Yorumları bu başlıkta yapabiliiriz sanırım.
Zümrüt Gözyaşı(Hakkında)
-
BrokenBlade
- Süresiz Banlanmıştır
- Posts: 441
- Joined: Mon Aug 01, 2005 10:00 am
- Location: GraveYard
- Contact:
Zümrüt Gözyaşı(Hakkında)
Oyun bir başladı,pir başladı.Ne diyim Andero dersine çalışmış
. Ebube'nin ölümü acayipti.şamdancıkları sevdim
.
Yorumları bu başlıkta yapabiliiriz sanırım.
Yorumları bu başlıkta yapabiliiriz sanırım.
Yeni RP herkese hayırlı uğurlu olsun arkadaşlar. Bol exp. ve güzel anılarınızın olması temennibi belirtmek istiyorum.
Nasılda karizma yapım ama askere diye gireceğim olaya. Yani hayatım boyunca adamın suratna bakmadan konuşmuş bir karakterim olmamıştı şimdi. BU mutlu anımı sizinle paylaşmak istyedim.
Sanırım buradaki herkes benden daha iyi yazar. Fakat olursa bende sonlara doğru adam gibi, duyguları vererek yazmaya başlayacağımı düşünüyorum.
Bu arada Brokenblade'e katılıyorum. Andero çok hızlı başladın. Saat gece 2:00 ve sen ara sıra girip duruyorsun gördüğüm kadarıyla. Yani yazdıklarımız cevapsız kalmayacak gibi bir kanı bıraktı bu bende.
Nasılda karizma yapım ama askere diye gireceğim olaya. Yani hayatım boyunca adamın suratna bakmadan konuşmuş bir karakterim olmamıştı şimdi. BU mutlu anımı sizinle paylaşmak istyedim.
Sanırım buradaki herkes benden daha iyi yazar. Fakat olursa bende sonlara doğru adam gibi, duyguları vererek yazmaya başlayacağımı düşünüyorum.
Bu arada Brokenblade'e katılıyorum. Andero çok hızlı başladın. Saat gece 2:00 ve sen ara sıra girip duruyorsun gördüğüm kadarıyla. Yani yazdıklarımız cevapsız kalmayacak gibi bir kanı bıraktı bu bende.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
-
BrokenBlade
- Süresiz Banlanmıştır
- Posts: 441
- Joined: Mon Aug 01, 2005 10:00 am
- Location: GraveYard
- Contact:
Arkadaşlar bu hafta 3 midtermüm olduğundan hergün sadece 1-2 mesaj atabilirim sanırım. Bu hafta beni mazur görün. Cumadan itibaren tam hız dönerim
Daha pek bişi olmadı ama umarım eğlenmişsinizdir.
Sadness is my reward because I hate, because I am alone, because I exist. It is the thing which reveals my rage, my envy. I neither live nor die. I will always pursue her. I am sad, I am angry and, I am waiting my time, because I am it, revenge itself.
Nasıl zar attığımı görseniz var ya... Ağlarsınız ağlarDarkgnome wrote:Ã?nüne geleni ikiye böldün diyemi
Sadness is my reward because I hate, because I am alone, because I exist. It is the thing which reveals my rage, my envy. I neither live nor die. I will always pursue her. I am sad, I am angry and, I am waiting my time, because I am it, revenge itself.
Andero, sen farklı bir sistem demiştin. Peki seviye atladık diyelim karakterlerimizin yeni seviyede ne özellikler alacağını bizmi ayarlayacağız yoksa sen bizim oyunumuza göremi özelliklerimizi değiştireceksin?
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
Sorunu burada cevaplayayım.Darkgnome wrote:Andero, sen farklı bir sistem demiştin. Peki seviye atladık diyelim karakterlerimizin yeni seviyede ne özellikler alacağını bizmi ayarlayacağız yoksa sen bizim oyunumuza göremi özelliklerimizi değiştireceksin?
http://www.frpworld.com/modules.php?nam ... 5030#95030
Sadness is my reward because I hate, because I am alone, because I exist. It is the thing which reveals my rage, my envy. I neither live nor die. I will always pursue her. I am sad, I am angry and, I am waiting my time, because I am it, revenge itself.
Andero, kısa mesajla bana cevap attığın gün sana yapacağım başka bir şey olmadığını ve bu sebeple sadece kalabalık yapacağından sana bir cevap atamayacağımı ve bu yüzden senin bir sonraki mesajı atmanı rica etmiştim. Belkide ulaşmadı belkide savaş bitmeden benim RPmi yazmak istemiyorsun ama yinede buradan da belirteyim dedim.
Ben gemide yapabileceğim başka bir şey bulamıyorum. Hırsızlık filan yapmadığım sürecede sen mesaj atmadan atmamda anlamsız. Sen benim cevabımı beklemeden mesaj atarmısın.
Eğer savaş bitene kadar mesaj atmak bile olsan burada belirtirsen sevinirim.
Ben gemide yapabileceğim başka bir şey bulamıyorum. Hırsızlık filan yapmadığım sürecede sen mesaj atmadan atmamda anlamsız. Sen benim cevabımı beklemeden mesaj atarmısın.
Eğer savaş bitene kadar mesaj atmak bile olsan burada belirtirsen sevinirim.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
Senin attığın cevaba göre ben gemide yaşadıklarımı kendi karakterimin duyguları ve görüşü ile ileteceğim.
İstersen sen hiç yorulma ben gemi yolculuğunda bize bir leviatanın saldırdığını ve zorda olsa onu öldürdüğümü ve sonrada devlerin saldırısına uğradığımızı onların altındaki kayayı tutan küçük bir taşı fark edip onu bir atışta vurarak bütün devlerin uçurumdan düşüp ölmesini sağladığını falan yazabilirim. Akıllıca bir hareket yaptığımdan ekstradan XPde alırım değilmi?

İstersen sen hiç yorulma ben gemi yolculuğunda bize bir leviatanın saldırdığını ve zorda olsa onu öldürdüğümü ve sonrada devlerin saldırısına uğradığımızı onların altındaki kayayı tutan küçük bir taşı fark edip onu bir atışta vurarak bütün devlerin uçurumdan düşüp ölmesini sağladığını falan yazabilirim. Akıllıca bir hareket yaptığımdan ekstradan XPde alırım değilmi?
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
Böyle iki mesajla tepki vermen beni açıkcası şaşırttı Darkgnome. Daha önceki mesajlarımdan birinde bu hafta çok yoğun olduğumu ve çok az girme fırsatı bulabileceğimi söyledim. Ayrıca istersen gemiye bindiğin gibi 1 ay sonra olan şeyleri yazmayayım da zaten forum rpsinde bir türlü başa çıkamadığımız zaman kaymasını biraz engellemiş olalım. Ben de kendi kendimi aceleye getirip saçmalamayayım. Yarın saat 19'dan sonra son sınavımda bitecek ve her şeyle ilgileneceğim. Bir haftalık bir sabır istemiştim. Lütfen.
Sadness is my reward because I hate, because I am alone, because I exist. It is the thing which reveals my rage, my envy. I neither live nor die. I will always pursue her. I am sad, I am angry and, I am waiting my time, because I am it, revenge itself.

