Ejderha Mızrağının Harry Potter versiyonu versiy
-
Selkinemus
- Kullanıcı

- Posts: 188
- Joined: Tue Aug 16, 2005 10:00 am
- Location: Hell Hole
- Contact:
Ejderha Mızrağının Harry Potter versiyonu versiy
Buj iş artık maddiyata dönüştü her zamanki gibi bi kitapçılarda gezinirken ejderha mızrağı başlıklı bi kitap gördüm ve inceledğimde bunun harry potterın kopyası olduna karar verdim kapaktanda bu anlaşılyordu zaten hatta bazıları bu kitabı hp bile sandı...
Bilgileriniz ve yorumlarınız beklitorum
Bilgileriniz ve yorumlarınız beklitorum
-
Türklider
- Seçilmiş Savaşçı
- Posts: 1308
- Joined: Sun Sep 14, 2003 10:00 am
- Location: AFYON! Hehehehe...
Ejderha mızrağına da HP özentisi diyen zihniyeti şiddetle ve acımayla karışık kınıyorum... Çok ayıp... Yazık... Az kitap okuyunuz, forumları geziniz bir zahmet de 80'li yıllarda çıkmaya başlayan ejderha mızrağı serisinin harry potter gibi üç zrilyon trend kitabı tokatlayacağını kabul ediniz bir zahmet, benim de sinirlerimi böyle mantıksız benzetmelerle had safhasına çıkartmayınız... Olur mu?!
Neler var dünyada Yarabbim... Tövbe tövbe...
Saygılarımla...
Neler var dünyada Yarabbim... Tövbe tövbe...
Saygılarımla...
Türklider...
-
mefistofeles
- Kullanıcı

- Posts: 481
- Joined: Thu May 12, 2005 10:00 am
Sevgili arkadaşım kitabı inceleme oku allah aşkına ejderha mızrağı ile harry potter arsında bir benzerlik göster bana harry potter için gösterilen emeği hikayeyi binle çarp belki bir ejderha mızrağı eder tamam bende hp çok severim hatta aitedeki hp seven azınlıktan biriyim.Ejderha mızrağında en baştan yeni bir dünya yaratılmıştır orta dünya gibi hadi lor benziyor desen manyığını anlarım ama bunda mantık filan yok.Kusura bakma ama bu konuda biraz sert çıktım ama öylede oldu bana kalsa konuşurum
sen gördüğün benzerlikleri yada senin açından kopya olan hikayeyi söyle biz de öğrenelim değil mi ama ?
sen gördüğün benzerlikleri yada senin açından kopya olan hikayeyi söyle biz de öğrenelim değil mi ama ?
Ejderha mızrağı başlıklı dediğin efsaneleri yada destanımı? Yani ejderha mızrağı dünyası ile ilgili çok fazla kitap çıktı Hepside güzel olacak diye bir şey yok. Demek istediğini daha iyi açıklaman gerekiyor.
Zaten bütün kitaplar maddi kaygı ile çıkarılıyor. O bakımdan için rahat olsun.
Hangi kitabı olduğunu yaz ve neden Hayri Pıtıra benzettiğini söyle.
Zaten bütün kitaplar maddi kaygı ile çıkarılıyor. O bakımdan için rahat olsun.
Hangi kitabı olduğunu yaz ve neden Hayri Pıtıra benzettiğini söyle.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
-
Selkinemus
- Kullanıcı

- Posts: 188
- Joined: Tue Aug 16, 2005 10:00 am
- Location: Hell Hole
- Contact:
Ejderha Mızrapı adlı serinin çıkış tarihi harry potter dan çok daha öncedir. O yüzden mantık dahilinde bir düşünce yürütürsek burada bir benzeme varsa Harry Potter Ejderha Mızrağına benziyodur. Kitabı okuyan birisi olarak söylüyorum. Harry Potter dan dağlar kadar farklıdıır Ejderha Mızrağı. Ejderha Mızrağını okumanızı tavsiye ederim, bu sitenin %70 ine yakını o seriden bri iki kitap okumuştur sanırım. Türkiyeye frp yi sevdiren kitap bile denilebilir.Bir zamanlar bir o seri bir de yüzüklerin efendisi vardı ( Tabi birkaç seri daha
)
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
güç amacın, k
-
Selkinemus
- Kullanıcı

- Posts: 188
- Joined: Tue Aug 16, 2005 10:00 am
- Location: Hell Hole
- Contact:
Hem kitabı okumayıp hemde iyi niyetle yaklaşan birine saldırmaya karar verdin , benden tavsiye : bir şey hakkında bilgi sahibi olmadan atılma ortaya sonra buradaki gibi madara olursun, ayrıca kimin yanında yada karşında oldugunu anlamak ta okuma işidir. Uzun lafın kısası biz burada "okuyanlar" bir arada takılıyoruz belki farketmemişsinizdir...Selkinemus wrote:Kitabı okumadım doru ama yorumlarınada dikkatlice baktım ayrıca ben harry potter severmisiniz die bişi sölemedim...
-
Selkinemus
- Kullanıcı

- Posts: 188
- Joined: Tue Aug 16, 2005 10:00 am
- Location: Hell Hole
- Contact:
Benm kimseye saldırdığım falan yook ayrıca kitabı bugün aldım ve kapağında bir çocuk vardı bir elinde baykuş kafesi diğer elinde ise harry potterdaki asa vardı.Galiba harry potterın çok satması bunları epey etkilemiş bilmem anlatabiliyormuyum.Yorumların için teşekkürler...Bütün yanlış anlamalar için özür dilerim.
Ejderha mızrğını okumak demeyin arkadaşlar. Ejderha mızrahı bir dünya, bir setting bir bilmemnedir. Tek bir kitap yada üçleme değildir. Sonra insanlar öyle sanacaklar başımıza ekşiyecekler ejderha mızrağını okudum diye.
İnsanlara istediklerini vermek zaten WotC'un yaptığı şey. Başka türlü satışları oldukça düşer. Elalem Drizzt istiyor o zaman sür Drizzt'i orkların üstüne. Elalem Hayri Pıtır istiyor koy kapağına böyle bir çocuk alıpta baksınlar.
Kapak ile hikayeyide karıştırmayalım. Belkide insanları çekmek için böyle bir kapak hazırlamışlardır ama aslında içinde çok daha derin bir hikaye vardır.
Harry Potter'ı bende seviyorum. Hatta Ejderha mızrağı efsanelerini okuduktan sonra ilaç gibi gelmişti bana.
İnsanlara istediklerini vermek zaten WotC'un yaptığı şey. Başka türlü satışları oldukça düşer. Elalem Drizzt istiyor o zaman sür Drizzt'i orkların üstüne. Elalem Hayri Pıtır istiyor koy kapağına böyle bir çocuk alıpta baksınlar.
Kapak ile hikayeyide karıştırmayalım. Belkide insanları çekmek için böyle bir kapak hazırlamışlardır ama aslında içinde çok daha derin bir hikaye vardır.
Harry Potter'ı bende seviyorum. Hatta Ejderha mızrağı efsanelerini okuduktan sonra ilaç gibi gelmişti bana.
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Eskisi ka
-
Selkinemus
- Kullanıcı

- Posts: 188
- Joined: Tue Aug 16, 2005 10:00 am
- Location: Hell Hole
- Contact:
-
Artex_Croma
- Kullanıcı

- Posts: 574
- Joined: Fri Jul 01, 2005 10:00 am
- Location: istanbul