süper kahraman oyunu
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
Valla özür dilerim Androner bazı sorunlardan dolayı uzun zamandır frpworld de gorunmedim am artık burdayım 
Ve şimdi senin senaryoyu okuyup kendi karakterimle ilgili birşeyler hemen yazarım oyun çabuk başlasın gorduğum kadarıyla hala bile tam olarak başlamamışsınız. Ne zaman başlamayı düşünüyorsunuz?
Ve şimdi senin senaryoyu okuyup kendi karakterimle ilgili birşeyler hemen yazarım oyun çabuk başlasın gorduğum kadarıyla hala bile tam olarak başlamamışsınız. Ne zaman başlamayı düşünüyorsunuz?
Thanks Mario but The princess is in another castle!!

Aegron, bir süre seni beklediğim doğru ama bu oyunun ilerlememesi için sebep değildi aslında. Sen öyle yazınca ben de seni beklediğimi söylemeye gerek gördüm.
İşlerin yoğunluğundan dolayı bakamıyorum forumlara fazla, diğer oyunlara da (dragonlance, serüvenciler) katılamadım.
Bu hafta sonu devam ettirmeyi düşünüyorum. Ama üzülerek belirtiyorum ki yoğunluğumdan dolayı oyun çok hızlı ilerlemeyecek
şu hızda dönecek diyemem, ama haftada 2'yi tutturmaya çalışacağım. Tutmadığı haftalar da olacak tabii.
İşlerin yoğunluğundan dolayı bakamıyorum forumlara fazla, diğer oyunlara da (dragonlance, serüvenciler) katılamadım.
Bu hafta sonu devam ettirmeyi düşünüyorum. Ama üzülerek belirtiyorum ki yoğunluğumdan dolayı oyun çok hızlı ilerlemeyecek
şu hızda dönecek diyemem, ama haftada 2'yi tutturmaya çalışacağım. Tutmadığı haftalar da olacak tabii.

-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
-
Aegron Linwelin
- Kullanıcı

- Posts: 2614
- Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
- Location: Bursa
- Contact:
