Gordeon Karargahı(pasif rp)

Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
Locked
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Tzar mızrağını hızla Taki nin mızrağından kurtardı. Sonra bir yandan kalkanını hızla ilerletip mızrağı kaşılarken,Taki nin hamle yapan koluna doğru mızrağını savurdu.

Teğmen Tzar teğmen Bellin... Sesin duyuluşu ile iki teğmen de savaşçı refleksleri ile mızraklarını geri çekip kalkanlarını öne çıkararak savunma pozisyonu aldılar. Böylece dövüşü bitirmişlerdi.

Binbaşı Olen yanında başka bir teğmenle yemekhaneye açılan kapının hemen önündeydi. Kuyumcular mahallesinde bir olay var. İkinizinde oradaki birliklere yardım etmenizi istiyorum. Eğitimi kale savunması grubu teğmenlerinden ikisi devam edecek.

Tzar da Beddin de aynı anda emredersiniz dediler. İki gönüllü de mızrak eğitimini tamamlamış görünüyorlar.

İki teğmen de başlarını sertçe sallyarak binbaşıyı onayladılar. Ã?yle ise biraz dinlensinler isterlerse kazandaki soğuk su ve maşrapa ile duş da alabilirler. Yemek olarak da sanırım dün çok sevdikleri soğuk patatesleri var.

şimdi siz gidebilirsiniz dedi. İki teğmende silahları ile dışarı çıktılar. Binbaşının yanındaki teğmen de onları izledi.

Binbaşı gönüllülere baktı. Bir onbaşıyı surlara yollayacağım. Yarım saate kadar üçüncü eğitiminiz başlar dedi askerler O zamana kadar dinlenin diye ekledi. Sonra geriye dönüp yemekhane üzerinden odasına doğru yürüdü.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Gaara of the Sand
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 171
Joined: Fri Mar 23, 2007 10:00 am
Location: istanbul

Post by Gaara of the Sand »

"Dün dövüşünde heyecanıyla biraz ters çıktım. afedersin. ben Taki" dedi ve elini uzattı.
<strong><em>Moedasu youna atsu tamaschi !</em></strong>
Dreamscape
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun May 07, 2006 10:00 am
Location: Kuzeyden Nordland'den...

Post by Dreamscape »

Ethrynoen de elini samimiyetle uzattı ve gülümsedi;

"Aslında bakarsan nerede olduğumu kavrayamamışım.Ve herkese agresif biriymişim gibi gözüküyor" Sonra elini hızla çekti ve;
"Kanlar için üzgünüm" dedi ve cebinden bir bez çkarıp sardı.

"Anladığım kadarıyla teğmen seni bğeniyor ha taki---Bu arada bende Ethrynoen Ethy diyebilirsin" dedi.
<div>Kuzey'de yazın sonu gelmez...</div><br>
Gaara of the Sand
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 171
Joined: Fri Mar 23, 2007 10:00 am
Location: istanbul

Post by Gaara of the Sand »

"o bandajı kim yaptıysa oldukça acemiymiş izinver yarana bakıym. uzun süre ilgilenilmeyen yaralı bir el şanslıysan koluna değilsen canına mal olabilir" "ben biraz anlarım yara temizlemekten ve dikiş atmaktan" dedi bir yandanda eline içi acımış gibi Ethy nin eline bakıyordu
<strong><em>Moedasu youna atsu tamaschi !</em></strong>
Dreamscape
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun May 07, 2006 10:00 am
Location: Kuzeyden Nordland'den...

Post by Dreamscape »

Ã?ocuk gerçektende cana yakın birisiydi.Normalde üstlerinden biri ona bu teklifi sunsa asla izin vermezdi ama bu çocuk.....

"Sürprizlerle dolusun Taki.Bu kadar çok şeyi bu yaşında nasıl öğrendin doğrusu merak ediyorum.

Ha bu arada yarayla uğraş ama tedavi edemessin" dedi.
<div>Kuzey'de yazın sonu gelmez...</div><br>
Gaara of the Sand
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 171
Joined: Fri Mar 23, 2007 10:00 am
Location: istanbul

Post by Gaara of the Sand »

"dur bohçamda birkaç ot olucaktı hemen gelirim" koşarak yatagın yanına döndü.bohçasından temizliycek birkaç ot ve yaprak çıkardı agrıyı alsın diye birazda tütün topladı.Ethy nin yanına döndü."ben sararken sende anlat hele neredensin kimlerdensin" dedi ve eli temizleyip acısını alıcak yaranın kapanmasını hızlandırıcak malzemelir sürüp bandajları tekrar sardı.
<strong><em>Moedasu youna atsu tamaschi !</em></strong>
Dreamscape
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun May 07, 2006 10:00 am
Location: Kuzeyden Nordland'den...

Post by Dreamscape »

Nereden mi??? Ah evet batıdaki küçük kasaba olan dağmeltemi kasabasındanım.Her nekadar şimdilerde öyle bir köy olmasada...

Küçüklüğümden beri savaşlara katılmışımdır.Bu güne kadar yaptığım bütün savaşlar savunma amaçlıydı.Köyüme yardım etmek onları korumak ve gerekli erzağı sağlamakla görevliydim.Bizim köyde hiyerarşi böyle işler evlat.

Savaşlarda herşeyimi ama herşeyimi kaybettim ve o savaşlardan geriye kalan tek şeyse--başını eğip eline baktı-- işte bu.--Birden yüzüne acı bir olayı hatırlamış gibi hüzün çöktü--.Bu yaranın nerde ve nasıl olduğunu merak ediyorsan şimdiden söyliyim boşuna buna kafanı yorma.

şu yaptığın ot karışımını bende kullanıyorum yaram için.Sen neredensin ve bunca şeyi nasıl öğrendin???
<div>Kuzey'de yazın sonu gelmez...</div><br>
Gaara of the Sand
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 171
Joined: Fri Mar 23, 2007 10:00 am
Location: istanbul

Post by Gaara of the Sand »

"Ben Kunduzyuvalı Taki. Ailem nesillerdir köyümüzde şifacılık yapar.Dedem bir Kam dı.Ama artık insanların eski yöntemlere saygısı kalmadı.birinin evimizdeki erzagı almak istemesine dur diyecek kimsemizde yoktu bende zor yoldan ögrendim dövüşmeyi. Birde çogu insan ya bir şeyler yapar yada birilerine yapmasını söyler. bense üstüme düşeni yapar kalan zamanda başka larını izler ve dinlerim."dedi ve sırıtarak ekledi. "Fazla yorulmadan çok şey ögrenmekte birebirdir. Hele insanların senden isteyecek birşeyleri yoksa. burayada büyük bir savaşçı olup ismimi duyurmaya geldim"
<strong><em>Moedasu youna atsu tamaschi !</em></strong>
Dreamscape
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun May 07, 2006 10:00 am
Location: Kuzeyden Nordland'den...

Post by Dreamscape »

Çok hırslı görünüyorsun Taki.Ama dikkat et çünkü savaşta hırslar değil mantıklar konuşur.

Ben kahin değilim ama eminimki Gordeon karargahındaki ve tüm bu diyarlardaki en büyük savaşçılardan biri olacaksın.Henüz çok gençsin ve itaatkar.Umarım istediklerine ulaşırsın.

Neyse fazla nutuk çektim galiba açsan soğuk patates yiyebiliriz dedi ve yüzünü buruşturdu.
<div>Kuzey'de yazın sonu gelmez...</div><br>
Gaara of the Sand
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 171
Joined: Fri Mar 23, 2007 10:00 am
Location: istanbul

Post by Gaara of the Sand »

Taki gülümseyerek. "aslında aklıma o patatesi güzelleştirecek bir fikir var."dedi." hadi yemege gidelim." yemek haneye dogru yürümeye başladı cebinden içinde kuru nane yaprakları ve birazda sarımsak olan bir torba çıkardı ve Ethy ye gösterdii. "yolda ne yemek bulucagın belli olmaz ama illada tat almıycaksın diye bir kural yok."
<strong><em>Moedasu youna atsu tamaschi !</em></strong>
Dreamscape
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun May 07, 2006 10:00 am
Location: Kuzeyden Nordland'den...

Post by Dreamscape »

Ethy kahkahayı bastı çocuk şamanmıdır nedir diye düşündü ama bu sadece kadasında oluşturduğu komik bir hayaldi.

Ã?ocuğun kulağna yaklaşarak teşekkürler dedi ve yemeklerin olduğu yerden patetesiini aldı.Baharatlar adına diye bağıracaktı neredeyse.

Patetesler şimdi Ethy nin gözüne kızarmış et gibi gözüküyordu.Hiç bir şey ama hiç bir şey bu anı bozamazdı.Aptalca gülümsemeyle ptatesini aldı ve Köşedeki bir masaya oturarak Taki yi bekledi.
<div>Kuzey'de yazın sonu gelmez...</div><br>
Gaara of the Sand
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 171
Joined: Fri Mar 23, 2007 10:00 am
Location: istanbul

Post by Gaara of the Sand »

Takide heyecanla şişman adamın kasesine patatesleri koymasını izledi. aşçı Takiye bukadar yeter gibisinden bakana kadar bir kazana bir kasesine bakıp durdu Taki.Dolan tabagıyla hızlı adımlarda Ethy nin yanına gitti. torbasından çıkarttıgı otlardan hem arkadaşının hemde kendinin yemegine bir miktar döktü.ne zaman dışarı çıkacakları belli olmadıgı için stogunu idareli kullanması önemliydi. baharatlama işini bitirince sanki kutsal bir eşyayı yerine koyan bir rahip ciddiyetiyle torbasının agzını bagladı ve cebine attı Ethy ye bakıp sırıttı ve yemege yumuldu. kasesinin ortalarına dogru. "şu tegmen de çok iyi dövüşüyo benim için fazla hızlı" diye konuştu ama sesini olabildigince kısık tuttuki Ethy den başkası duymasın.
<strong><em>Moedasu youna atsu tamaschi !</em></strong>
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Yemek yiyiyorlar sanırım dedi daha önce duymadıkları bir adamın sesi.

Evet haklısın öyle dedi başka bir adam. Belki de yemeklerini bitirmeleri için biraz zaman tanımalıyız dedi sesindeki alaycı tonlamayı yok etmeyi başaramadan.

Sonra biraz daha canayakın konuşmaya çalışarak iki gönüllü ile konuştu. Askerler ben teğmen Gyon arkadaşım teğmen Klen. İkimiz de surların savunmasında görevliyiz. Sizi eğiten teğmenleriniz meşgul oldukları için - meşgulü vurgularken ses tonundaki alayı yine gizleyemedi.- eğitiminizi bir süre için biz üstlendik.

Bilmiyorum dedi gülümseyerek ordumuzun kuralları sizi zorladı mı? Neyse biz içerde büyük salondayız yemeğiniz bittiğinde ve hazır olduğunuzda içeriye gelin.

Sözü bittiğinde iki teğmen salona girdiler ve tahta sıralardan birine oturarak iki öğrenciyi beklemeye başladılar.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Dreamscape
Kullanıcı
Kullanıcı
Posts: 718
Joined: Sun May 07, 2006 10:00 am
Location: Kuzeyden Nordland'den...

Post by Dreamscape »

Teğmenin alaycı konuşması Ethyrnoen i kuşkulandırdı.

"Sizin teğmen olduğunuzdan emin değilim" dedi arkalarından ve onlara yetişti.

"Daha doğrusu neden böyle alaycı bir şekilde konuşuyorsunuz.Ve Teğmen Beddin in size bu haberi verdiğine nasıl emin olabilirim?" dedi kızgın bir halde.

"Onların meşgul olması sizi sevindiriyor olsa gerek.Eğitime gelmiyorum Teğmen Beddin nerede çabuk söyle" dedi kendini kaybederek.Ve hızla kılıcını çekti.
<div>Kuzey'de yazın sonu gelmez...</div><br>
Firble
Forum Yöneticisi
Posts: 6496
Joined: Fri Mar 12, 2004 10:00 am

Post by Firble »

Gyon hızla mızrağı ile Ethyrnoen in kılıcı çeken kolunu hedef aldı. Ethyrnoen kılıcını çekemeden mızrağın ucu kolunu kanattı.Yaranın hissettireceği acı o kadar fazlaydı ki kılıcı tutmak için bile büyük bir kuvvet harcaması gerekiyordu.

Bak asker daha doğrusu öğrenci dedi Gyom. Burada sana eğitmen olduğum için çok mutlu değilim. Ancak bu görev bana verildi. Eğer asker olacaksan öğrenci önce üstlerine saygı duymayı öğren.

Sonra alaycı bir ifade ile gülümsedi. Ve aklını kullanmayı da öğrensen iyi olur bence. Karargahı kurtaracak kadar tecrubeli değilsin henüz. Eğer buraya sahte bir teğmen girerse senden önce müdahale edecek bir çok kişi var öğrenci.

şimdi istiyorsan eğitime başlayalım. Gülümsedi. Ya da bilmiyorum hala yemeğe devam mı etmek istersin.
HARBE GİDEN
Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>Gene böyle güzel dön; <br>Dudaklarında deniz kokusu, <br>Kirpiklerinde tuz; <br>Harbe giden sarı saçlı çocuk! <br>
Locked