“şöyle güzel bir oyun oynatan olsa da oynasak” ya da "Oyun oynatacağımda adam var mıdır ki acep?"diyorsanız bu bölüm tam size göre...
-
FrontsideAir
- Gölge Ustası
- Posts: 1245
- Joined: Tue Aug 03, 2004 10:00 am
- Location: İstanbul (İzmir)
-
Contact:
Post
by FrontsideAir »
Sonraki oyunun evde olabilme ihtimali var mı? Ev ortamını hiçbir şeye değişmem. Kurarız yer sofrasını geçeriz etrafına bi de müzik ohhhhhhh..

Code: Select all
Kör sabahın beşinde,
Sessiz gölge peşinde;
Her soylunun leşinde,
Hançeri saplı Erober'in.
Geçmişin sayfalarına gömülü kullanıcı..
-
Sylvius
- Kullanıcı

- Posts: 383
- Joined: Wed Dec 29, 2004 10:00 am
Post
by Sylvius »
valla ev bul ben gelirim her yere gecede kalırım bana her turlu uyar ancakkkkk, bize evini acacak bir arkadas olacagını pek zannetmiyorum.

-
BrokenBlade
- Süresiz Banlanmıştır
- Posts: 441
- Joined: Mon Aug 01, 2005 10:00 am
- Location: GraveYard
-
Contact:
Post
by BrokenBlade »
Gelen tatille beraber belki bende katılabilirim oyunlarınıza.....Haberiniz olsun

-
Sylvius
- Kullanıcı

- Posts: 383
- Joined: Wed Dec 29, 2004 10:00 am
Post
by Sylvius »
Arkadaslar fazla soze gerek yok herkese iyi bayramlar...