Artex cim, başlığın tamamını okursan sanırım arkadaşın ne demek istediğini anlayabilirsiniz. Ben daha bahsettiği kitabı göremedim ama gayet haklı olabilir. Sonuç olarak herkesin bahsettiği gibi adamlar satabilmek için bunu gibi bi pazarlama stratejisi geliştirmiş olabilirler ve sanırım Selkinemus da buna dikkat çekmeye çalıştı.
her zaman yalan söyle ki, kimse yalan söylediğini anlayamasın
güç amacın, k
Kitabı görmemeniz doğaldır türkiyeye gelmemiştir belki ,ayrıca dl yi lekelediğim fln da yok Bu kadar saçmalamayın artık yorum yok daha konuşursam bu başlık armegeddon faciasını yaşar meteor üstüne meteor ne bu böle..... NO COMMAND......................
kitabin ingilizce ismini yada ne biliyim cevir turkceye ismini yaz belki ben burdan bulurum ama burda butun dl kitaplari cikmis durumda ben boyle kapakli bir kitap gormedim. dedigim gibi ismini yaz kitabin her cevirinin icinde ingilizce orjinal ismi vardir dikkatli bak.
ayrıca Selkinemus haklılık payı var Güz Alaca Karanlığı kitabın ismi Bir Ejderha Söylentisi olarak değiştirildi sanıyorum ve gerçekten kapak çocuk kitabı gibi aynı Artemis Fowl kitaplarının kapakları gibiı yapmışlar ama içindeki öyküyle oynadılar mı bilmiyorum
<div>I said no... Cause sometimes is good to be human</div><br>
Evet o kitabı biliyorum.Dl'ye onunla başlamıştım.Kötü bir başlangıç oldu.Daha sonra Güz alacayı aldım ve aynı olduğunu gördüm.Ejderha Söylentisinde kısaltmalar çevride bir kaç değişiklik var.Ã?yle önemli değişiklik değil ama.Ejderha söylentisi Siyah ejderha da bitiyor.Tanisin 'Elf görüşü gitti dediği yerde.Hiç güzel değil.Almaya değmez Ejderha Söylentisi.Güz alacanın kısaltılmış adı değişmiş hali çünkü.
yurt disinda turkiyede tek kitap olarak cikan kitaplar cift olarak cikiyor ornegin dl nin ilk serisi burda 6 kitapti simdi ilk defa ilgiyi artirmak icin turkiyedeki gibi 2 kitabi bir arada cikardilar. belki sizin aldiginiz kitaota guz alacanin yarisidir.
yani hakikatten hp gibi yaptılar ha umarım gerii gelmez okuduğum tüm dl lerden büyük zevk almıştım şu olay insanın hevesini kaçırıyo bence bilmem siz ne düşünürsünüz?
<div>I said no... Cause sometimes is good to be human</div><br>