high fantasy

Herkesin kürsüye çıkıp özgürce tartışma başlatabilmesi için…
Post Reply
Demian
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 181
Joined: Thu Aug 28, 2003 10:00 am
Location: Ankara

high fantasy

Post by Demian »

Beyler bayanlar topluca High Fantasy World yaratabilir miyiz? Ne dusunuyorsunuz?
Artex_Croma
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 574
Joined: Fri Jul 01, 2005 10:00 am
Location: istanbul

Post by Artex_Croma »

high fantasy world nedir diye merak edenler olabilir. Mesela ben...
Demian
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 181
Joined: Thu Aug 28, 2003 10:00 am
Location: Ankara

Post by Demian »

yani unutulmus diyarlar gibi sayisiz yaratik ve tanrinin bulundugu -david eddings tarzi gibi olmayan- d&d, plane scape yada ejderha mizragi tipindeki hafif ucuk bir gezegen. en iyi ornek bana gore unutulmus diyarlar. soru ise wizards of the coast un yaptigina benzer bir olay yaratabilir miyiz? o kadar iyi olmasada olur onemli olan bir seyler uretmek. diyarda cok oyuncu, cok yazar var ama saglam bir gezegen yaratan yok. yada varsa bile ben karsilasmadim.
mefistofeles
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 481
Joined: Thu May 12, 2005 10:00 am

Post by mefistofeles »

şunu söyleyeyim sitede o kadar çok profesyonel adam var zor bir iş biliyorum ama üstesinden gelirler birde sanırım eflanın ve bir arkadaş daha adını hataırlamıyorum kusura bakmasın böyle bir projesi var
Dragonfire
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 2005
Joined: Sun Sep 21, 2003 10:00 am
Location: Abyss

Post by Dragonfire »

Peki FRPWorld diyarının zaten böyle bir yer olduğunu hiç dününmedinizmi?
"What is locked can be opened; What is hidden can be found; What is yours will be mine."
mefistofeles
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 481
Joined: Thu May 12, 2005 10:00 am

Post by mefistofeles »

diyar bana tam olarak bizimmiş gibi gelmiyor doğrusu on kasaba yok dark elflerin yaşadığı yer alıtı şehri ismi aklıma gelmiyor şimdi.Onlar dışında güzel bir yer sanırım bir de sitede diyarın haritasının yayımlanması lazım değil mi
Türklider
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1308
Joined: Sun Sep 14, 2003 10:00 am
Location: AFYON! Hehehehe...

Post by Türklider »

Eberron dünyası tam bir high-fantasy dünyasıdır inceleyin. Eğer yapalım diyosanız, ben size yardımcı olmaya çalışırım ama yüksek kural bilgisi gerektiğini ve hatta daha fazlası (coğrafya, antropoloji, sosyoloji vs. vs. vs. vs.) gerektiğini söylememe gerek yok...

Saygılarımla...
Türklider...
mefistofeles
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 481
Joined: Thu May 12, 2005 10:00 am

Post by mefistofeles »

Türklider wrote:Eberron dünyası tam bir high-fantasy dünyasıdır inceleyin. Eğer yapalım diyosanız, ben size yardımcı olmaya çalışırım ama yüksek kural bilgisi gerektiğini ve hatta daha fazlası (coğrafya, antropoloji, sosyoloji vs. vs. vs. vs.) gerektiğini söylememe gerek yok...

Saygılarımla...
sosyoloji yoplumsal yapılaşma konusunda ben yardımcı olurum kurallar konusunda daha iyi değilim ama öğreniyorum ....
Darkgnome
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 3918
Joined: Sat Jan 31, 2004 10:00 am
Location: Ankara

Post by Darkgnome »

D&D için yaratacaksanız kural bilgisi gereksin tamam da daha ilerisi neden gerekiyor onu anlamadım.

Aslında bence önemli olan sadece hayal gücü, azim ve daha fazla hayal gücü. Gerçek dünya ile bir alakası olmayacakki bu dünyanın. FRda dahi bir kaç hafta at üstünde ilerleyince buzullardan çöllere geçiyorsun. Büyülü bir dünyada en çok gereken hayal gücü.

Ancak şunu belirteyim çok fazla ayrıntısı var ve hop oldu bitti diye olmaz bu iş. Gerçekten o kadar geniş bir dünya yaratacaksanız gerçekten yaşayan bir dünya yaratmanız gerekir.

Ben size yardım etmem. Ne halinzi varsa görün ( :D ) Sanki siz benim kurallarıma yardım ettiniz ya. :P
Göz alıcı tepenin yerinde artık binalar yükseliyor. Büyük, ulu; ama büyüleyici mi? Sislerin ardından ışığı daha net görürdüm, şimdi, kalabalığın içinde, koca bir boşluktayım.
Eskisi ka
Demian
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 181
Joined: Thu Aug 28, 2003 10:00 am
Location: Ankara

Post by Demian »

cografya, dinler, tarih, buyu tarikatlari ve mitoloji olayinda bende yardim ederim aklimda tonla ucuk fikir var :P
MaNiak
Gölge Ustası
Posts: 492
Joined: Sat May 17, 2003 10:00 am
Location: Luskan
Contact:

Post by MaNiak »

zaten frp world kendini yeniliyecektir biraz sabır istiyoruz herkesten bir dünya zaten yaratmaya çalışıyoruz bir çok yenilikle ama bunnarı açıklayamam şu an bunnarın hepsi zamanı geldiğinde bir bir ortaya konacak şeyler ayrıca bir iki kişinin yapabileceği bir iş de değil topluluk halinde çalışıcaz bunun içiinde zamana ihtiyacımız war bu zamanı ne zaman elde edersek ozaman bir bütün haline getiricez dünyayı ve sizi temin ederim dünyada beğenilmeyen yerler değiştirilip mükemmele yaklaştırılacaktır

yane son olarak demek istediğim arkadaşlar önünüze; alın dünya oynayın yerine dünya böle hatalar varsa düzeltelim ve üstüne bir tarih yazalım, die koyucaz dünyayı
Shevarash
Seçilmiş Savaşçı
Posts: 1310
Joined: Sat Jan 15, 2005 10:00 am
Location: İzmir

Post by Shevarash »

Evet frpworld dünyası zaten dediklerinize uyuyor birşeyler yapmak istiyorsanız Eldarin ile konuşup yeni sistem hakkında çalışanlara (Maniak gibi) katılmanızı tavsiye ederim..
Demian
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 181
Joined: Thu Aug 28, 2003 10:00 am
Location: Ankara

Post by Demian »

http://www.frpworld.com/modules.php?nam ... pic&t=4495 burada ornek bir mitoloji bulabilirsiniz
Post Reply