iskenderin ölümü ve yeni bir savaşçının
iskenderin ölümü ve yeni bir savaşçının
sevgili arkadaşlar bildiğiniz gibi iskender tapınakın dışında öldü artık onun yerine hadrin var.bu hadrin bir insan savaşçı nereden geldiği kimin nesi olduğunu kimse bilmez.bilgilerinize sunarım
kötülüğe dayanamam , yapanıda affetmem
Bir Kahramanın Ölümü
Rüzgarın neşe dolu ıslığında onun sesi duyulurdu
Onu taklit ederdi geçenleri ıslatan yağmur.
Ufak ırkların en sadık üyelerindendi
Ve bir kayıp oldu onlar için asla geri gelmeyecek
Bir dost oldu benim için hatta daha fazlası
Onbinlerce yıllık gibi gelen yalnızlıımı giderdi o kısacık iki ay
Ve hissettim onunla belki bir gün çocukluunda saygınlaşabileceini
Boş bir umuttu hayalperestlikti ama inanmıştım
Ne yazık ki düş kısa sürdü
Ve kader beni uyandırdı
Ã?ocukça davranmak ve başına buyrukluk
Ve öle büyük şeyler için deil
Yaşamak için yaşamak
Nefes almak dostlarınla olmak
Gücü ve mevkii arzulayanlara gülmek
Tüm bunları özleyeceim İskender
Diyarlarda savunduum bu görüşlerimde yalnız olmamayı
Seni özleyeceim
Bedeninin gitmiş olabilir ama yarattıkların yaşayacak benim için...
Ne zaman gülsem o herkesin basit bulduu espriye
Ve ne zaman en stresli bir anında bir savaşın boğulsam kahkahaları
Ve en büyük işler üzerimde iken bırakıp hepsini o gün için
O gün için yaşasam sadece özgürlük denen tadı almak için
Hırsın ve olgunluun köleliinden kurtularak
Seni hatırlayacaım İskender
Ve haykıracaım ismini
Eski İsKendere uğurlar olsun diyor ve yeni İsKenderi selamlıyorum bence yazık oldu ama değişmek de insanların hakkıdır di mi ama??
Rüzgarın neşe dolu ıslığında onun sesi duyulurdu
Onu taklit ederdi geçenleri ıslatan yağmur.
Ufak ırkların en sadık üyelerindendi
Ve bir kayıp oldu onlar için asla geri gelmeyecek
Bir dost oldu benim için hatta daha fazlası
Onbinlerce yıllık gibi gelen yalnızlıımı giderdi o kısacık iki ay
Ve hissettim onunla belki bir gün çocukluunda saygınlaşabileceini
Boş bir umuttu hayalperestlikti ama inanmıştım
Ne yazık ki düş kısa sürdü
Ve kader beni uyandırdı
Ã?ocukça davranmak ve başına buyrukluk
Ve öle büyük şeyler için deil
Yaşamak için yaşamak
Nefes almak dostlarınla olmak
Gücü ve mevkii arzulayanlara gülmek
Tüm bunları özleyeceim İskender
Diyarlarda savunduum bu görüşlerimde yalnız olmamayı
Seni özleyeceim
Bedeninin gitmiş olabilir ama yarattıkların yaşayacak benim için...
Ne zaman gülsem o herkesin basit bulduu espriye
Ve ne zaman en stresli bir anında bir savaşın boğulsam kahkahaları
Ve en büyük işler üzerimde iken bırakıp hepsini o gün için
O gün için yaşasam sadece özgürlük denen tadı almak için
Hırsın ve olgunluun köleliinden kurtularak
Seni hatırlayacaım İskender
Ve haykıracaım ismini
Eski İsKendere uğurlar olsun diyor ve yeni İsKenderi selamlıyorum bence yazık oldu ama değişmek de insanların hakkıdır di mi ama??
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Ã?enmli değil eski dostum.. Umarım tekrar bir araya gelme şansımız olur umarım. Bu arada eğer geri dönebilirsen.. Goratha beni öldürdüğü için ona kızmadıımı söle.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
