Blind Guardian'dan Haberler
Konseri güzeldi bu adamların.Konser çıkışı civardaki otellere bakmıştık belki bunlara rastlarız otele girerken diye.
Ekipman olarak bazı şarkılarda Esp bazı şarkılarda Gibson kullanıyorlar.Clean ağırlıklılar için Gibson tabii ki.
Bu da ilginç bir ayrıntı.
Güzel grup ama metal müzik için bir yapıtaşı değil.Metal müziğin yapı taşları Iron Maiden,Slayer,Death yada Skid Row bir döneme damgasını vurmuş yeni bir çığır açmış gruplardır.
Yani kendilerini geliştirmezlerse(ki bu saatten sonra zor)5-10 sene sonra fazla hatırlanmazlar.
Tabii ki Rhapsody yada Crematory gibi her albümde kendilerini tekrar eden gruplardan önde bir grup müzik kalitesi bakımından.
Hemen ekliyeyim.
Bence.
Ekipman olarak bazı şarkılarda Esp bazı şarkılarda Gibson kullanıyorlar.Clean ağırlıklılar için Gibson tabii ki.
Bu da ilginç bir ayrıntı.
Güzel grup ama metal müzik için bir yapıtaşı değil.Metal müziğin yapı taşları Iron Maiden,Slayer,Death yada Skid Row bir döneme damgasını vurmuş yeni bir çığır açmış gruplardır.
Yani kendilerini geliştirmezlerse(ki bu saatten sonra zor)5-10 sene sonra fazla hatırlanmazlar.
Tabii ki Rhapsody yada Crematory gibi her albümde kendilerini tekrar eden gruplardan önde bir grup müzik kalitesi bakımından.
Hemen ekliyeyim.
Bence.
-
Sturm_Ardeth
- Kullanıcı

- Posts: 562
- Joined: Wed May 04, 2005 10:00 am
- Location: Yanlızlıktan..
- Contact:
12 Mayıs 2006'da İstanbul, Yeni Melek'te Blind Guardian konseri olduğunu sağır sultan duydu. Ama yine de yaziim dedim. Ne de olsa bu başlıga yazılması gerekliydi.
Ben gidiyom konsere, gelen olursa orda buluşuruz, ayrıntıları da zamanı gelince konuşuruz..İyi eğlenceler
Ben gidiyom konsere, gelen olursa orda buluşuruz, ayrıntıları da zamanı gelince konuşuruz..İyi eğlenceler
İnsanlara istediğini yaptırmak çok basit. Onlara sadece duymak istedikleri şeyleri söyle.
-
wicked_one
- Kullanıcı

- Posts: 595
- Joined: Sat Jun 19, 2004 10:00 am
- Location: istanbul
O konser, şeytan taşlamaya çalışan hacı muhabbetine dönecek... Kesin arada ezilenler çıkar... Zaten küçücük yer, Blind Guardian gibi bir grup gelecek... Ölkenin dört bir yanından insanlar akın edecek, 2000 kişilik yere de 3000 kişi sokmaya çalışacak biletleri satacak organizasyon... Dağılacak ortalık... Benden size bir tavsiye, biletlerin çıktığı ilk gün almaya bakın...
<div>De profundis clamavi at de Domine, serva animos nostros...</div><br>
eski üst komşumuz Bling Guardian grubuyla rakı içtikten sonra ben o konsere gitsem ne oluuur gitmesem ne oluuur. insanın tadını kaçırıyorlar yahu. hele birde italyaya bisikletle, biz geldik pizza yiyoruz mesajını aldıktan sonra...
BG izlenir izlenmesinede dendiği gibi, yeni meleğe güvenmiyorum. 2000 yılındaki overkill konseri gibi üzerimize bira kül hortumla su fışkırtılmasını dökülmesini istememkle beraber ezilmekte istemiyorum.
ayriyeten konserlerde pogo yapanlarıda şiddetle kınıyorum.
Pogo: uçakların yene inerken tekerleklerinin alana ilk çarpma anına denmektedir.
Saygılarımla.
BG izlenir izlenmesinede dendiği gibi, yeni meleğe güvenmiyorum. 2000 yılındaki overkill konseri gibi üzerimize bira kül hortumla su fışkırtılmasını dökülmesini istememkle beraber ezilmekte istemiyorum.
ayriyeten konserlerde pogo yapanlarıda şiddetle kınıyorum.
Pogo: uçakların yene inerken tekerleklerinin alana ilk çarpma anına denmektedir.
Saygılarımla.