BİRKAÖ SORU VE Bİ İSTEK LÖTFEN YAARRDIIM(hı

Sorularınız mı var? O zaman cevapları olan kişileri burada bulabilirsiniz.
Post Reply
dark lord
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 35
Joined: Sat Nov 05, 2005 10:00 am
Location: Solace

BİRKAÖ SORU VE Bİ İSTEK LÖTFEN YAARRDIIM(hı

Post by dark lord »

1.soru Gerekli şeyler taşındı di mi ve ne zaman açılacak . 2.soru site içinde rp dışında bi oyun deneme aşamasında o ne zaman bitecek .3. soru site içindeki rp de karakter nasıl yapılıo zar atımı nasıl oluo hızlı cevap verirseniz sevinirim. ve bir zar atma programı söler msnz sitedekileri anlamadım ve bazıları açılmıo kolay olursa sevinirim teşkkürler 8O 8O
Raistlin:Geçmişin efendisi sensin şimdinin efendisi de benim seni öldürünce geçmişinde efendisi olcam.Ben, geçmişin ve şimdinin efendisi yüce Raistlin Majare olucam
Chade_Fallstar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 133
Joined: Tue Aug 30, 2005 10:00 am

Post by Chade_Fallstar »

zar programı için http://www.rpghoard.com/cgi-bin/arcdb.c ... =dl&id=932 de win dice war. gerekli şeylerin taşınmöasıyla ilgili bi şey bilmiyorum
Dragonfire
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 2005
Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: Abyss

Post by Dragonfire »

şimdi gerekli şeyler yanılmıyorsam önümüzdeki hafta açılıyor ve yeni adresi yine aynı mahallede migrosun üstünde. Ayrıntılı bilgi için www.gerekliseyler.com.tr
O oyun deneme aşaması site içinden bir arkaşın özgün sistem çalışmasıdır başlığı takip ederk her çeşit bilgiye ulaşabilirsin.
karakter yaratma ile ilgli olarakta gerekli tüm açıklamalar Karakter kağitlari bölümünde mevcut.
Başka sorunuz?
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
dark lord
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 35
Joined: Sat Nov 05, 2005 10:00 am
Location: Solace

Post by dark lord »

çook teşekkürler bu acemiye yardımcı olduunuz için sise tesekkür ederim
Raistlin:Geçmişin efendisi sensin şimdinin efendisi de benim seni öldürünce geçmişinde efendisi olcam.Ben, geçmişin ve şimdinin efendisi yüce Raistlin Majare olucam
Chade_Fallstar
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 133
Joined: Tue Aug 30, 2005 10:00 am

Post by Chade_Fallstar »

bi şey deil görevimizzz
Post Reply