Dedik bakın ne oldu.
O zamana kadar DM'e yavşaklık yapan, oyunculardan arada sırada ''ama olmaz yaaa'' yükselişleri çıktığında tek başına ''ya olur ya adam ne güzel oynatıyor işte'' diyen, ''abi harbi DMsin var ya'' diye tezahürat yapan esas oğlanımız bir anda kaplan panter kesilip şu sözleri söylüyor.
''Oynayacak!''
Oyuna katılmayacak da bir günlüğüne, ilk defa NPC karakter oynatmak istiyormuş. Daha önceden deneyimi yokmuş (hastır dedim) iyi peki buyur. Otur güzelim. Oyna.
''Oyunda da benim kız arkedeşim olacak!''
İşte bu durumda DM ağırlığını masaya koyar kardeşiiim.
Hastırr lan ben zibidiliğe getirmem oyunu dedim, esas oğlanımız hööyt möyyt dedi goth oldu oyundan çıkıverdi. (muhtemelen bu yazıları okuyordur
Ã?ünkü çıkan karakter clericti
p.s. buradan feministler çıkıp bana kızmasın ben kızlara değil erkeklere laf soktum ona göre
K a y b o l m a y a n O y u n c u istiyorum!
