Level Underground

Herkesin kürsüye çıkıp özgürce tartışma başlatabilmesi için…
Post Reply
FreyaImplorer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 408
Joined: Thu Apr 01, 2004 10:00 am
Location: Bursa

Level Underground

Post by FreyaImplorer »

Level dergisi alanların çoğu bilir BtG'yi (bilmeyenlere söyleyeyim,level cd'sini aç komutu ile açıp bakınca içindeki undergroundda saklı bir bölüm vardır onu diyorum).İşte o undergroundda FRP köşesi falan filan var...Bizde oraya birşey yapamazmıyız?Cevapları bekliyorum....
Jacta alea est.
User avatar
tifileray
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 153
Joined: Sun Jun 20, 2004 10:00 am
Location: Menzoberanzan

Post by tifileray »

ya valla ben de level alırım her ay farketmedim gerçi bunu ama yine de zor olur bence adamlarla temasa geçmek lazım.ınbox&outbox'a msj atıp izin alabiliriz.
___________________________________

Ona sarılıyım mı?
Thibbledorf Pwent
legacy_user_1144

Post by legacy_user_1144 »

Walla bence en sağlam cd'nin en sağlam ve eğlenceli yeri underground'tır.
Ama yazablieceğimizi pek sanmıyorum..
Post Reply