2nd ed. öldümü ya?

Site içi rp de kullanılacak kurallara uygun karakterlerin yaratılıp sunulacağı bölüm...

Post Reply
User avatar
siatias
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 117
Joined: Wed Dec 10, 2003 10:00 am
Location: bursa

2nd ed. öldümü ya?

Post by siatias »

Karakterlerin tek bir versyona göre hazırlanmasının pek cok problemi ortadan kaldıracağı ve bir karmaşayı önleyeceği aşikar, fakat bazılarımız 3rddense 2ndı daha çok seviyor.
Site içi rpde ufakta olsa 2ndada yer vermeye çalışsak? Bunu yapmamız mümkün değil mi?
Dragonfire
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 2005
Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: Abyss

Post by Dragonfire »

şu an için mümkün değil bunun sebepleri ise bu denetemi sağlayacak yönetici sayısının azlığı. 3'rd edit.e daha hakim olunması ve 3'rd in daha basit ve yeni kullanıcılar tarafından daha revaçta olması.
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
Oren_Dautry
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2577
Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am

Post by Oren_Dautry »

2nd için bir bölüm açılması olasılığı var o proje üstünde çalışmaktayım....
Bugün için yaşa , yarın için hayatta kal..
Post Reply