Her zaman cüce oynatan bir arkadaşımız bildiğimiz türkülere moradin, sakal ve cüce konseptlerini uygulayarak mitril kullanip değişik türküler üretiyordu
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Raistlin wrote:Apaçık bir gerçek var... 2nd edition insanı roleplay yapmaya daha fazla yönlendiriyor. Fakat ben grubumdaki her üye ile teker teker çok iyi arkadaş olup her zaman en eğlenceli roleplaylere imza atmayı severim. 3rd editionı "konuşmayı bile bilmeden" oynayanlar var... Aynı adamların 2nd edition'ı "oynamaları bile mümkün" değil.
Yaa şimdi oynayanlar mı konuşmaktan yoksun yoksa karakterleri mi öyle?Yani karakterleri öyleyse bence hiçbi sorun olmaz.Ama oynayanlar konuşmaktan(ben burda fikir üretebilip bunları dile getirmeyi kastediyorum) yoksunsa zaten o zaman 3rd. de oynayamazlar.ööyle diil mi???
Haklısın zaten bu tür insanlarla oyun oynamak da insana zevk verme zister 3rd edition ister 2nd değil mi? Bir conventionda bizim en önemli diplomatik elemanımız insiyatif kullanmaktan ve konuşmaktan hiç anlamıyordu ve oyun bizim için işkence gibi geçmişti. YAHU BEN 3.5 METRELİK BİR DEVİ OYNUYORUM BEN Mİ DİPLOMASİ YAPACAğIM!!!
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Zaten genelde öyle yapmak zorunda kaldım sürekli hack and slash oldu... Giantlığın zevkini sürdüm diyebilirim... Ama gereksiz zaman ve enerji kaybıydı...
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power
Evet aynı sistemi biz de Koc'ta uyguluyoruz hatta wound cons'a esit diye hesapliyoruz... Cons'un uzerinde verilen damagelar wounddan goturuyor yavas yavas...
That which doesn't kill you, makes you stronger
Only God should have this power