Arkadaşlar Agoradaki bir başlıkta başlayan bir tartışmayı bu konu için resmen açılmış bir başlıkta tartışmanın daha iyi olacağını düşündüm.
Frpworld forumlarında açılacak başlıklara ne türden bir sınırlama getirilmesini daha doğru buluyorsunuz. Mevcud kurallardan daha katı veya daha gevşek hale getirilmesini istedikleriniz var mı?
Benim fikrim kişisel hakaret, siyasi içerikli mesaj veya aklıma gelmeyen çok sakıncalı bir durum olmadıkça atılan başlıklara dikkat edildiği sürece başlık açma kısıtlaması olmaması. Farklı konuları farklı şekilde tartışmaktan hoşlanan arkadaşların burada bir arada olmasının siteye zenginlik kattığını düşünüyorum.
FRPWORLD Başlıklarında Sınırlama
FRPWORLD Başlıklarında Sınırlama
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Re: FRPWORLD Başlıklarında Sınırlama
Katılıyorum ama ekleyeceğim bir şey var; Agora sadece FRP içerikli tartışma konularını barındıran bölümdür. Bunun dışında kalan, yani FRPWorld'ün içeriğiyle alakası olmayan tartışma konuları Konu Ötesi - Serbest kürsüde boy göstermelidir.Firble wrote:Benim fikrim kişisel hakaret, siyasi içerikli mesaj veya aklıma gelmeyen çok sakıncalı bir durum olmadıkça atılan başlıklara dikkat edildiği sürece başlık açma kısıtlaması olmaması. Farklı konuları farklı şekilde tartışmaktan hoşlanan arkadaşların burada bir arada olmasının siteye zenginlik kattığını düşünüyorum.
Bir de arkadaşlarımdan çok rica edeceğim, lütfen ama lütfen birbirinize sataşmak için yer aramayınız. Eğlence ve paylaşım amacında olan bir platformda olduğumuzu ve buna uygun hareket etmemiz gerektiğini unutmayalım.
Herekese iyi eğlenceler..
Only God can Judge me!
-
Raziel_Zauvirr
- Kullanıcı

- Posts: 79
- Joined: Mon Sep 26, 2005 10:00 am
Sanırım özgür bir ülkede ve özgür bir diyarda yaşıyoruz.Herkes başkalarıyla tartışmak,fikir alışverişi yapmak için istediği topic i açabilir.Eğer açtığı topic i beyenmiyorsanız bunu topic açan kişiyi ezmek yerine topic e cevap vermeyerek, bilgilerinizi paylaşmayarak gösterin.Sonuçta frp fikir alışverişi ile zenginleşir.
Ezici ve aşşağlayıcı yazılar yazan kişilerin yazılarının silinmesini ve uyarılmasını öneriyorum.Sonuçta burda eğleniyoruz kimsenin başkasının eğlencesini,fikirlerini ezmeye hakkı yok.
Saygılar...
Ezici ve aşşağlayıcı yazılar yazan kişilerin yazılarının silinmesini ve uyarılmasını öneriyorum.Sonuçta burda eğleniyoruz kimsenin başkasının eğlencesini,fikirlerini ezmeye hakkı yok.
Nindyn vel'uss kyorl nind ratha thalra elyhinn dal lil alust.
Re: FRPWORLD Başlıklarında Sınırlama
Falconum bizmi dedik sana buranın moderatörü ol diyeFalcoN wrote: Bir de arkadaşlarımdan çok rica edeceğim, lütfen ama lütfen birbirinize sataşmak için yer aramayınız. Eğlence ve paylaşım amacında olan bir platformda olduğumuzu ve buna uygun hareket etmemiz gerektiğini unutmayalım.
Herekese iyi eğlenceler..
şaka bir yana, benim genel olarak değilde hazırcevap bölümü ile ilgili bazı çekincelerim var saygıdeğer admin biraderlerle bir ara konuşmak lazım.
Arkadaşlar burda ne güzel diyar kurmuşuz ne bu şiddet ne bu celal.Allah aşkına savaşmayın sevişin .Ne güzel bu eleştiriler rp bazında yapıldığında gayet güzel görünüyor ama hiç kimsenin açtığı topic i eleştirmek,yerden yere vurmak sizin göreviniz değil eğer gerçekten çok abuk bir topicse zaten mod buna el koyacaktır.
Bu arada aklıma bir fikir geldi:Biz de bi LÃ?TFEN kampanyası mı başlatsak?
Reklama da Yeminer,Oren,Corax,Andero,Apocalypse ve diyardaki diğer arkadaşları koyalım.Frp de LÃ?TFEN 
Bu arada aklıma bir fikir geldi:Biz de bi LÃ?TFEN kampanyası mı başlatsak?
isim:Azazel
Irk:Wood Elf/Lycanthrope (Natural Werewolf )
Meslek:level.4 Fighter/level 1.Werewolf Lord
Göz Rengi:Yeşil
Boy,Saç Rengi:1,72,Kızıl
Alignment:True Neutral
Irk:Wood Elf/Lycanthrope (Natural Werewolf )
Meslek:level.4 Fighter/level 1.Werewolf Lord
Göz Rengi:Yeşil
Boy,Saç Rengi:1,72,Kızıl
Alignment:True Neutral
Bence açılmaması gereken 2 tane konu var;
1)Siyaset
2)Futbol
Bu iki başlık tartışmaya çok fazla açık bir konudur.Ve ikiside Türkiye de çok hassas değerlere sahiptir.Bunlar haricinde kısıtlama olmamasından yanayım
1)Siyaset
2)Futbol
Bu iki başlık tartışmaya çok fazla açık bir konudur.Ve ikiside Türkiye de çok hassas değerlere sahiptir.Bunlar haricinde kısıtlama olmamasından yanayım
Bu İsaret Kaos Tanrısının
Bu,Kılıcların Tanrısının
Bu,hayatın
Bu da olumun
..... Bilmen gereken bunlar.....
Geliyor zamanı Tanrıların;
Hayatın ve Olumun...
Bu,Kılıcların Tanrısının
Bu,hayatın
Bu da olumun
..... Bilmen gereken bunlar.....
Geliyor zamanı Tanrıların;
Hayatın ve Olumun...
Evt bencede çok kırıcı olunmadığı sürece eleştiri yapılabilir Falcon'a katılıyorum bende.Bazen gerçektende bazı başlıklar çok farklı yönlere kayabiliyor ve uzadıkça uzuyor ağır hakaretli tartışmalara sahne oluyor bu çok gereksiz bencede böle olunca ben şahsen hiç keyif almıyorum.Hatırlayanlar olacaktır bi ara bi başlık açılmıştı frp oynamanın yaşı diye amma uzamıştı o mevzu,biçok kişi birbirine ağır hakaretler etmeye başlamıştı bu gerçektende çok kötü bir örnekti.şimdi kapandı o başlık sanırım iyide oldu bence.
[b:bc27a75495]Ignorance is not bliss, merely uninformed misery.[/b:bc27a75495]