---A-v-a-t-a-r---T-a-h-l-i-l-i---
---A-v-a-t-a-r---T-a-h-l-i-l-i---
İsteyen arkadaşlarımızı avatarlarına göre eleştiricem ama sadece eleştiriler yer alıcak başka mesaj olmasın lütfen isteyenler mesaj atsınlar
( komik ezici yırtıcı haşin dehşete düşürücü yorumlar yapılacaktır )
( komik ezici yırtıcı haşin dehşete düşürücü yorumlar yapılacaktır )
Diğerleri acı çektirirse
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
-
Death-Knight
- Kullanıcı

- Posts: 63
- Joined: Wed Jan 28, 2004 10:00 am
- Location: Ankara
Hımm işte ilk KURBAnesen wrote:merak ettim benimkini eleştirirmisin
Bakışlarından çıkardığım kadarı ile çocukken çok fazla sürünmüş dayak yemişsin şu varki bilinç altın seni her durtumda ele veriyor kendini kontrol edemiyorsun içindeki karanlık taraf ağır basıcak gibi en sevdiğin renklerden biri kırmızı ve haşin bir hatunsun...
saygı sevgiler...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tabi büyük bir zevkle...Death-Knight wrote:buyrun eleştirin:D
Yüzündeki soğun bakışın altında aslında daha büyümemiş bir çocuk yatıyor saçlarından akan buz gibi ortam havası aslında saflığı temsil ediyor hayatının süre gelen kısmında başarıytı maalesef bu şekilde yakalayamıyacaksın kendini aşmalısın ufkunu ve stilini geliştir...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
kimseyi ozrlamıytoruz ilk mesaj da dediğim gibi istek ve tahlil mesajından başka yorum istemiyorum lütfen ona ayrı başlık açıcam.
Arka arkaya atılan mesajlarınız birleştirilmiştir // Moderatör
Diğerleri acı çektirirse
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
İşte beklediğim şahsiyet:D:D
hemen başlıyorum..
Acıların Lich i diyarlarda başladığı büyücülük macerasın büyük kayıplar verdi sonunda lich oldu ve ardında tanrılığa yükseldi...
Avatardada görüldüğü gibi cehennem azabında kavrulmuş bir ruha sahiptir kendisi çok çekici bir yanı olması ile beraber öldürücü kısmını hatırlatmamıza gerek yok heralde..
kırmızının her tonunun kullanıldığı bu avatar yakıcı bir kişiğilide temsil eder aslen saf duygularlar geldiği bu dünyada sistemin düzenine yenik düşmüş kişilik...
:D:D
hemen başlıyorum..
Acıların Lich i diyarlarda başladığı büyücülük macerasın büyük kayıplar verdi sonunda lich oldu ve ardında tanrılığa yükseldi...
Avatardada görüldüğü gibi cehennem azabında kavrulmuş bir ruha sahiptir kendisi çok çekici bir yanı olması ile beraber öldürücü kısmını hatırlatmamıza gerek yok heralde..
kırmızının her tonunun kullanıldığı bu avatar yakıcı bir kişiğilide temsil eder aslen saf duygularlar geldiği bu dünyada sistemin düzenine yenik düşmüş kişilik...
Diğerleri acı çektirirse
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
-
Amras__Fefalas
- Kullanıcı

- Posts: 207
- Joined: Tue Jun 22, 2004 10:00 am
- Location: Ankara
-
FreyaImplorer
- Kullanıcı

- Posts: 408
- Joined: Thu Apr 01, 2004 10:00 am
- Location: Bursa
Değerli üyemiz avatarınız gayet çok şık olmakla beraber barba lığın gerçek gücünü ortaya koymaktadır elinizdeki kılıç gayet alımlı duruyor tahmini bedeli 3000-5000 altın arasında olmakla beraber frp hayatım boyunca o kadar altını bir arada görmediğimi belirtmek isterim
ciddi anlamda fiziksel gücünüz ortada olsada karanlık bir kalbe sahip ezik birisiniz öyle yukarı iki şık yazdım die şekillere girmeyin lütfen kızıcam yoksa
başka bir şey demek istemiyorum elim ayağım titriyor yazamıyorum çıkın odamdan lütfen
--------------------
Adetten dolayı mesaj atan herkesi eleştiriyorumThlyrotel wrote:Başlık serbest kürsüye uygun görülmediği için buraya taşınmıştır...
Asi ve şekilli birelf okuçusu görülüyor renk seçimleri gayet hoş yapılmış lalin gıcık bir görüntüsü var.
oldum olası elf leri sevmemişimdir zaten kolay gelsin.
--------------------
Bak Bak Bak ezici bir yorum almak için atılabilecek en güzel istek mesajı
Fazla Zorlamıcam Seni...
İçinde Barınan Küçüklük duygularını güçsüzlük duygularını avatarındaki
efsanevi yaratığı kullanarak bastırmaya çalışıyorsun ama bu sana büyük gelir aslanım bi kedi versek uygun olurmu misal
gibi bişiy olabilir ama sen bilirsin sana özel bir hizmette yaptım görüyorsan evladım sıkma canını alışırsın...--------------------
ehh işte görüyorsunuz değerli izleyiciler kendileri kaşınıyorlar...
Evladım anladık ipana kullanıyorsun dişlerin parlak ama büyütmeye gerek yok bu kadar
kırmızı ve parlak derin aslında şekil giyinimli biri olduğunu temsil etsede sürekli yaptığın sakarlılar sayesinde sürekli kirleniyorsun abicim..
Arka tarafta gözüken pentegram mıdır aymıdır kestiremedim ikisine ortak laf sokucam hiç iyi durmamış bence
gözler sarı sarı mahsun kırmızıgül senin için yazmışş
saygı ve sevgiler..
Arka arkaya atmış olduğunuz mesajlar birleştirilmiştir // Moderatör.
Diğerleri acı çektirirse
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
şimdi değerli arkadaşım sivri ve uyuz kulakalrından bir elf olduğun anlaşılıyor fakat bildiğim kadarı ile elflerin sakalı olmas git traş ol ve öyle çık karşıma terbiyesizhigh_elf wrote:Buyrun...
karanlık tonlardaki renk seçimlerin senin karanlık yüzünü temsil ediyor kötü birisin oren in sözcüsü olman sana puan kazandırmıyor bunu düşünme orenede selam söle bekliyorum
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
melkortr wrote:bende istiyorum bende bende
bende![]()
melkor abicim nickindende anlaşıldığı gibi özenti bir yaratıksın
şahinlerin keskin görüşlerine özeniyorsun
bu arada melkor un geçmişini incelersek 14 valardan biri olan bu lavuk u neden istediğini anlamış değilim
saygı ve sevglerimle
Mesajınız birleştirilmiştir // Moderatör
Diğerleri acı çektirirse
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.
ben kan kustururum...
Onlar korkutursa ben dehşete düşürürüm.
Ve sizden yada başkasından alınması
gereken bir intikam varsa BEN alırım.