Karakter Yaratimi...

Site içi rp de kullanılacak kurallara uygun karakterlerin yaratılıp sunulacağı bölüm...

Post Reply
User avatar
ventrudacturius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2
Joined: Wed Dec 01, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Karakter Yaratimi...

Post by ventrudacturius »

Arkadaslar... Karakter yaratimi basladimi.. Su an bu is hakkında bayağı kafa yormaktayım..[Yoksa bosami ugrasiyorum..] Ve bu olaylardan hicbirsey anlamadım.. Yani soyle ayrıntılı bir sekilde adım adım anlatırmısınız su isi.. [ Isım Yönelim Stat dagilimi [ kısaca herseyi..]... Lutfen...!
Dilbao
Başbüyücü
Posts: 818
Joined: Tue May 20, 2003 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Dilbao »

Karakter yapımı başlamadı, başladığında herkesin öğreneceği şekilde haberdar edilecektir zaten...
"Lovefull Evil"
Post Reply