özlü sözler..!

Başka hiçbir yere uymadı dediğiniz mesajlar için.
Post Reply
FalcoN
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1027
Joined: Wed Jul 28, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

özlü sözler..!

Post by FalcoN »

En iyi vuruşunu yap dostum..! :D

işte benden bi tane:

Kaybetmemek için zaaflarınızı, kazanmak için gücünüzü bilin. 8)
Only God can Judge me!
TheoDorus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 535
Joined: Sat May 29, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by TheoDorus »

kazanmak hersey deildir ama kaybetmek hiçbir seydir :D
Kazanmak hersey degildir ama kaybetmek hicbir seydir.
FalcoN
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1027
Joined: Wed Jul 28, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by FalcoN »

benden bir 3.lük daha... :)

Balıksız su olur ama susuz balık asla..!
Only God can Judge me!
Lysana
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 716
Joined: Fri May 28, 2004 10:00 am
Location: Arborea

Post by Lysana »

Yüreğin aklın bilmediği aklı vardır
Bir şehir,kalesini asla kaybetmez;
eğer onu taçlandıran duvarlar tuğladan
değil de insandan ise..
sphnx
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 163
Joined: Fri Mar 05, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by sphnx »

cleric osurusa monklar sıçar.(kusura bakmayın biraz kaba umarım ban falan yemem) :)
User avatar
hayaletxxx
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 68
Joined: Fri Oct 17, 2003 10:00 am
Location: düzce

Post by hayaletxxx »

:lol: el elin eşeğini türkü çığırarark ararmış :lol:
biliyorum çok kötü ama bana çok güzel gelio :twisted: :twisted:
FalcoN
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1027
Joined: Wed Jul 28, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by FalcoN »

Ken der ki "Bildigimizi zannetmemiz, ogrenmemizin en buyuk dusmanidir."
Only God can Judge me!
The_Exile
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 393
Joined: Fri Oct 10, 2003 10:00 am

Post by The_Exile »

Ã?irkin kadın yoktur,az votka vardır.

:)
User avatar
LuZaX
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 40
Joined: Tue Aug 17, 2004 10:00 am
Location: eastanbul (BU SEHIR RAKIYLA YASAR SIGARAYI CEKER)

Post by LuZaX »

-zaman herşeye ilaçtır

-olum sade bır baslangıctır

-benmi??
sadece bırdost

-herseyın bır sebebı vardır

-her dususun bır kalkısı vardır olum harıc

-savasta 2 kısı 1 kısıden ıyıdır

-korkum olumden deıl sonrasından

///edit by galadlirim
CLOSE YOUR EYES AND FEEL REAL MAGİC ON THE AİR...
Fallen
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1054
Joined: Sun Jul 04, 2004 10:00 am
Location: İzmir

Post by Fallen »

Saygıya değer duruyorsunuz karşımda, ey ünlü bilginler; kaskatı ve dimdik hiçbir güçlü rüzgar yada irade sizi önüne katıp sürmüyor...
Yuvarlak ve şişkin, rüzgarın şiddetiyle denizde titreşen bir yelkenin denizde yol aldığını görmedinizmi hiç?
Sahi nasıldır yüzü dostunun.. senin yüzündür o pürüzlü ve kusurlu bir aynada...
FalcoN
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1027
Joined: Wed Jul 28, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by FalcoN »

"O" ancak kaybettiğimizi anladığımız zaman değerinin farkına vardığımız sağlık gibi sezilmez bir şeydir...

Neden bahsettiğim konusunda bir fikri olan var mı?
Only God can Judge me!
TheoDorus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 535
Joined: Sat May 29, 2004 10:00 am
Location: istanbul

Post by TheoDorus »

"HAYATTA YA TOZU DUMANA KATARSIN , YA DA TOZU DUMANI YUTARSIN"(ALDOUS HUXLEY' )
Kazanmak hersey degildir ama kaybetmek hicbir seydir.
FalcoN
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 1027
Joined: Wed Jul 28, 2004 10:00 am
Location: İstanbul

Post by FalcoN »

Yazılı yasalar örümcek ağları gibidir: zayıfları yakalar, güçlüler deler geçer. (Anonim) :(
Only God can Judge me!
Sensei
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 399
Joined: Wed Jun 09, 2004 10:00 am
Location: Sakarya

Post by Sensei »

alın size en süper özlü söz:
-Siyah beyaz şampiyon beşiktaş!!!!
bu işin esprisi neyse dönelim öze:


"Hayat çocukken kazanılır"!!!!!!
Gitarım Aşkım... My Guitar My Soul...
ulysses
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 173
Joined: Mon Aug 16, 2004 10:00 am
Location: smyrna

Post by ulysses »

Tepesinde dumanı çok olan dağdan daha heybetlisi insanın yüreğinin rakımıdır.
Ferahta galip gelenlerden bir bıkmışlık var omuzlarımda, ondan mağlup oluyorum bu aralar hayata!
Post Reply