Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
FalcoN
Kullanıcı
Posts: 1027 Joined: Wed Jul 28, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Post
by FalcoN » Sun Sep 05, 2004 8:41 pm
En iyi vuruşunu yap dostum..!
işte benden bi tane:
Kaybetmemek için zaaflarınızı, kazanmak için gücünüzü bilin.
Only God can Judge me!
TheoDorus
Kullanıcı
Posts: 535 Joined: Sat May 29, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Post
by TheoDorus » Sun Sep 05, 2004 8:52 pm
kazanmak hersey deildir ama kaybetmek hiçbir seydir
Kazanmak hersey degildir ama kaybetmek hicbir seydir.
FalcoN
Kullanıcı
Posts: 1027 Joined: Wed Jul 28, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Post
by FalcoN » Sun Sep 05, 2004 9:07 pm
benden bir 3.lük daha...
Balıksız su olur ama susuz balık asla..!
Only God can Judge me!
Lysana
Kullanıcı
Posts: 716 Joined: Fri May 28, 2004 10:00 am
Location: Arborea
Post
by Lysana » Mon Sep 06, 2004 12:43 am
Yüreğin aklın bilmediği aklı vardır
Bir şehir,kalesini asla kaybetmez;
eğer onu taçlandıran duvarlar tuğladan
değil de insandan ise..
sphnx
Kullanıcı
Posts: 163 Joined: Fri Mar 05, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Post
by sphnx » Mon Sep 06, 2004 1:19 am
cleric osurusa monklar sıçar.(kusura bakmayın biraz kaba umarım ban falan yemem)
FalcoN
Kullanıcı
Posts: 1027 Joined: Wed Jul 28, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Post
by FalcoN » Tue Sep 07, 2004 2:21 am
Ken der ki "Bildigimizi zannetmemiz, ogrenmemizin en buyuk dusmanidir."
Only God can Judge me!
The_Exile
Kullanıcı
Posts: 393 Joined: Fri Oct 10, 2003 10:00 am
Post
by The_Exile » Tue Sep 07, 2004 3:11 am
Ã?irkin kadın yoktur,az votka vardır.
LuZaX
Kullanıcı
Posts: 40 Joined: Tue Aug 17, 2004 10:00 am
Location: eastanbul (BU SEHIR RAKIYLA YASAR SIGARAYI CEKER)
Post
by LuZaX » Tue Sep 07, 2004 3:16 am
-zaman herşeye ilaçtır
-olum sade bır baslangıctır
-benmi??
sadece bırdost
-herseyın bır sebebı vardır
-her dususun bır kalkısı vardır olum harıc
-savasta 2 kısı 1 kısıden ıyıdır
-korkum olumden deıl sonrasından
///edit by galadlirim
CLOSE YOUR EYES AND FEEL REAL MAGİC ON THE AİR...
Fallen
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1054 Joined: Sun Jul 04, 2004 10:00 am
Location: İzmir
Post
by Fallen » Tue Sep 07, 2004 5:02 am
Saygıya değer duruyorsunuz karşımda, ey ünlü bilginler; kaskatı ve dimdik hiçbir güçlü rüzgar yada irade sizi önüne katıp sürmüyor...
Yuvarlak ve şişkin, rüzgarın şiddetiyle denizde titreşen bir yelkenin denizde yol aldığını görmedinizmi hiç?
Sahi nasıldır yüzü dostunun.. senin yüzündür o pürüzlü ve kusurlu bir aynada...
FalcoN
Kullanıcı
Posts: 1027 Joined: Wed Jul 28, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Post
by FalcoN » Tue Sep 07, 2004 5:47 am
"O" ancak kaybettiğimizi anladığımız zaman değerinin farkına vardığımız sağlık gibi sezilmez bir şeydir...
Neden bahsettiğim konusunda bir fikri olan var mı?
Only God can Judge me!
TheoDorus
Kullanıcı
Posts: 535 Joined: Sat May 29, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Post
by TheoDorus » Tue Sep 07, 2004 7:27 pm
"HAYATTA YA TOZU DUMANA KATARSIN , YA DA TOZU DUMANI YUTARSIN"(ALDOUS HUXLEY' )
Kazanmak hersey degildir ama kaybetmek hicbir seydir.
FalcoN
Kullanıcı
Posts: 1027 Joined: Wed Jul 28, 2004 10:00 am
Location: İstanbul
Post
by FalcoN » Wed Sep 08, 2004 3:06 am
Yazılı yasalar örümcek ağları gibidir: zayıfları yakalar, güçlüler deler geçer. (Anonim)
Only God can Judge me!
Sensei
Kullanıcı
Posts: 399 Joined: Wed Jun 09, 2004 10:00 am
Location: Sakarya
Post
by Sensei » Wed Sep 08, 2004 3:09 am
alın size en süper özlü söz:
-Siyah beyaz şampiyon beşiktaş!!!!
bu işin esprisi neyse dönelim öze:
"Hayat çocukken kazanılır"!!!!!!
Gitarım Aşkım... My Guitar My Soul...
ulysses
Kullanıcı
Posts: 173 Joined: Mon Aug 16, 2004 10:00 am
Location: smyrna
Post
by ulysses » Wed Sep 08, 2004 3:24 am
Tepesinde dumanı çok olan dağdan daha heybetlisi insanın yüreğinin rakımıdır.
Ferahta galip gelenlerden bir bıkmışlık var omuzlarımda, ondan mağlup oluyorum bu aralar hayata!