Tanrıların ölümlülüğü
Bir tanrının karizması bilgeliği yok o tanrılarda Ã?rneğin Torm çok saf ve daha da kötüsü normalde iyi olması gereken tanrılar bile bencil ve çıkarcı örneğin Helm onları savunduğu için cezalandırıldığında hiçbir tanrı ona dönüp bakmıyor. Bu kelime aynen geçiyor ve ona bakmayan tanrılar arasında oğlu Torm (sadakat tanrısı) şafak lordu Latender , Adalet tanrıçası Tyr ormanların tanrıçası mielliki de var... Tanrıları olması gereken noktadan çok uzaklaştırıyor
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
tabii ki mükemmel değiller... ancak kitaptaki anlatıma göre.. firblenın dediği gibi tanrılara oldukça fazla insani sıfat eklemişler... tanrılığı güçten ibaret olarak göstermiş sadece.... ancak sadece güç yeterli mi sizce tanrı olabilmek için.. bence yetersiz ve bu yüzden bi ölümlünün tanrı olabilmesini çok saçma buluyorum...
you are not alone ; so don't be afraid in the dark and cold m'thain d'streea
pozitivizm. tanrı, ezelden beri var olmuştur. zamandan önce O vardı. zamanı da O yarattı. her şeyi somutlaştırmayın. acizlik insana aittir. tanrıya değil. zayıflığı da olamaz. dalgınmış hırslıymış... aklınız buna yetmiyorsa ki yeten kimseyi ne gördüm ne de duydum. ne de bileni tanıyorum. ne de bileni tanıyanı tanıyorum... fazla kurcalamayın derim ben
<strong>Puslu</strong> gecede yalnız bir kurt...<br>-<br><div>Alıntı:"They're just masks you morons."</div>
