evet...içimi aktıktan sonra görüş ve yorumlarınızı alayım şimdi
legend of earthsea
legend of earthsea
az önce imdb'ye girdiğimde karşıma çıktı ve yüzüklerin efendisi'nin fragmanını ilk görüdğüm an hissettiğim heyecana benzer şekilde kalbim birkaç atış ıskaladı...fazla bilinmeyen ama bilenlerin çok sevdiği bir dünyadır(orta dünya'da bir zamanlar öyle idi..heeey hey) yerdeniz. ve filmi geliyormuş. hatta şu yakın zamanda galası yapılacak amerika'da. filmin altından sci-fi channel ve onun altından hallmark productions çıkması biraz canımı sıktı, çevik atmaca ged'i x2 filminden tanıdığımız shawn ashmore gibi süt beyaz birinin oynaması daha da canımı sıktı(bilmeyenler için info: ged yerdeniz dünyasındaki çoğunluk gibi esmer tenli, zenci bir karakterdir) ancak ogion'ı danny glover'ın(cehennem silahı'nın zenci polisi) oynaması ve cast'ın geri kalanının ortalama üstü durumu umutlarımı hala alevli tutuyor.
evet...içimi aktıktan sonra görüş ve yorumlarınızı alayım şimdi
evet...içimi aktıktan sonra görüş ve yorumlarınızı alayım şimdi
<div>-sıkıldım-</div><br>
-
galadlirim
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 975
- Joined: Tue Mar 23, 2004 10:00 am
- Location: istanbul
Yabancı bir sitede flash şeklinde görmüştüm fakat o an kavrayamamışım.Bu gerçektende çok güzel bir haber bundan sonra Yerdeniz daha fazla okunacak sanırım 
Gözlerimi kapadım ve geçmişi hatırladım
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
Bizi biz yapan yıldızların ve denizlerin parıltısını içimde buldum
Söylediğimde şarkımı unutulmadı sözlerim
şarkılara konu olmuş zaferlerim,hatÄ
şimdi ben dün gece sabahı karşı görüdğüm için bazı konularda algı karmaşası yaşamışım...öncelikle mevzubahis yapım bir film değil, mini-series olarak adlandırılan birkaç bölümlük dizi imiş...ikincisi ise ursula abla bu projeye çok bozulmuş, hatta şöyle demiş;
"i wonder if the people who made the film of the lord of the rings had ended it with frodo putting on the ring and ruling happily ever after, and then claimed that that was what tolkien 'intended...' would people think they'd been 'very, very honest to the books'?"
yanlış anlamamdan kaynaklanacak olası hayal kırıklıkları için şimdiden özür dilerim
"i wonder if the people who made the film of the lord of the rings had ended it with frodo putting on the ring and ruling happily ever after, and then claimed that that was what tolkien 'intended...' would people think they'd been 'very, very honest to the books'?"
yanlış anlamamdan kaynaklanacak olası hayal kırıklıkları için şimdiden özür dilerim
<div>-sıkıldım-</div><br>
