Karakter Yaratimi...
- ventrudacturius
- Kullanıcı

- Posts: 2
- Joined: Wed Dec 01, 2004 10:00 am
- Location: Ankara
Karakter Yaratimi...
Arkadaslar... Karakter yaratimi basladimi.. Su an bu is hakkında bayağı kafa yormaktayım..[Yoksa bosami ugrasiyorum..] Ve bu olaylardan hicbirsey anlamadım.. Yani soyle ayrıntılı bir sekilde adım adım anlatırmısınız su isi.. [ Isım Yönelim Stat dagilimi [ kısaca herseyi..]... Lutfen...!