Level dergisi alanların çoğu bilir BtG'yi (bilmeyenlere söyleyeyim,level cd'sini aç komutu ile açıp bakınca içindeki undergroundda saklı bir bölüm vardır onu diyorum).İşte o undergroundda FRP köşesi falan filan var...Bizde oraya birşey yapamazmıyız?Cevapları bekliyorum....
ya valla ben de level alırım her ay farketmedim gerçi bunu ama yine de zor olur bence adamlarla temasa geçmek lazım.ınbox&outbox'a msj atıp izin alabiliriz.