Tika'nın Yeri
-
Cyan Bloodbane
- Kullanıcı

- Posts: 77
- Joined: Tue Apr 13, 2004 10:15 pm
- Location: Solamnia
- Contact:
-
Cyan Bloodbane
- Kullanıcı

- Posts: 77
- Joined: Tue Apr 13, 2004 10:15 pm
- Location: Solamnia
- Contact:
*tapınağımıza gereken bilgileri götürmekteydik uzun we yorucu bir yolculuk olmuştu ama biz tam bir hana wardık we handa konaklamaya başladık bir sorun olduğunu sezdim yan masadaki orcları hatırlıyordum bir önceki handa da onlarla birlikteydik fakat olamazdı cok uzun bir wakit we yol katetmiştik bu rastlantı olamazdı bunu ekibime bildirdim we bir sorun cıkacağını kestirebildim sonunda olan oldu ben nöbetçiyken we arkadaşlarım uyurken bize saldırdılar bir paladin ağır wücudunu kaldıramadan biçildi ama ben bizi dışarıya ışınlayabildim we herkes toparlanabildi sen sonrasını biliyorsun zaten...
*bir de yeni bir ejder sütü alabilir miyim nasıl olsa orcların parasını harcıyoruz...
*bir de yeni bir ejder sütü alabilir miyim nasıl olsa orcların parasını harcıyoruz...
çok zaman geçti çok şey değişti...
-
Cyan Bloodbane
- Kullanıcı

- Posts: 77
- Joined: Tue Apr 13, 2004 10:15 pm
- Location: Solamnia
- Contact:
-
Cyan Bloodbane
- Kullanıcı

- Posts: 77
- Joined: Tue Apr 13, 2004 10:15 pm
- Location: Solamnia
- Contact:
*evet gerçekten açıksözlüsün açıksözlülügü severim...seninle hikayemi paylaşabilirim..*
Çok küçükken insanlarla elflerin savaşının ortasında kalan bir köyümüz vardı..Bütün ailem ve akrabalarım o savaşta şehit düştüler..benimde Amcam Kaçırdı ve eğitti(kendisi usta bir büyü kullanıcısıdır ama Ak Cüppelidir..)O savaştan beri kendimi birşeye adadım..Tüm savaşları dindirmek ve kendi hükümlerimi sunmak..Bunu yapmak için kendime yoldaş arıyorum bu vesile ile kendime bir han açtım..
Çok küçükken insanlarla elflerin savaşının ortasında kalan bir köyümüz vardı..Bütün ailem ve akrabalarım o savaşta şehit düştüler..benimde Amcam Kaçırdı ve eğitti(kendisi usta bir büyü kullanıcısıdır ama Ak Cüppelidir..)O savaştan beri kendimi birşeye adadım..Tüm savaşları dindirmek ve kendi hükümlerimi sunmak..Bunu yapmak için kendime yoldaş arıyorum bu vesile ile kendime bir han açtım..
I cry.when angels deserved to die
Hanın dışından bir çığlık duyuldu ve bir anda hanın tavanı alevler içinde kaldı.Tüm müşteriler çığlıklar içinde kaçıyorlardı ve handan dışarıya fırlıyorlardı.Bir anda tavandaki alevler yere doğru inmeye başladılar ve büyük bir rüzgârla hanın kapısı açıldı.İçeriye sekiz hobgoblin girerek kaçamayan müşterilere saldırmaya başladı.Bu arada dışarıdanda çığlıklar geliyordu.
Han bir anda kaos ortamına dönmüştü.Tüm herkez panik içerisindeydi.
Han bir anda kaos ortamına dönmüştü.Tüm herkez panik içerisindeydi.
cleric hemen duasına başladı tanrısı Dragonfire için tapınıyorudu duasını bitirmesiyele birlikte -ki bu normalden çok daha kısa bir süre içinde olmuştu- hanın içinde 2 tane water elemental oluştu birisi wücuduyla hanın tepesini söndürüyor diğeri ise hobgoblinelere doğru yürüyordu
etraf sarsılmaktaydı cleric ise kendinden gecerek tanrısına dualar ediyordu etraf bir şekilde aydınlandı we tawan birdenbire eski haline dönmüştü
çok zaman geçti çok şey değişti...
Tapınağın rahiplerinden Just_Win'in yardım çağırısını duyan Majenta aniden hanın içinde belirdi.Tavandan büyük bir tahta parçası yorgun rahibin üstüne düşüyordu.Majenta elinde tuttuğu asayı sıkıca kavradı.Lorduna dua etmeye başladı.Tahta parçası havada asılı kaldı.
Just_win tahtanın altından çekildikten sonra tahta büyük bir gürültüyle yere düştü.Majenta sonra hobgoblinlere döndü.Dudakları hafifçe kıpırdıyordu.Biran sonra hobgoblinler yok oldular.
Water Elementaller içerdeki yangını söndürmeye çalışırken, majenta yaptığı teleport büyüsüyle herkesi dışarı çıkarmıştı.
Just_win tahtanın altından çekildikten sonra tahta büyük bir gürültüyle yere düştü.Majenta sonra hobgoblinlere döndü.Dudakları hafifçe kıpırdıyordu.Biran sonra hobgoblinler yok oldular.
Water Elementaller içerdeki yangını söndürmeye çalışırken, majenta yaptığı teleport büyüsüyle herkesi dışarı çıkarmıştı.
Sıkıntılarla dolu hayat, yer kalmıyor yaşamaya.