Tapınaklar
Tapınaklar
Sizce fantazi dünyası ya da gerçekte en güzel tapınak hangisi?
Ben fantazi dünyalarında hiçbi tapınak bilmiyorum. Burada adı geçenler hariç. Ã?nlü bir tapınak belki bi arch tinilth
Dünyada ise bildiklerim. Artemis Luksor Karnak Süleymen tapınağı (Sanırım adı buydu) Panthenon aklıma gelenler Mayaların da ünlü tapınkaları vardır.
Ama beni en fazla etkileyen mısır tapınakları olmuştur. Belki en fazla oradaki gizem açılmayan odalar gibi özellikler beni heyecanlandırdı.
Evet arkadaşlar fikirlerinizi merak ediyorum bakalım.
Ben fantazi dünyalarında hiçbi tapınak bilmiyorum. Burada adı geçenler hariç. Ã?nlü bir tapınak belki bi arch tinilth
Dünyada ise bildiklerim. Artemis Luksor Karnak Süleymen tapınağı (Sanırım adı buydu) Panthenon aklıma gelenler Mayaların da ünlü tapınkaları vardır.
Ama beni en fazla etkileyen mısır tapınakları olmuştur. Belki en fazla oradaki gizem açılmayan odalar gibi özellikler beni heyecanlandırdı.
Evet arkadaşlar fikirlerinizi merak ediyorum bakalım.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Barcelonada Sagrada Familia yı duyunca çok hoşuma gitmişti. Efsaneye göre bu kilisenin inşaatı hep devam edecek ve bir gün tüm dünyayı kaplayacak ve o gün kıyamet olacak. Evet inşaat hala devam ediyormuş ve başlayalı yüz yıla yakın zaman geçmiş.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
abi peki ne yapıyolar 100 yıldır. karınca bile olsalar baya bi büyümüş olması lazım. valla bikaç seneye daha uzaydan görünür herhalde.
bu arada taç mahalli aşkın tapınağı sayabiliriz. çünkü dünyadaki en görkemli aşk yapıtı o.
bu arada taç mahalli aşkın tapınağı sayabiliriz. çünkü dünyadaki en görkemli aşk yapıtı o.
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
güç amacın, k
Abi tapınak diyorsunuz şimid vericeğim örnek biraz saçma kaçarsa kusura bakmayın ama mademki en kısa ve en uzun tapınak olayı var benım herşeyden öte gördüğüm İstanbul Balattaki kilisedir...
O kilisenin 3 günde yapıldıgını biliyormuydunuz...
Günümüzde bile bir bina aylar sonra biterken bir kilise peh peh peh bence hayranlık uyandırır...
O kilisenin 3 günde yapıldıgını biliyormuydunuz...
Günümüzde bile bir bina aylar sonra biterken bir kilise peh peh peh bence hayranlık uyandırır...
Dragonfly ;
Keeper of the Grove, Forest King
<u>Domains</u>:Animal,Earth,Plant,Protection
Doğanın Tapınağı
Keeper of the Grove, Forest King
<u>Domains</u>:Animal,Earth,Plant,Protection
Doğanın Tapınağı
şey merak ettim aslında belki bi fotosunu bulabilirim. Neyse Sagrada Famila ya geleim. Kilise epey büyükmüş epey büyük dediim bir aya sofyanın galiba iki katı felan ama iç savaş gibi zamanlarda ara verilmiş de olabilir bi de inşaat yavaş gidiyo belki de kıyameti geciktirmek ama kehanet de doğru olacakmış gibi götermek istiyolar.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
ama yine de duyduumda hoşma gitmişti.. Sizin bildiiniz böle efsanelerle örülü başka bir tapınak var mı?? Ã?rnein mısırda bazı tapınakların açılanı lanetleyen kapıları olduunu duymuştum. Bir de şu meşhur artemis tapınağı var tabii. Yakılışının asyanın fethine neden olacaı sölenen ve o yakıldıı gün rivayete göre büyük iskender doğmuş. O zamanlar asya ismi verilen Anadoluyu fethetmişti yannış okumadısam.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Vallahi merak ettiklerini de sorabilirsin istersen zamanında dünyanın yedi harikası ile ilgili bi ödevim vardı ordan biliyom ama hakkaten çok ilginç bi şey..
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
-
LordAriakas
- Kullanıcı

- Posts: 193
- Joined: Mon Jun 21, 2004 10:00 am
- Location: Izmir
Sömestr'da Barcelona'ya gittim ve Sagrada Familia'yı gördüm.Ã?ncelikle mimarisi mükemmel ön cephesindeki mimariyi hayal bile edemezsiniz.Epey büyük bir kilise amahala daha yapım aşamasında ve de yapımını bitirmeyi düşünmüyorlar.Bu arada İspanya'da Toledo diye bir yerde var ve kılıçları ile ünlü oradaki nehirde bulunan bir madde kılıçları daha iyi yapıyor.Ve de değişik olan şey orada İslamiyet,Musevilik ve Hristiyanlık dinine inananlar hiç kavgasız yüzyıllardır yaşıyorlar.Ve de her ibadet yerinden bolca var.
Kötüler her zaman yenilgiye ve ölüme mahkumlardır.
Lye nuquernuva sen e dagor
Lye nuquernuva sen e dagor
