Avcılarda Oyun (Yeniden doğuş)

“şöyle güzel bir oyun oynatan olsa da oynasak” ya da "Oyun oynatacağımda adam var mıdır ki acep?"diyorsanız bu bölüm tam size göre...
Post Reply
FrontsideAir
Gölge Ustası
Posts: 1245
Joined: Tue Aug 03, 2004 10:00 am
Location: İstanbul (İzmir)
Contact:

Post by FrontsideAir »

Sonraki oyunun evde olabilme ihtimali var mı? Ev ortamını hiçbir şeye değişmem. Kurarız yer sofrasını geçeriz etrafına bi de müzik ohhhhhhh.. 8)

Code: Select all

Kör sabahın beşinde,
Sessiz gölge peşinde;
Her soylunun leşinde,
Hançeri saplı Erober'in.

Geçmişin sayfalarına gömülü kullanıcı..
Sylvius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 383
Joined: Wed Dec 29, 2004 10:00 am

Post by Sylvius »

valla ev bul ben gelirim her yere gecede kalırım bana her turlu uyar ancakkkkk, bize evini acacak bir arkadas olacagını pek zannetmiyorum. :roll:
BrokenBlade
Süresiz Banlanmıştır
Posts: 441
Joined: Mon Aug 01, 2005 10:00 am
Location: GraveYard
Contact:

Post by BrokenBlade »

Gelen tatille beraber belki bende katılabilirim oyunlarınıza.....Haberiniz olsun :!:
Sylvius
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 383
Joined: Wed Dec 29, 2004 10:00 am

Post by Sylvius »

Arkadaslar fazla soze gerek yok herkese iyi bayramlar...
Post Reply