Tasslehoff Burrfoot hayranlarına duyrulur...

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Post Reply
User avatar
Strider89
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 18
Joined: Thu Jul 08, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Tasslehoff Burrfoot hayranlarına duyrulur...

Post by Strider89 »

walla bence hepsi :twisted:
User avatar
tifileray
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 153
Joined: Sun Jun 20, 2004 10:00 am
Location: Menzoberanzan

Post by tifileray »

a şıkkını tüm kenderler yapmıyo mu?
___________________________________

Ona sarılıyım mı?
Thibbledorf Pwent
feverbeast
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 158
Joined: Fri May 14, 2004 10:00 am
Location: In Hell

Post by feverbeast »

>Heepsiii.

Raist'ten sonra Tas gelir bana göre :P (Tamam alaka yok ama öyle)
If you"re with me, i share my house and food;
If you"re my enemy, i"ll fight till last drop of my blood.
Hükümlü
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1548
Joined: Mon Jun 09, 2003 5:31 am
Location: Ankara

Post by Hükümlü »

ya bu başlıkları neden buraya açıyorsunuz kardeşim! Strider89 bu ikinci oluyor! Lütfen dikkat ya! Bu başlığıda Serbest Kürsü'ye taşıyorum.
--------------------------------------------------
Mutluluğun ve üzüntünün ötesinde...
feryat
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 366
Joined: Mon Jun 21, 2004 10:00 am
Location: Mordasket

Post by feryat »

Abi bana göre en korktuğu şeyin yalnızlık oluşu... Ã?ünkü bunun en biyik korku olduğunu insan diğer korkulardan kurtulunca anlıyoo ve bunun en iyi kanıtıda tass..
Ozan FEryat gelecek masalı dediği, elindeki sarımdan bir nefes daha aldı...
Helm
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 91
Joined: Sat Jun 26, 2004 10:00 am
Location: İzmir/İstanbul

Post by Helm »

Bence en gergin anda bile espri yapabilmesi.Çok az kişide bulunan bir özellik.Bence her grupta bir tane kender olmalı gerilmiş ortamı yumuşatsınlar diye.
Caspenar the Imp ;

''Mm. Cool bastard sword, oh yes. Why bastard, you think? No parent?''


-Veldrin
TheoDorus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 535
Joined: Sat May 29, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by TheoDorus »

kenderi en cok sewdigim yeri kaosu dünyadan kovmasıydı.
Kazanmak hersey degildir ama kaybetmek hicbir seydir.
Gorath
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2057
Joined: Mon Mar 22, 2004 10:00 am
Location: Meleran

Post by Gorath »

Hepsi! Kesinlikle hepsi!
Hayatın anlamsız oyunlarında anlamlı bir kapı açmak için sadece gözlerini kapat ve... hisset...

Hisset yaşamak için olan savaşını, böylece elde edersin o sonsuz anlamı...
LordAriakas
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 193
Joined: Mon Jun 21, 2004 10:00 am
Location: Izmir

Post by LordAriakas »

Hepsi tabiiki de en gergin anda espiri yapıyo değil de saf davranıyo desek
_Nightfall_
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 297
Joined: Sun Jul 04, 2004 10:00 am
Location: İzmir

Post by _Nightfall_ »

hepsidir heral :lol: :-P :-P :lol: :lol: :lol: :lol:
Artık insafsız olun... Gazap için... Yıkım için... Kızıl bir şafaga...<br><br>Değişik bişey isteyen <a href="http://s2.gladiatus.com/game/c.php?uid= ... IKLASIN</a>...
galadlirim
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 975
Joined: Tue Mar 23, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by galadlirim »

Hükümlü wrote:ya bu başlıkları neden buraya açıyorsunuz kardeşim! Strider89 bu ikinci oluyor! Lütfen dikkat ya! Bu başlığıda Serbest Kürsü'ye taşıyorum.
sende herşeyi buraya taşıyorsun be hükümlü!
tas hakkındaki yorumu da yapacağım ama önce şunu söyleyeyim türlü türlü anket var taslehoff hakkında,hepsindede neredeyse aynı şeyler söyleniyor.

tas ın en çok sevdiğim özelliği komik oluşu değildir,hayatı büyük şeylerle düşünmemesi,küçük şeyleri kendince başarmak istemesidir.örneğin ejderha mızrağı kahramanlardan oluşan bir kitap tüm ana karakterler dünyayı bir şekilde kurtarıyor kesinlikle ama tas ın düşündüğü bu değil.kendini olayların akışınamı bırakıyor yoksa umursamıyormu buna en iyi cevabı kender olması denebilir belkide.Bu arada kenderler sevimli HIRSIZLARdır ne kadar inkar etselerde..
Gözlerimi kapadım ve geçmişi hatırladım
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
The_Exile
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 393
Joined: Fri Oct 10, 2003 10:00 am

Post by The_Exile »

Buradaki mesajlara ne oldu acaba?
Ereshin
Başbüyücü
Posts: 171
Joined: Wed Aug 04, 2004 10:00 am
Location: 35,5 KARŞIYAKA, İstanbul

Post by Ereshin »

Tas'ın en büyük özelliği diğer kenderlerden farklı duyguları olması umursamaz olmaması dostlarını umursaması, ağlaması başkaları için ve fedakarlığı...... bide ejderhaların ayaklarını gıdıklamaya gitmesi :)
I break the silence now because I want the facts known. If I am to be judged let me be judged by the truth.
Post Reply