El emeği Göz nuru

Herkesin kürsüye çıkıp özgürce tartışma başlatabilmesi için…
Türklider
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1308
Joined: Sun Sep 14, 2003 10:00 am
Location: AFYON! Hehehehe...

El emeği Göz nuru

Post by Türklider »

Arkadaşlar buraya kendi üretiminiz eşyaları yazın (eğer bunun aynısı bir başlık varsa silebilirsiniz- modlara diyorum.)...

Ama öyle 3d20+buz+ateş+asit+zart+zurt gibi şeyler yazmayın... Mantıklı şeyler olsun bir zahmet ve d20 (3E, 3.5 gibi) sistemler için olsun...

Benden bir örnek:

Nerull'un Lütfu: (+2 silah gibi işlem görür... Artifact -mucizevi eşya-)
Orta boy Orak (Sickle)

Saldırı:+1 bonus (paladinlere ve ruhbanlara karşı +4)
Hasar: 1d8+2 (sıradan oraklar 1d6 vururken, ölüm tarafından kutsanan bu orak 1d8 vurmaktadır)
Özel: Bir Nerull Ruhbanının elinde olmak ve iyi yönelimli birine karşı kullanılmak kaydı ile; bir ölünün cesedini yok ederek kullanıcıya 5d4 can puanı kazandırır. Bu özellik, diğer "hiç bir" vampirik özellikle üst üste eklenmez. Eğer vampir dokunuşu gibi bir büyünün etkisinde iseniz, bu ekstralar işe yaramaz. Ekstra can puanları kazanıldıktan 24 saat sonra yok olur. Silahın çeşitli özellikleri birbiri üzerine eklenmez.
Bir Nerull Ruhbanının elinde olmak ve iyi yönelimli birine karşı kullanılmak kaydı ile; Savaş sırasında ek hareket harcayarak gerekli chant yapıldığında (Fırsat saldırısı verir.) o round eğer isabetli bir saldırı yapılırsa düşmandan 1d4 Dayanıklılık puanı emer. (Emilen Puan) çarpı 1d6 can puanı kullanıcıya aktarılır. Bu özellik, "hiç bir" vampirik özellikle üst üste eklenmez. Eğer vampir dokunuşu gibi bir büyünün etkisinde iseniz, bu ekstralar işe yaramaz. Ekstra can puanları kazanıldıktan 24 saat sonra kayolur.

Her özellik 1 şarj götürür ve Nerull'un lütfu 30 şarja sahiptir. Yeni kullanıcısına geçtiğinde şarjları azalmış olabilir. Nerull'un lütfu, özel bir görev sonunda yeniden şarj edilebilir. Bu görev, ölümcül olmasına karşın 3 kez tam şarj hakkı veren bir parşömenle sonuçlanır. Bu görevi DM belirler.

Hikayesi: Nerull Ruhbanlarının en korkuncu olan Pascal Triangle tarafından bulunan bu oraktan dört tane vardır. Pascal, açık açık Nerull'a tapıp, onun adına ordu toplamış ve fethettiği şehirlerde Nerull adına tapınaklar dikerek dünyasında bir ilki başarmıştır. şu an dört orak da Pascal'ın yoldaşlarının ve Pascal'ın kendisinin mezarlarında gizlidir.

Pascal'ın bir lich olarak mezarında gezindiği ve yeniden ordular kurma planları yaptığı söylenir. Mezarına giren kimse de sağ çıkamamıştır...

Amiral'in Tiksintisi: (+1 uzunkılıç)

Saldırı:+1 bonus
Hasar:+1 bonus
Zırh Sınıfına +4 kaçınma bonusu. (herkese karşı)
Ogrelere karşı fazladan 1d10 hasar verir (her darbede)

Amiral Vladislek, kızıyla evlenmek isteyen ogre gencine kızını vermemiştir. Ogre de kıza aşk büyüsü yaparak baba-kızı birbirine düşürmüştür. Bu olay, amiral'in kızının intiharı ve ogre'nin bütün kabilesinin amiral tarafından katledilmesi ile sonuçlanmıştır. şu an, kanlısı olan ogre tarafından öldürülen amiral, kılıcı Cash adında bir kadına vermiştir.

Saygılarımla...
Türklider...
scythe
Kutsanmış Kişi
Posts: 871
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am
Location: eskişehir

Post by scythe »

söz nerulldan açılınca müdahale etme ihtiyacı hissettim :).. bence gayet hoş olmuş ama keşke sickle yerine scythe olsaydı :roll: :wink:
you are not alone ; so don't be afraid in the dark and cold m'thain d'streea
Türklider
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1308
Joined: Sun Sep 14, 2003 10:00 am
Location: AFYON! Hehehehe...

Post by Türklider »

Ama nerull'un tercihli silahı Sickle (Orak)... Tırpan olarak da bişi üretebilirim... Az bekle... Siz de bir şeyler yazın...

Saygılarımla...
Türklider...
scythe
Kutsanmış Kişi
Posts: 871
Joined: Sun Oct 05, 2003 10:00 am
Location: eskişehir

Post by scythe »

ben de nerullun tercihli silahı scythe diye keşke scythe olsaydı dedim :) orak değil tırpan dır nerullun tercihli silahı... :roll:
you are not alone ; so don't be afraid in the dark and cold m'thain d'streea
Dilbao
Başbüyücü
Posts: 818
Joined: Tue May 20, 2003 10:00 am
Location: İstanbul

Post by Dilbao »

Konu ile ilgileniyorsanız şu başlıklara da bakabilirsiniz;
--"Hikayelerde geçen silahlar"
"Lovefull Evil"
Norticus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2009
Joined: Sat Oct 04, 2003 10:00 am

Post by Norticus »

abi herşey iyi hoş gayet güzel de "Pascal Triangle" iğğğrenç olmuş :P :( :) :? :x
In our life, there is if
In our belief, there is lie
In our business, there is sin
In our bodies, there is die...
Türklider
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1308
Joined: Sun Sep 14, 2003 10:00 am
Location: AFYON! Hehehehe...

Post by Türklider »

Ya, benim ilk 3rd Edition oyunumdaki ruhbanın adı bu. Pascal Nouma'ya gönderme yapmıştı aklı sıra eleman...

Bu arada o orağı tırpan olarak da kullanabilirsiniz eğer sizin OEK'larınızda Nerull'un tercihli silahı tırpansa... Zira, Türkçe OEK'da orak demişlerdi...

Hasarı 2d4'ten 2d6'ya çıkar (bir kategori büyür) eğer tırpan olarak kullanırsanız...

Diğer bir malzeme:

Tepegözün Gözü

Alna yapışan bir organizmadır. Ã?eşitli büyülerle bir tepegözden sökülerek, üzerine istihare (divination) büyüleri yüklenir ve içi, bir boyutdışı ruh ile doldurulur. Böylece göz, kullanıcı bayılsa, ölse dahi çalışmaya devam eder.

İçine yüklenen istihare büyüleri sayesinde (see invisibility, True seeing zart zurt, ) kullanıcıya avantajlar sağlar.

Canlı bir varlık olduğundan dolayı beslenme ihtiyacı duyar ve ayrı bir organ gibi çalışır. Aktif edildiği vakit sahibi 2 Dayanıklılık puanı kaybeder, kapatıldığında geri alır.

Dmlere Ã?neri: En az 8.Seviye karakterlere bu tür malzemeleri vermenizi öneririm. Belki de daha yüksek seviye karakterlere daha uygun olur çünkü düşük seviyelerde çok büyük sorunlar çıkartabilir bu malzeme...

Saygılarımla...
Türklider...
necroyunus
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 246
Joined: Thu Nov 11, 2004 10:00 am

Post by necroyunus »

başka bir konuya atmıştım bu itemin özelliklerini ama konu olarak buraya da aktarıyorum:
"Bilekliği "Hate of the REstless Dead" olarak isimlendirmiştim.
Bir bakıma nedensiz yere katledilmiş insanların nefretinin madde olmuş hali gibiydi(üstünde böyle yazıyordu)
Yine bir grup katil tarafından olmadık yere öldürülecek bir adam hayatının sonlarında büyük bir lanet okuyarak sihir yüklemişti bu bilekliklere.
Oyuncu bunları ilk bulduğunda üstünde bir çocuğun bile kolayca takıp çıkarabileceği bir düzenek vardı.
oyuncu bu bilekliklerin ne olduğunu anlamadan kollarına takıyordu ama taktığı gibi bileklikler neredeyse koluyla bütünleşecek halde tek parça haline geliyordu.Adam hayatının sonuna kadar onunla yaşamaya mahkumdu (bunu sonradan öğrenecek )
Eşyanın avantajları attack ve damage bonus ve arada sırada AC verecek. (mesela 4 levelde bir güçlencek)
Bide bunlar üstünden bir çeşit mor alev taşıyorlar.Yanıyo falan böyle ama zararsız (Işık yapıyo ve adamın iradesine göre söndürebiliyo)
DEjavantajlarına gelince adam charismasına -6 alıyo.Nedeni zaten artifactin özünde nefret yattığı için kimsenin kullanıcısından hoşlanmasını falan istemiyo.Kullanan adam yakışıklı da olsa yanına gelen bir şekilde tiksinti duyuyo adama.
Ayrıca belli bir zar limiti var (daha tam ayarlamadım) her savaşta bu itemler kullanıcıyı sırf nefretle dolduruyo.Herkesi öldürme hissi vermek için bir saldırıya geçiyo adeta.ADam zar atıp karşı gelebilirse savaşa normal devam ediyo.Ama atamazsa berserk moda geçiyo (bundan kastıp bonus falan alması değil başıbozuk nöbetine girip dost düşman tanımaması olayı.Yani bir bonus yok)
Artifactin amacı ise sırf öldürmek.Başka birşey yok. "
winterwolf
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 268
Joined: Fri Jan 02, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by winterwolf »

Bir ara arkadaşlarla bir dünya yaratalım gazına gelmişdik. Bir taraftan harita falan çizerken, diğer taraftanda karakter yaratıyorduk. Aşağıdaki artifact de benim yarattığım karakterlerden birinindi (gerçi o karakter hâlâ duruyor :D:D)

Evermorning (Hepsabah)
Büyülü Miğfer

Zırh Bonusu: +1
Özel:Bu miğfer iyilik ve onurun tanrısı tarafından, şampiyonuna bir hediye olarak verilmiştir. Takan kişinin isteğine göre, en karanlık gece de bile, baktığı yerin gün ışığında nasıl görünüyorsa öyle görünmesini sağlar. Büyüyle yaratılmış bütün geceleri ve karanlıkları etkisiz kılar. Miğferin büyüsünün etki etmediği yegane yerler, günün hiç bir vaktinde ışık almayan mekanlardır. Ã?rneğin; toprağın derinliklerinde gömülü, hiç ışık alamayan bir mağara, gündüz vakti de karanlık olacağından miğferin her hangi bir etkisi olmayacaktır.

Miğfer karanlık büyülerini olduğu gibi, aşırı parlaklık yaratan büyüleri de etkisiz hale getirir. Yukarıda örnek verilen mağarada, kör edici bir ışık büyüsü yapılmışken miğferin büyüsü aktif edilirse, mağara kullanıcıya doğal hali olan zifiri karanlık şeklinde görünecektir.
�nen i-Estel Edain, ú-chebin estel anim
"I gave Hope to the Dúnedain, I have kept no hope for myself"
FreyaImplorer
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 408
Joined: Thu Apr 01, 2004 10:00 am
Location: Bursa

Post by FreyaImplorer »

Fire Hand Of Niassa

Fire Damage:+5
Attack:+3
Charisma:+1

Bunu bir fire elementalden çalmıştı playerlerim.Dışarıdan bakışta normal düz kırmızı bir eldiven gibi duruyor.Takınca yok oluyor ve elde bir ateş efekti oluşturuyor.Ellerde sürekli ateş yanarmış gibi oluyor ve item cursed olduğundan hiç bir şekilde çıkartılamıyor.Atak yapmadan önce ateşi düşünerek daha güçlü kılınması lazım böyle olduğunda da self-damage veriyor d6 oranında.Ama o karizma pointe ne vereceğimi şaşırdım.Ama heralde doğru vermişimdir.

Necklace Of Priestess
Effect:Paralize
Will:+2

Zinciri camgöbeği renginde olan bu güzide parçanın,kolyeucu parçasında yuvarlak bir şekil içinde "Ã?cüg Nunupotşeta Küyüb"yazıyor.Sabahları güneşe tutulduğunda şarjı doluyor,sonra kullanıldığı kişiyi ışıklarla sararak felç ediyor.Ama kullanabilmek için gerekli sözleri bilmek gerekiyor.Lathander Rahibesinden çalmıştı playerlerim bunuda(playerlerin hepsinde en azından bir level roguelik vardı :))

Puzzle Lemaxis

Bu işte beni favorim.Bu item ise kutu şeklinde ufak kare birşey.Bir nevi Scrabbles.Tamamlandığı taktirde bulmacanın zorluk derecesine göre o an için onların en çok istediği şeyi yapıyor.Ama akıllı bir alet yani numara yapılmıyor.Yada bilmiyorum Dm yapıyor bu olayı playerlerin çakallıklarına göre(Adamlar Waterdeepe meteor atmayı düşünmüştü,bişi bulmalıydım,ne kadar meta olsada :))

Arborian Circlet-Ring Mail

Armor:+d20-d20
Charisma:+5-+1

Circlet magicial özelliklere sahip.Gayet küçük olan bu armor giyen kişiye yapılan ranged atakları bir çeşit ışık kullanarak ile kesmeye çalışıyor.Ama bunu şöyle yapıyor.Atağı 20 gelirse kesiyor,10 gelirse yarısını kesiyor da hatta oranlı birşeydi bu olayı ama nasıl anlatacağımı şaşırdım :).
Ring mailde aynı özelliği gösteriyor.Ama bu arkadaşımız melee leride kesebildiği için çok güçlü oluyor,hatta bu seti giyeni devirmek gayet zor ama Lvl 14'te giyilebiliyor ancak :).
Jacta alea est.
User avatar
mightywolf
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 43
Joined: Thu Jun 24, 2004 10:00 am
Location: izmir/KSK

Post by mightywolf »

Onu bunu gecin, okudugum bir kitaptaki bir tas :) bilenler wardır icinizde .. Belgarad isimli kitap...

Aldur'un Taşı: (Canlı bir taş...)

Taşımak: İçinde en ufak öfke, kötülük, şiddet, vs. vs. olan insanı direk olarak öldürür. Sadece "Saf" insanlar taşıya bilir...

Kullanımı: Taş sayesinde dünyayı bile ikiye böle bilirsiniz.. Yapamıcağı birşey yok. Ancak Yapılan herşeyin karşılığını alırsınız. (sakın birşeye "yok ol" demeyin ... Kendiniz yok olursunuz.)
---------------------------------------------------------

Taş kitapta Torak adındaki bir tanrıda bulunmakta. Riva Kralı taşı ondan alıp kılıcına ilave ediyor. Bunun sonucunu herkez tahmin eder, vurduğu kötülük ölüyor. (Riva kralı, gelmiş geçmiş en iyi büyücü ve ölümsüz.)

Sorularınız varsa yazın...
Oren_Dautry
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 2577
Joined: Tue Sep 23, 2003 10:00 am

Post by Oren_Dautry »

Horn of the undead legion...

keçiboyuzundan bir oru..
üflendiğinde 6 tane skeleton horseman çağırıyor ama başlarındaki arkadaş bir death knight

bi de mavi bir taş var eğer bu taş boruya takılırsa ( soketi var)

o zaman 6 skeleton knight deil 6 crusader çağırıyor hepsi lvl 4 başları lvl 6
Bugün için yaşa , yarın için hayatta kal..
Türklider
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1308
Joined: Sun Sep 14, 2003 10:00 am
Location: AFYON! Hehehehe...

Post by Türklider »

Oren_Dautry wrote:Horn of the undead legion...

keçiboyuzundan bir oru..
üflendiğinde 6 tane skeleton horseman çağırıyor ama başlarındaki arkadaş bir death knight

bi de mavi bir taş var eğer bu taş boruya takılırsa ( soketi var)

o zaman 6 skeleton knight deil 6 crusader çağırıyor hepsi lvl 4 başları lvl 6
E iyi de öyle daha ezik olmuyor mu?

Saygılarımla...
Türklider...
Mr_Zombie
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 252
Joined: Mon Nov 08, 2004 10:00 am
Location: İzmir

Post by Mr_Zombie »

...Bu arada Nerull'un silahı tırpan(scythe) değil "orak"(sickle)tır.
Türklider
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1308
Joined: Sun Sep 14, 2003 10:00 am
Location: AFYON! Hehehehe...

Post by Türklider »

İngilizce kitapların hepsinde tırpan diye geçiyor ama nedense Türkçe OEK'da orak yazılmış... O yüzden ben de şaşırmıştım...

Saygılarımla...
Türklider...
Post Reply