DRP (dolmus RP)
DRP (dolmus RP)
öss falan derken artik frpyi dolmuslarda oynuyoruz.
DRP nin igrenc geyikleri
Ben: abi hadi fantaziye devam edelim çektim okumu bekliyorum(benim her oyun baslangici sözüm)
Dm: çektin okunu kafana lightling yedin öldün (buda dm in baslangic sözü)
Ben: hadi baslayalim
Dm: Diyara gitmek icin portal ücreti(1ytl domus parasi)
yine bir gün dm e fantazi yapalim dedim biraz fazla yüksek sesle söylemisim önde oturan kadin bana dik dik bakmisti
ve yine bir
Slach:abi gidelim hadi
Dm:nere gidiyonuz daha yeni han geldiniz.
Slach: abi son durak hadi inelim
DRP nin igrenc geyikleri
Ben: abi hadi fantaziye devam edelim çektim okumu bekliyorum(benim her oyun baslangici sözüm)
Dm: çektin okunu kafana lightling yedin öldün (buda dm in baslangic sözü)
Ben: hadi baslayalim
Dm: Diyara gitmek icin portal ücreti(1ytl domus parasi)
yine bir gün dm e fantazi yapalim dedim biraz fazla yüksek sesle söylemisim önde oturan kadin bana dik dik bakmisti
ve yine bir
Slach:abi gidelim hadi
Dm:nere gidiyonuz daha yeni han geldiniz.
Slach: abi son durak hadi inelim
-
Logan
- Kullanıcı

- Posts: 1963
- Joined: Thu Apr 29, 2004 10:00 am
- Location: Gölgelerin İçinden,Kan Kusturmaya Geldim
bizde dolmuşta oynuyoruz paladim her zaman ki gibi....
giti bir kıza yardım ettim işte kız orkalr tarafında tam ifla edileceleceken yakaladım öddürdüm filan paladiniz ya bişi yapmadan gitim evine bıraktım öndeki teyze '' aferim evladım bu ülkenin senin gibi evlatlara ihtiyacı var ''
ben hö ha diye kalmışken teyze '' inecek var yavrum '' döndü ve bana dediki bu onurunu hiç kaybetme dedi ve indi...
ben hö ha !!!!
giti bir kıza yardım ettim işte kız orkalr tarafında tam ifla edileceleceken yakaladım öddürdüm filan paladiniz ya bişi yapmadan gitim evine bıraktım öndeki teyze '' aferim evladım bu ülkenin senin gibi evlatlara ihtiyacı var ''
ben hö ha diye kalmışken teyze '' inecek var yavrum '' döndü ve bana dediki bu onurunu hiç kaybetme dedi ve indi...
ben hö ha !!!!
Ã?LÃ?M NEREDEN VE NASİL GELİRSE GELSİN!!! Savas Nağralarmız kulakdan kulaga yayilacaksa ve silahlarimiz elden ele gececekse ve baskalari silah sesleriyle,savas ve zafer narâlariyla cenazelerimize agit yakacaksa Ã?LÃ?M HOS GELDİ SEF
-
Horcoel_Baator
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 673
- Joined: Fri Oct 22, 2004 10:00 am
- Location: Boş boş gezindigi Ankara sokaklarından..
O bişi degil ben gaza geldim slach ile oturduk gene Drp çekiyoz..
Ben:Abi orklardan biri elindeki baltayı öyle bir savuruyor ki gördügün zaman istemesen de ürküyorsun...
slach:Yok abi ben ürkmem..delikanlı hırsızım ben hehehue
ben:bak gelıo lightning kafaya..
slach:abi ozaman okumu çektim bekliyorum(slachın her rpye başlangıç sözü..)
ben:bende mahlukat rehberini çektim bekliyorum..
slach:abi gelişmissin eskıden hep kafana lightning yedin öldün derdin eheheh başlangıç sözün falan degişmiş ne iş kız mız flnmii ehuehue...
ben:töbe yarabbiiiiiiiim bana sabır wer..
slach:hadi hadii orka attım oku..
ben:dur ulan bekle zarları çıkartam sende platformu hazırla(ters yüzüne dogrultulmuş bir çanta:P)
Arkamızda oturan 18 yaşlarında bir genç kız 10 dakkadır elinde 1 m ile bize sapık muammelesi ile bakmaktadır..Sonra bana döner sırtımı dürrtükten sonra derki..
''Pardon sizin olay bittiyse suradan bir kişi uzatırmısınız.''
Ben:Abi orklardan biri elindeki baltayı öyle bir savuruyor ki gördügün zaman istemesen de ürküyorsun...
slach:Yok abi ben ürkmem..delikanlı hırsızım ben hehehue
ben:bak gelıo lightning kafaya..
slach:abi ozaman okumu çektim bekliyorum(slachın her rpye başlangıç sözü..)
ben:bende mahlukat rehberini çektim bekliyorum..
slach:abi gelişmissin eskıden hep kafana lightning yedin öldün derdin eheheh başlangıç sözün falan degişmiş ne iş kız mız flnmii ehuehue...
ben:töbe yarabbiiiiiiiim bana sabır wer..
slach:hadi hadii orka attım oku..
ben:dur ulan bekle zarları çıkartam sende platformu hazırla(ters yüzüne dogrultulmuş bir çanta:P)
Arkamızda oturan 18 yaşlarında bir genç kız 10 dakkadır elinde 1 m ile bize sapık muammelesi ile bakmaktadır..Sonra bana döner sırtımı dürrtükten sonra derki..
''Pardon sizin olay bittiyse suradan bir kişi uzatırmısınız.''
''No matter what I do, no matter how hard I try,
the ones I love will always be the ones who pay..''
the ones I love will always be the ones who pay..''
bu sefer dolmuşta deil metroda
horkuel(horcoel) ile metroyla kizilaya doğru gidiyoruz. karşilikli koltuklara oturduk. adam elindeki bitmiş kola şişesini ^^light give power^^ diyerk bana doğru salladi etraftakiler her zamanki gibi bize bakiyo. bende elimi eçvirdim . bi ka sn sonra durdu abi sen ne yapiyon ellerini die.
abi senin vuruşunu karşılıyorum.
haaaa iyi öyleyse çeviklik puanina + 1 verdim . abi bizim grup dağıldı nerden sıkıyon + 1 falan
olsun orasini kariştirma
bir gün bir gün ...... yine dm in olacam. zaten char kağıdında bende.
horkuel(horcoel) ile metroyla kizilaya doğru gidiyoruz. karşilikli koltuklara oturduk. adam elindeki bitmiş kola şişesini ^^light give power^^ diyerk bana doğru salladi etraftakiler her zamanki gibi bize bakiyo. bende elimi eçvirdim . bi ka sn sonra durdu abi sen ne yapiyon ellerini die.
abi senin vuruşunu karşılıyorum.
haaaa iyi öyleyse çeviklik puanina + 1 verdim . abi bizim grup dağıldı nerden sıkıyon + 1 falan
olsun orasini kariştirma
bir gün bir gün ...... yine dm in olacam. zaten char kağıdında bende.
Oyunların kralını bozan hep benim, gırgırı şamatayı seven hep benim, bilin bakalım ben kimim?
-
Horcoel_Baator
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 673
- Joined: Fri Oct 22, 2004 10:00 am
- Location: Boş boş gezindigi Ankara sokaklarından..
nihahaha abi biraz ayrıntısız yazmısın olayları aslen söle olmustur...
Benım bi arkadası yoluna ugurladık yolda donmusuz zaten dedik metroyla gidek fln..
Elimde bi tane 1 ltlik kola şişesi war soguktan da iice kafayı yemısım bınmişiz metroya şöle yüzüme bi sıcak dalgası çarptı oturduk bi yere benim gene paladin dürtülerim kıprasmaya başladı..
başladım kendı kendıme laflara(kısık sesle ama ben ve slach duyabılecek bi şekilde..)
Light give me power..Hiçbi kötülük önümde duramıyacak..O sırada kılıc gıbı savurdum kola sısesını dalgasına yavaşca ama önümde kötülük varmıscasına..
baktım slach sırıtıarak basını bi öne attı gözleriyle elini işretlio eline bi baktım şişeyi tutmus bana sırıtıo
Ben:abi ne yaptın yaw
slach:abi darbeni karsıladım(yüzü iyice sırıtkan bi hale gelir:D)
ondan sorası anlattıgı gibi gelişir walla grup dagıldı yeni bi grup kuralım bende dm olmak ıstemıom o lafım geyiktendi..kural bilgim kısıtlı zaten kural bilgimin kısıtlı olmasından dolayı dagıldı grubumuz bi nedeniyle artık kötümü oynatttım bilemem..
neyse bidahaki tasıt geyiklerimizle aranızda olacagız Crafted byKutay&Alper tabii :=)
Benım bi arkadası yoluna ugurladık yolda donmusuz zaten dedik metroyla gidek fln..
Elimde bi tane 1 ltlik kola şişesi war soguktan da iice kafayı yemısım bınmişiz metroya şöle yüzüme bi sıcak dalgası çarptı oturduk bi yere benim gene paladin dürtülerim kıprasmaya başladı..
başladım kendı kendıme laflara(kısık sesle ama ben ve slach duyabılecek bi şekilde..)
Light give me power..Hiçbi kötülük önümde duramıyacak..O sırada kılıc gıbı savurdum kola sısesını dalgasına yavaşca ama önümde kötülük varmıscasına..
baktım slach sırıtıarak basını bi öne attı gözleriyle elini işretlio eline bi baktım şişeyi tutmus bana sırıtıo
Ben:abi ne yaptın yaw
slach:abi darbeni karsıladım(yüzü iyice sırıtkan bi hale gelir:D)
ondan sorası anlattıgı gibi gelişir walla grup dagıldı yeni bi grup kuralım bende dm olmak ıstemıom o lafım geyiktendi..kural bilgim kısıtlı zaten kural bilgimin kısıtlı olmasından dolayı dagıldı grubumuz bi nedeniyle artık kötümü oynatttım bilemem..
neyse bidahaki tasıt geyiklerimizle aranızda olacagız Crafted byKutay&Alper tabii :=)
''No matter what I do, no matter how hard I try,
the ones I love will always be the ones who pay..''
the ones I love will always be the ones who pay..''
-
necroyunus
- Kullanıcı

- Posts: 246
- Joined: Thu Nov 11, 2004 10:00 am
Sizinki yine bir derece bir bayan arkadaşıma FRP'yi yeni öğretiyorum ve henüz öğretmeye başlamadığım 3 adam daha var ve hepsini bir araya getirip bir grup oluşturmak istemekteyim.
Bir insan kendini bu kadar rezil edebilir ; bayan bu fikrimden bahsetmek adına aynen şöyle dedim ;"Ben,m çok güzel grup fantezilerim var!!!"
Yorumu sizin....
Bir insan kendini bu kadar rezil edebilir ; bayan bu fikrimden bahsetmek adına aynen şöyle dedim ;"Ben,m çok güzel grup fantezilerim var!!!"
Yorumu sizin....
Gott weiss ich will kein Engel sein
Rammstein
Rammstein
-
ElvenBard
- Kullanıcı

- Posts: 360
- Joined: Wed Jun 30, 2004 10:00 am
- Location: Forgotten Realms
- Contact:
ohaehea süper bi ambiyans. Dolmuşta diyl de bi kere Fethiye'ye tatile giderken Ulusoy otobüsünde uyku tutmayınca sıkıntıdan FRP oynamaya kasmıştık, tabi sonuçta bi set zar takımı kaybetmiştik otobüsün içinde 
<em>Grave digger, when you dig my grave.. could you make it shallow? So that i can feel the rain..</em>
- darkflarer
- Kullanıcı

- Posts: 551
- Joined: Wed Sep 06, 2006 10:00 am
- Location: heryerde olabilirim kafama bağlı
