iskenderin ölümü ve yeni bir savaşçının

Herkesin kürsüye çıkıp özgürce tartışma başlatabilmesi için…
Post Reply
isKENDER
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 101
Joined: Fri Mar 19, 2004 10:00 am
Location: istanbul

iskenderin ölümü ve yeni bir savaşçının

Post by isKENDER »

sevgili arkadaşlar bildiğiniz gibi iskender tapınakın dışında öldü artık onun yerine hadrin var.bu hadrin bir insan savaşçı nereden geldiği kimin nesi olduğunu kimse bilmez.bilgilerinize sunarım
kötülüğe dayanamam , yapanıda affetmem
Palisdan
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 654
Joined: Thu Mar 25, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Palisdan »

iskender iyiydi bence ölmese iyiymiş, özleyeceğim.
Eee peki Hadrin'in nerden gelip kimin nesi olduğunu zamanla öğrenebilecek miyiz? :D
Taşlar unutana dek...
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Hayırlı olsun ama iskenderi çok özleyeceim. O Firble için gerçek bi kardeş gibi idi. Onsuz bir yanım hep eksik kalacak.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Bir Kahramanın Ölümü

Rüzgarın neşe dolu ıslığında onun sesi duyulurdu
Onu taklit ederdi geçenleri ıslatan yağmur.
Ufak ırkların en sadık üyelerindendi
Ve bir kayıp oldu onlar için asla geri gelmeyecek

Bir dost oldu benim için hatta daha fazlası
Onbinlerce yıllık gibi gelen yalnızlıımı giderdi o kısacık iki ay
Ve hissettim onunla belki bir gün çocukluunda saygınlaşabileceini
Boş bir umuttu hayalperestlikti ama inanmıştım
Ne yazık ki düş kısa sürdü
Ve kader beni uyandırdı

Ã?ocukça davranmak ve başına buyrukluk
Ve öle büyük şeyler için deil
Yaşamak için yaşamak
Nefes almak dostlarınla olmak
Gücü ve mevkii arzulayanlara gülmek
Tüm bunları özleyeceim İskender
Diyarlarda savunduum bu görüşlerimde yalnız olmamayı
Seni özleyeceim

Bedeninin gitmiş olabilir ama yarattıkların yaşayacak benim için...
Ne zaman gülsem o herkesin basit bulduu espriye
Ve ne zaman en stresli bir anında bir savaşın boğulsam kahkahaları
Ve en büyük işler üzerimde iken bırakıp hepsini o gün için
O gün için yaşasam sadece özgürlük denen tadı almak için
Hırsın ve olgunluun köleliinden kurtularak
Seni hatırlayacaım İskender
Ve haykıracaım ismini

Eski İsKendere uğurlar olsun diyor ve yeni İsKenderi selamlıyorum bence yazık oldu ama değişmek de insanların hakkıdır di mi ama??
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
isKENDER
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 101
Joined: Fri Mar 19, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by isKENDER »

ağlattın beni firble *cry* o ne biçim şiir öyle çok duygulandım.bu kadar sevildiğimi bilmiyordum.sevgili dostum
kötülüğe dayanamam , yapanıda affetmem
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Ã?enmli değil eski dostum.. Umarım tekrar bir araya gelme şansımız olur umarım. Bu arada eğer geri dönebilirsen.. Goratha beni öldürdüğü için ona kızmadıımı söle.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
isKENDER
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 101
Joined: Fri Mar 19, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by isKENDER »

tamam canım arkadaşım görürsem söylerim
kötülüğe dayanamam , yapanıda affetmem
Post Reply