım uğruna savaştım son saniyemin geldiğini düşündüğüm sırada içimin bir güçle dolduğunu inanılmaz derecede ısındığımı büyüdüğümü güçlendiğimi saqnki hepsini kıymaya çewirecek kadar güçlü hissettiğimi hatırlıyorum wücudum parlamaya başlamıştı öyle ki kendi ışığım bana bile rahatsızlık weriyordu (ki orclar ışığa karşı hassastır) bından yararlanarak onlara saldırdım öyle bir güç patlaması yaşadım ki hepsi paramparça oldu we bunun tanrımın bana bir lutfu olduğunu anladım tanrım beni sewiyor olmalı der we barmenden bir tane daha ister
*barmen bana bir ejder sütü daha
çok zaman geçti çok şey değişti...
Hakkaten öyle yaa üzüldüm şimdi ama doğrusu sen de iyi savaşmışsın orklara karşı yaa. Biraz müzik dinlemek ister misin neşeli bir müzik bu arada Balrog Cyan abim de sana istersen bir acılı şalgam suyu getirsin bence bi dene gerçekten çok güzel yaa. Ben ısmarlıyom.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
-
Cyan Bloodbane
- Kullanıcı

- Posts: 77
- Joined: Tue Apr 13, 2004 10:15 pm
- Location: Solamnia
- Contact:
-
Cyan Bloodbane
- Kullanıcı

- Posts: 77
- Joined: Tue Apr 13, 2004 10:15 pm
- Location: Solamnia
- Contact:
Mutfaktan salona girdiginde elflerin yerlerini aldıgını ve müziklerine başladıklarını görür..Onları izleyen han sakinlerine bakar ve elflerden hoşlandıklarını düşünür..han sakinlerinin isteklerini yerine getirir ve onlara iyice kaynaşarak Bu şehir hakkın işine yarıya bilcek bilgileri alır..5 yoldaşını kaybetmiş adamın kendisinin işine yarıyacıgın düşünür ve onun yanına konuşmaya gider..
I cry.when angels deserved to die