Farklı sistemler ve dünyalar üzerine hazırlanan aktif oyunlarımızın bulunduğu bölümdür.
liero
Kullanıcı
Posts: 622 Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am
Post
by liero » Mon Mar 16, 2009 7:47 pm
Arkadaşlar şu sıralar iş yüzünden biraz yoğunum. En kısa sürede arenayı devam ettireceğim. Kusura bakmayın lütfen.
liero
Kullanıcı
Posts: 622 Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am
Post
by liero » Mon Mar 23, 2009 9:54 pm
Arkadaşlar herkes için ayrı maç yönetmek benim için zorlaşmaya başladığı için sizleri birbirinizle dövüştürmeyi düşünüyorum. Turnuva gibi olmasını düşünüyorum. Leveli 4'ün altında olan arkadaşlar level 4 karakter kağıtlarını hazırlasınlar. İsteyen yeni bir karakter hazırlayabilir. Hazır player's handbook 2 de çıktı. Oradan da sınıf seçebilirsiniz.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Mon Mar 23, 2009 10:46 pm
İyi o zaman ben Invoker seçiyim bari çok hosuma gitmişti ama yine de bir bakarım tabi kidde
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
liero
Kullanıcı
Posts: 622 Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am
Post
by liero » Sat Mar 28, 2009 12:44 am
Dwaxer, CLİCKs, Mark'ın karakterleri level 4. Bir tane daha arkadaş gelirse dörtlü bir turnuva yapabiliriz. Eleme usulü. Kazanan fazladan bir tane level 4 item kazanır. Her level için bu şekilde devam edebiliriz.
Başka katılan olmazsa üçünüz arenaya çıkarsınız. Son ayakta kalan kazanır.
Edmond
Kullanıcı
Posts: 5509 Joined: Mon Jul 03, 2006 10:00 am
Location: Çanakkale
Contact:
Post
by Edmond » Sat Mar 28, 2009 12:58 am
Ben katılıyorum, hazırlayayım karakteri.
I always knew I was a star And now, the rest of the world seems to agree with me.
The reason we're successful, darling? My overall charisma, of course.
I never thought of myself as the leader. The most important person, perhaps.
-Freddie Mercury
liero
Kullanıcı
Posts: 622 Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am
Post
by liero » Sat Mar 28, 2009 1:01 am
başka isteyen varsa da katılabilir. eleme şeklini bir şekilde ayarlarız.
Androner
Kullanıcı
Posts: 808 Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Post
by Androner » Sat Mar 28, 2009 1:10 am
ben de katılmak isterim phb 2'deki şaman hoşuma gitti.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Sat Mar 28, 2009 4:15 am
Ben de varım dur hazırlıyım olmassa karakterimi ya...
Thanks Mario but The princess is in another castle!!
liero
Kullanıcı
Posts: 622 Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am
Post
by liero » Mon Mar 30, 2009 5:19 pm
Karşılaşmalar
Edmond vs CLİCKs
Dwaxer vs Mark
şeklinde olacak. Zar atarak belirledim eşleşmeleri.
Androner ve Aegron karakter kağıtlarını yolladıklarında onların karşılaşmalarını da başlatacağım.
Bu arada Edmond hızını 6 yazmışsın. Zırhın -1 penaltısını eklememişsin.
Aegron Linwelin
Kullanıcı
Posts: 2614 Joined: Wed Jul 18, 2007 10:00 am
Location: Bursa
Contact:
Post
by Aegron Linwelin » Mon Mar 30, 2009 6:47 pm
Tamam liero işim varda yollarım bir kaç saat içinde
Mark
Kullanıcı
Posts: 2004 Joined: Thu Aug 31, 2006 10:00 am
Location: Midkemia, portal/istanbul
Post
by Mark » Mon Mar 30, 2009 10:46 pm
Dwaxer tam istediğim arena rakibim. Finalde onunla dövüşmek daha güzel olurdu. İddialıyım, turnuvadan birinci çıkıcam
Kendi doğanı öğren, bütün yanlarını kabul et, egemenlik ancak o zaman başlayabilir. Kendini reddetmek herşeyi reddetmektir.
Androner
Kullanıcı
Posts: 808 Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Post
by Androner » Mon Mar 30, 2009 11:45 pm
4. level mı karakter yapıyoruz yoksa 1. level mı?
bir de statları nasıl dağıtacağız?
liero
Kullanıcı
Posts: 622 Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am
Post
by liero » Mon Mar 30, 2009 11:53 pm
level 4 hazırlıyoruz karakterleri. statlar için 22 puanı phb'de anlatıldığı şekilde dağıtıyoruz.
Androner
Kullanıcı
Posts: 808 Joined: Wed Jan 07, 2004 10:00 am
Location: istanbul
Post
by Androner » Tue Mar 31, 2009 3:10 am
ally için olan powerlarımız için kendimizi ally olarak gösterebiliyor muyuz?
öyle bir şey varsa her şey çok farklı olacak benim için
liero
Kullanıcı
Posts: 622 Joined: Fri Aug 29, 2003 10:00 am
Post
by liero » Tue Mar 31, 2009 3:25 am
sanırım gösteremiyoruz. o şekilde yapmaya pek sıcak bakmıyorum